Mod's verdienen geen fipo!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lego was de bom, en barbies stom.
Tevens fipo, als Bommie er niet heul irritant doorheen zit te zwetsen.
Dat deed ik ook, hun haar knippen. Uit nijd als mijn haar was geknipt. En janken daarna! Tranen met tuiten, want dat stomme Barbiehaar groeide niet aan en die botte bob die ik had geknipt was verre van fashionable, zelfs in de 70s.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef Noek het volgende:
Nee, dat pikten mijn dolle Barbies niet. Ik hoefde maar naar ander speelgoed te kijken of ze waren over de jank. Dan knipte ik maar weer hun haar af en ging ik weer huilen om een nieuwe met lang haar.
Ja, dat was ie, geilneef. Die dook echt op alle Barbies en Cindy's. Soms daarbij geholpen door The Lone Ranger en zijn indianenvriend Tonto die ik dan weer van mijn broer jatte. Die me dat op zijn beurt betaald zette met het van de muur af scheuren van mijn poster van Leif Garrett in zwembroekquote:Ja, was jouw Ken zo'n geile reus? Mijn Ken ging altijd bbq-en bij de camper totdat mijn broer binnenkwam. Dan veranderde Ken in een Brian en moest ik mijn shit bergen.
Ik had geen Barbies, om dat te compenseren speelde ik doktertje met mijn buurmeisjequote:Op maandag 29 juni 2009 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Barbies![]()
Daar heb ik wat mee af gespeeld, hele soaps heb ik ermee gespeeld. Ik had een bad en een bed voor Barbie, incl. sprei.
Helaas had ik geen ken, maar om de romantiek erin te houden waren mijn Barbies zo af en toe lesbisch
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, hun haar knippen. Uit nijd als mijn haar was geknipt. En janken daarna! Tranen met tuiten, want dat stomme Barbiehaar groeide niet aan en die botte bob die ik had geknipt was verre van fashionable, zelfs in de 70s.
[..]
Ja, dat was ie, geilneef. Die dook echt op alle Barbies en Cindy's. Soms daarbij geholpen door The Lone Ranger en zijn indianenvriend Tonto die ik dan weer van mijn broer jatte. Die me dat op zijn beurt betaald zette met het van de muur af scheuren van mijn poster van Leif Garrett in zwembroek.
Ah je was er al vroeg bijquote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had geen Barbies, om dat te compenseren speelde ik doktertje met mijn buurmeisje
quote:
Fleurquote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
En toen kreeg ik een Fleur omdat ze genoeg had van mijn verknipte Barbie gedrag.
Een Fleur!Wat moet je nu met een 10 gulden Fleur!
Gelijk de schaar gepakt. Hopla!
Dat arme kind, ze is vanaf die tijd natuurlijk ongeneeslijk ziekquote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had geen Barbies, om dat te compenseren speelde ik doktertje met mijn buurmeisje
quote:
Was dat ook een soort Cindy? Dat was ook al zo'n poor kid's Barbie.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:01 schreef Noek het volgende:
Die Fleur had ook echt zo'n waterhoofd.![]()
Kan weer boos worden
Was?!quote:
Cindy had ook zo'n waterhoofdquote:Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was dat ook een soort Cindy? Dat was ook al zo'n poor kid's Barbie.
Ik had echt veel van Barbie. Een paard (oh nee, die had ik ook gejat van The Lone Ranger van mijn broer), een Ferrari, een camper, zwembad ... Maar toch speelde ik het liefst met Barbie in de tuin van opa en oma. Dan deed ik alsof ze de queen van de jungle was.
Ja! Daarom. De naam zegt me wel iets, maar ik denk dat Fleur een generatie later in zwang kwam.quote:
Fleur was afschuwelijk. Van dat onhandelbaar haar maar ze was ook dik. Ik kon zo alle Barbie-kleding naar het leger brengen.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was dat ook een soort Cindy? Dat was ook al zo'n poor kid's Barbie.
Ik had echt veel van Barbie. Een paard (oh nee, die had ik ook gejat van The Lone Ranger van mijn broer), een Ferrari, een camper, zwembad ... Maar toch speelde ik het liefst met Barbie in de tuin van opa en oma. Dan deed ik alsof ze de queen van de jungle was.
Teh horror!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:15 schreef Deisyy het volgende:
En toen mijn dochter de Barbie-gerechtigde leeftijd had heb ik allerlei barbies met camper, paarden gekocht en keek ze er niet naar om, ze vond er helemaal niets aan en speelde liever met autootjes en garages
Ik had me er zo op verheugd om weer met Barbies te mogen spelen en dan samen met mijn dochter zou het niet zo raar staan. Helaasquote:
en vlechten enzo. Dan zijn twee jongens wel teleurstellend maar wél duidelijk. En zuinig.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had me er zo op verheugd om weer met Barbies te mogen spelen en dan samen met mijn dochter zou het niet zo raar staan. Helaas
Enig besef wat dat Lego star wars kost????quote:Op maandag 29 juni 2009 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
en vlechten enzo. Dan zijn twee jongens wel teleurstellend maar wél duidelijk. En zuinig.
Wat een cheap ass kindersoort is dat zeg.
'Hier, heb je een bal!'
Reactie:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat is zo gek nog niet.
Zij vinden Lego echt gay.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Enig besef wat dat Lego star wars kost????![]()
Mijn dochtertje koos een knalroze paard van 1 meter hoog... 35 euri's
denk dat de mijne ook iets te klein zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 15:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Zij vinden Lego echt gay.
Nee echt. Zij zijn van die struikrovers. Nu is vissen tha bomb.
Met jongens maak je je sowieso al geen illusies over barbies en vlechten enzo, al zijn er sommigen die er toch wel van houdenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
en vlechten enzo. Dan zijn twee jongens wel teleurstellend maar wél duidelijk. En zuinig.
Wat een cheap ass kindersoort is dat zeg.
'Hier, heb je een bal!'
Reactie:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat is zo gek nog niet.
Vlechten is dus een topickillerquote:Op maandag 29 juni 2009 15:28 schreef Deisyy het volgende:
For old time sake heb ik het haar van mijn dochter (17) vorige week weer eens ingevlochten. Omdat ze toch de deur niet meer uit hoefde en ik zo aandrong, ik vond het wel heel lief dat je mij dat weer even gunde
Ja dat blijkt, ik zal het nooit meer doenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vlechten is dus een topickiller![]()
[ afbeelding ]
Dat was toch Sindy? (met een Squote:Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fleur![]()
Cindy's heb ik ook gehad, die kwamen nog het meest in de buurt van Barbie.
Dat moet je haar ouders verwijten, die hebben aangifte gedaan bij de burgerlijke standquote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef Copycat het volgende:
Klopt inderdaad. Was Sindy met een S. Dyslectische hoer dat het was.
Same here behalve He-man.. Maar Starwars dat waren verdomme pas poppen.. en dan die botergeile Leia.. Fuck Barbie en scsindy, Leia FTW !quote:Op maandag 29 juni 2009 17:03 schreef D. het volgende:
Ik speelde overigens wel met poppen
Poppen van Lego, Playmobil, StarWars, He-Man, ...
Ik had wel 5 Leia'squote:Op maandag 29 juni 2009 17:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here behalve He-man.. Maar Starwars dat waren verdomme pas poppen.. en dan die botergeile Leia.. Fuck Barbie en scsindy, Leia FTW !
Ja, en die Barbie was gewoon een sexueel gestoorde mongool, beetje de hele dag met een homo optrekken maar een normale vent zoeken ho maar.quote:
NEE!quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:38 schreef Copycat het volgende:
Mijn broer had naast The Lone Ranger en Tonto ook een action figure van De Man van Zes Miljoen. Die had zo'n supersonische computerarm en een oog waar je door kon kijken en dat als verrekijker werkte. Dat was een gaaf ding!
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEE!Action figures!
Trouwens jij bent gewoon jaloers, in jouw tijd hadden ze hooguit "action figures" van de mounties
Ik heb wel een Barbie-auto trouwensquote:Op maandag 29 juni 2009 17:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, en die Barbie was gewoon een sexueel gestoorde mongool, beetje de hele dag met een homo optrekken maar een normale vent zoeken ho maar.
nee dan Leia die luste er wel pap van.. en ze had ook nog een ubercoole broer en Pa
Haha wat een sloebertijd.. zelf je action figure moeten zijn... Beetje Sjonnie en Rijk kijkenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]In onze tijd hadden we pakken van Winnetou en consorten plus gazeuse en ranja
![]()
Die kant van jou was al duidelijkquote:
Wij hadden nog geen TV lullo, de shit kwam nog gewoon in de rivier terecht, riool was er niet, noch gas! We zwommen tussen de keutels en pompebladen maar waren heel gelukkig. Kom daar nog maar eens om tegenwoordig, met al die verwende kinderenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Haha wat een sloebertijd.. zelf je action figure moeten zijn... Beetje Sjonnie en Rijk kijken
ow, okquote:Op maandag 29 juni 2009 17:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die kant van jou was al duidelijk
quote:Sekscoach voor 40+ maagd
AMSTERDAM - Nederlandse mannen en vrouwen die boven de veertig en nog maagd zijn, kunnen voortaan professionele hulp krijgen. Voor 5.000 euro kunnen 40+ maagden met behulp van een sekscoach hun maagdelijkheid verliezen.
Maagden die zich aanmelden, krijgen eerst een aantal gesprekken met een intimiteitscoach om over het 'probleem' te praten.
De sessies moeten uitmonden in echte seks met een inwijd(st)er, waarna er door middel van gesprekken ook 'nazorg' is. Het idee van een sekscoach voor 40+ maagden komt van Marion van der Stad (62), die al zo'n 85 mensen ontmaagd heeft. Dat melden Belgische media.
Eerlijk gezegd zijn wij mannen al heel lang op zoek naar zo'n uitvinding, een hendeltje bij vrouwen waar je de grootte van de vrouwen hun tieten aan kan passenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:08 schreef Talitha het volgende:
* had een barbie die borsten kreeg als je haar armen naar beneden deed
Dat heet toch een opblaaspop?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn wij mannen al heel lang op zoek naar zo'n uitvinding, een hendeltje bij vrouwen waar je de grootte van de vrouwen hun tieten aan kan passen
Waarop mijn vrouw net zegt: Ja maar weet je wat het met jullie mannen is, jullie laten hem dan op een heel onpraktische stand staan, net als de wc brilquote:Op maandag 29 juni 2009 19:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn wij mannen al heel lang op zoek naar zo'n uitvinding, een hendeltje bij vrouwen waar je de grootte van de vrouwen hun tieten aan kan passen
Die had ik ook! Een Skipper was dat; het jongere zusje van Barbie. Ze werd ook een cm langer en kreeg een taille.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:08 schreef Talitha het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarop mijn vrouw net zegt: Ja maar weet je wat het met jullie mannen is, jullie laten hem dan op een heel onpraktische stand staan, net als de wc bril
Ik ben slecht in het onthouden van namen. Weet alleen nog van die borsten.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had ik ook! Een Skipper was dat; het jongere zusje van Barbie. Ze werd ook een cm langer en kreeg een taille.
Ik heb die Skipper gekregen toen ik weer eens angina was. Als kind kreeg ik altijd een cadeautje van mijn moeder, oma en buurvrouwen (tante Sjan en tante Mieke). Wat een leven.
Ik had een buurvrouw die d'r armen richting mijn hoofd zwaaide als ik haar tieten omhoog tildequote:Op maandag 29 juni 2009 19:08 schreef Talitha het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:11 schreef Copycat het volgende:
5.000 Euro ... Ga dan naar de hoeren m/v. Vijftig keer of zo.
![]()
Had ik trouwens al verteld dat mijn ogen gewoon enorm achteruit zijn gegaan? Nee? Lees en huiver!
Ben gewoon van -3,75 aan allebei de ogen naar -4,5 en -5 gegaan. MIN VIJF!!! Damn.
Ja ja, alle gekheid op een stokje. Maar wat betekend het concreet voor je? Dat je je straks helemaal geen lenzen meer kunt dragen?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:34 schreef Copycat het volgende:
Kijken of ik het circus straks met de juiste sterkte in jouw optiek beter zie ...
Gebeurt hier nu net gewoon livequote:
Denk je dat dit het voorportaal van totale blindheid zou kunnen zijn?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja ja, alle gekheid op een stokje. Maar wat betekend het concreet voor je? Dat je je straks helemaal geen lenzen meer kunt dragen?
Nee gekquote:Op maandag 29 juni 2009 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je dat dit het voorportaal van totale blindheid zou kunnen zijn?
![]()
Geef mij maar een spuitjequote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Blind worden lijkt mij wel zo tering erg, ik zou liever in een rolstoel zitten volgens mij
Een wc-bril heeft toch maar 2 standen? En die zijn beide functioneelquote:Op maandag 29 juni 2009 19:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarop mijn vrouw net zegt: Ja maar weet je wat het met jullie mannen is, jullie laten hem dan op een heel onpraktische stand staan, net als de wc bril
Ik kan beide meestal wel goed onthoudenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben slecht in het onthouden van namen. Weet alleen nog van die borsten.![]()
Tot voor kort maakte ik me er helemaal niet druk om.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:04 schreef Noek het volgende:
Oh maar kus op je bolle ogen want dat is zeer slecht nieuws en zicht.
"We" helpen je welquote:Op maandag 29 juni 2009 20:12 schreef Copycat het volgende:
En ik kan helemaal niet zo goed blind typen.
quote:
Ach daar duiken we dan wel samen inquote:Op maandag 29 juni 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zat mij al een half uur voor te bereiden om Mooiii een beetje netjes op te vangen
Waar is je ava, heb ik een rel gemist?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach daar duiken we dan wel samen in
Ach heb net een 48-uurs ban gehad samen met heidiequote:
die 48 uur zijn dan wel omgevlogenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach heb net een 48-uurs ban gehad samen met heidie
Script achter de avaquote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die 48 uur zijn dan wel omgevlogen![]()
Wat had je nou weer uitgevreten?
Stoute jongens zijn julliequote:
Nix, heb een foto van mijn Hilti (zo noem ik mijn jongeheer (mooi woord trouwens)) gestuurd... De mannelijke admins liggen nu te huilen en ik werd snel unbannedquote:Op maandag 29 juni 2009 22:14 schreef Copycat het volgende:
Wie heb je tietenfoto's gestuurd om unbanned te worden?
ja maar het was een hele grote witte kamer met een grote rode knop waar ik niet aan mocht zittenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoute jongens zijn jullie![]()
Jullie wisten toch allang dat dat niet mocht
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix, heb een foto van mijn Hilti (zo noem ik mijn jongeheer (mooi woord trouwens)) gestuurd... De mannelijke admins liggen nu te huilen en ik werd snel unbanned
M'n Hilti ???? NEE!quote:
quote:
hmmm lees net dat de wereld door mij rotter worquote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi, hij doet het nog![]()
Je Hilti, dat ie triltie
Dat wist je nog niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
hmmm lees net dat de wereld door mij rotter wor
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=211&jaar=2009&maand=06quote:Op maandag 29 juni 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet?![]()
Maar hoe dat zo?
Omg, het Twitter-gebeurenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=211&jaar=2009&maand=06
Echt lig al weken dubbel om die onzinquote:Op maandag 29 juni 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omg, het Twitter-gebeuren![]()
Jullie terroriseren heel die Twitter-wall met je gescript, maar om nou te zeggen dat julie de wereld rotter maken, wat een stumperd ben je dan
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:14 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
beetje bewolkt, maar warm, heel warm.
Een weekje, we zijn druk, markiezen ophangen, die zijn gebracht uit Nederland, een het ene zwembadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ha hondjes, ben je in Spanje?
nouja met die temperatur moet je zuivering echt super draaien jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:16 schreef Manu82 het volgende:
Is het slecht dan als een zwembad 30 graden is?
neen, heerlijk , of je zo een bad ingaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:16 schreef Manu82 het volgende:
Is het slecht dan als een zwembad 30 graden is?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:19 schreef hondjes het volgende:
Maar het duurt langer , voor we hem schoon hebben, we hebben nu even de pompen dag en nacht aan.
We lopen eigenlijk een beetje te knoeien, want, we zijn geen zwembad gewend, we weten al die machines ook niet zogoed, maar we komen er wel achter.
En het andere zwembad is zo helder als wat.
Goede tip, straks maar eens de PH waarde nakijken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jullie zijn iniedergeval lekker bezig, komt dan best goed met het tweede zwembad,
eventueel staan hier wat tips.
http://www.leerwiki.nl/Hoe_onderhoud_ik_mijn_zwembad_%3F
Veel plezier en succes in Spanje.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
neen, heerlijk , of je zo een bad ingaat.
Maar het duurt langer , voor we hem schoon hebben, we hebben nu even de pompen dag en nacht aan.
We lopen eigenlijk een beetje te knoeien, want, we zijn geen zwembad gewend, we weten al die machines ook niet zogoed, maar we komen er wel achter.
En het andere zwembad is zo helder als wat.
Wat is er nu precies loos?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:57 schreef Deisyy het volgende:
"Never gonna give, never gonna give, give you up"
Helemaal niets, het blijkt gewoon een rickrolled-actie te zijnquote:
zag het al jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal niets, het blijkt gewoon een rickrolled-actie te zijn![]()
He's alive![]()
En nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd
gewoon naar spanje komen.....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Manu82 het volgende:
Ik wil ook twee zwembaden, of een of een halve of gewoon een bad
Misschien toch maar een zwembad in de tuin, ik dacht dat we hier net klaar waren..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Manu82 het volgende:
Ik wil ook twee zwembaden, of een of een halve of gewoon een bad
Houdt je ook weer van de straat denk ik danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien toch maar een zwembad in de tuin, ik dacht dat we hier net klaar waren..
Tuin groot genoeg, of zwembad klein genoeg?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien toch maar een zwembad in de tuin, ik dacht dat we hier net klaar waren..
Rellen zonder jou?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:34 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag
Da's nauwelijks een overgang, van Spanje naar hier. Tenminste, qua temperatuur dan.
Mag ik even de top 3 van mooiste rellen van de afgelopen weken? Of moet ik de verwachtingen een beetje temperen.
Vanavond is de kickoff van U2 met hullie d'r tour. Wat een gaaf podium.![]()
Kost dan ook 110 miljoen euro, deze productie. En dan nóg winst maken hè.
Ja man, op een gegeven moment heb je het wel gezien. En dit is veel leuker, beetje constructief met mensen bezig zijn zonder een ban te krijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:49 schreef Gert het volgende:
Ha Pietermans, ja het was heel erg leuk.
Heerlijk klimaat inclusief zee die gewoon blauw is en een lekkere temperatuur heeft, in plaats van die grijze koude plas hier (ja heb een beetje heimwee nog).
Geen relletjes dus bommie, jij wordt ook een dagje ouder hè.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja man, op een gegeven moment heb je het wel gezien. En dit is veel leuker, beetje constructief met mensen bezig zijn zonder een ban te krijgen.
Ooit wil ik idd zoals Coos wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ook dát gaat vervelen en stap 3 is dan: cynisme en drankzucht.
Je bent toch nog geen 50-plussert?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ook dát gaat vervelen en stap 3 is dan: cynisme en drankzucht.
Nee en dank je.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent toch nog geen 50-plussert?![]()
Welkom terug
En meer zuipenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee en dank je.
Vijftig plussers zijn toch juist weer helemaal vól van het leven? Krasse knarren, die ineens weer zonodig moeten gaan fietsen, fitnsessen en cursussen volgen?
En 2 zwembaden in Spanje dan ook nog hè.quote:
Lijkt wel een beschrijving van NMNSquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Vijftig plussers zijn toch juist weer helemaal vól van het leven? Krasse knarren, die ineens weer zonodig moeten gaan fietsen, fitnsessen en cursussen volgen?
Zelfs dat kan ik me vandaag niet veroorlovenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
En 2 zwembaden in Spanje dan ook nog hè.![]()
Kan ik me niet veroorloven! Maar een plantenspuit moet nog net lukken.
Ja vakantiegangert, als je doorgaat met ademhalen kun jij straks ook allemaal weer van die kunstjes gaan doen, tot vervelens toequote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
Schuifpui open en de voordeur aan de andere kant. Tocht redelijk goed door, maar van mij mag het ook rustig gaan sneeuwen. Het is op kantoor niet te hardenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:42 schreef Talitha het volgende:
Pfff... is het bij jullie ook zo warm? Ik smelt hier weg.
Ik denk dat ik even bij Hondjes langs ga voor een frisse duik.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schuifpui open en de voordeur aan de andere kant. Tocht redelijk goed door, maar van mij mag het ook rustig gaan sneeuwen. Het is op kantoor niet te harden
Ja, die heeft het aardig op streken daarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even bij Hondjes langs ga voor een frisse duik.
Een opblaasbadje zeker.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die heeft het aardig op streken daar![]()
Maar joh, jij kunt voor 40 euro ook een zitbad op het balkon laten zetten hoor
Aan een plaatje kun je niet zien hoe groot dat ding is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit past toch wel op je balkon
[ afbeelding ]
quote:
Hoi Gert, leuk je weer te zien, was hier ook warm in Nederland en rustiger op Fok.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:34 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag
Da's nauwelijks een overgang, van Spanje naar hier. Tenminste, qua temperatuur dan.
Mag ik even de top 3 van mooiste rellen van de afgelopen weken?
Of moet ik de verwachtingen een beetje temperen.
dat zeggen wel meer vrouwen tegen miij HAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Aan een plaatje kun je niet zien hoe groot dat ding is.
one track mindquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat zeggen wel meer vrouwen tegen miij HAHAHAHAHAHAHA
Heb jij echt de boel verlinktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:27 schreef beequeen het volgende:
Geniet van je zwembaden hondjes, ik duik mijn tuintje maar eens in mét een plantenspuit en in de schaduw. Mij te heet die volle zon.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
one track mind![]()
Ga je nu voortaan ava-loos door het FOK-leven?
Dat riekt naar een naam topicquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, Beequeen vond mijn ava echt niet kunnen
vertel? ik luister!quote:
Ah, das wat Muis dus bedoelde?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, Beequeen vond mijn ava echt niet kunnen
denk hetquote:
Denk je ??? Soms he ?? wil ik iemand wel es door het slijk halenquote:
jah..... de Canadezen zijn geland.......quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi FANN, wat zie je er blij uit ?
.
[..]
blijft hilarisch !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat Fluiter zegt. Vanaf [RLS SC #227] De Nacht is voor Bagger
Heeee Meis !! Dat gaat niet lukken (korte samenvatting) Hoest !!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:29 schreef FANN het volgende:
waarom heeft Bommie geen Ava meer?
korte samenvatting?
Hoest!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeee Meis !! Dat gaat niet lukken (korte samenvatting) Hoest !!!!
Ja las het !!! Maar met jou bedoel ik .. Gut je hebt wat gemist hoor . Alhoewel lekker belangrijk is het nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoest!!!is dat zoiets als mijn ''kuch'' ?
![]()
lang verhaal dus.....
ah...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja las het !!! Maar met jou bedoel ik .. Gut je hebt wat gemist hoor . Alhoewel lekker belangrijk is het niet
Ja nou het komt erop neer dat er een race is tussen wat fokkers en Huub en zijn vrouw(Twitter). We stemmen ons de kolere en gister is Versabommie boven Huub gekomen .. Was een feesie dus.. De race is nog in volle gangquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...jah met mij is het dus heel goed... en de rest eigelijk ook ...
maar eh, dat ava verhaal staat dan zeker in het TOB dinges![]()
moet ik zeker tig topics nalezen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou het komt erop neer dat er een race is tussen wat fokkers en Huub en zijn vrouw(Twitter). We stemmen ons de kolere en gister is Versabommie boven Huub gekomen .. Was een feesie dus.. De race is nog in volle gang
Als het over zwembaden gaat moet je er ff een Soury filter over gooien !! Ik wil het niet horenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:51 schreef hondjes het volgende:
Coos er ook. ?
volgens mij is het gelukt..![]()
![]()
neuh, lekker over iets anders...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het over zwembaden gaat moet je er ff een Soury filter over gooien !! Ik wil het niet horen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:51 schreef hondjes het volgende:
Coos er ook. ?
volgens mij is het gelukt..![]()
![]()
natuurlijk zitten die extensions goed,,ben zo handig..wil je niet weten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
whut?
wat is gelukt Honda ?
en ik wil ook nog steeds weten of die extentions nou zijn gelukt![]()
ben ik écht nieuwsgierig naar omdat je dat zelluf hebt gedaan ...
kan je niet een fotootje doen, van de achterkant dan ?
wel toch?
ik denk dat Coos het zand tussen zijn billen aan het uipulken isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
natuurlijk zitten die extensions goed,,ben zo handig..wil je niet weten.![]()
zeg toch..geheimpje...![]()
waar hangt die gozer trouwens uit.
mooie boel, wel hij leest het wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat Coos het zand tussen zijn billen aan het uipulken is
okéquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:13 schreef hondjes het volgende:
[..]
mooie boel, wel hij leest het wel.
ik ga ook maar even douchen, zit in pikkedonker, door die klote muggen..
het daast me nu voor me ogen, zie geen ruk ...
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:25 schreef FANN het volgende:
jah..... de Canadezen zijn geland.......![]()
Familie uit Canada..... was gisteren, de eerste keer dat ik mijn Canadezen neef in het écht zag,
hij begeleide zijn oude moedertje, zus van mijn vader,
Nou mail ik al járen met mijn neef, gewoon om het op de hoogte te houden van de situatie hier
gezondheid enzo van mijn ouders
maar goed..... om een lang verhaal kort te maken... ''kuch''![]()
Hij is natuurlijk wel wat gewend van mij van mijn emailsen toen bleek het een hele toffe vent
te zijn
nah.... dat dus o.a. hele week vrij, dus er komen nog wat feestjes en uitstapjes enzo, gewoon leuk![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het een leuke ervaring is dat de neef uit Cananda waar je jarenlang mee
mailde en op de foto's een pastoor leek , in het echt een hele toffe vent blijkt te zijn en zelfs na 36 jaar ofzo "kuch" in Canada goed Nederlands spreekt.
Leuk dat je oudere tante ook naar Nederland kwam.
Veel plezier met de familie uit Canada, genoeg leuke ontmoetingen en uitstapjes te bedenken.
Welterusten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:15 schreef FANN het volgende:
dat ''kuch''
![]()
maar thx fluitertje![]()
en trusten voor allemaal, ook de mensen die nu ''in de bunkert'' zitten![]()
![]()
quote:
die heb ik net effe per mail doorgestuurd naar mijn oudste Broer, voor mijnquote:
Godvruchtige?quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:01 schreef FANN het volgende:
[..]
die heb ik net effe per mail doorgestuurd naar mijn oudste Broer, voor mijn
godvruchtige Tante en Neef.... (die logeren daar op het moment)
gezellie voor bij het ontbijt , weer eens wat anders dan die
duffe gebedjes
Godvruchtig of Godvrezend is het toch ofzoiets?quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Godvruchtige?
Maar lief dat je zo met ze meedenkt!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 06:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej heb je al wat gehoord van Den Haag?
Nee joh. Ik ga naar Volendam.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
Zolang je maar niet aan een kruis gaat hangen!
Dan kom ik met een sponsje water aan een stok langs. En nu niet Freudiaans gaan denken hè.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
Zolang je maar niet aan een kruis gaat hangen!
Graag gedaan! De zee van 24 graden komt per schip na, die was te zwaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:50 schreef remlof het volgende:
Hey Gert, bedankt voor het goeie weer dat je mee hebt teruggenomen
De watte?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
Je hebt nog maar één aflevering gemist, dus zou in principe vanavond alsnog kunnen inhaken ... Of je leent een keer de DVD van mij,. als we de redactie-invulling op papier gaan zetten.
Opeens staat er een man voor mijn raam. Op de eerste verdieping. Zijn met de signing bezig, maar dat was even een vervreemdend gezicht.
Eeentje nog maar? Ooow... nou, eens kijken of het inhaken nog lukt. Moet ik wel meteen vanavond aan de bak geloof ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
Je hebt nog maar één aflevering gemist, dus zou in principe vanavond alsnog kunnen inhaken ... Of je leent een keer de DVD van mij,. als we de redactie-invulling op papier gaan zetten.
Opeens staat er een man voor mijn raam. Op de eerste verdieping. Zijn met de signing bezig, maar dat was even een vervreemdend gezicht.
Ah, gevelborden. Niets freudiaans dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:39 schreef Gert het volgende:
Talitha: ik dénk dat ook Cc doelt op hetzelfde werk maar onder een nieuwe naam (en dus nieuwe borden op de gevel).
RELLEN!quote:
Wie, wat, waar?quote:
14.30 uurquote:
Wat gaat los, je plafondventilator?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:05 schreef versabommie het volgende:
OHWFUCKINGYEAH! Het gaat los los gaat het horen jullie me![]()
Ventilator aan, en kijken naar het schouwspel.. het GAAT LOS!~!!!!!
Boris gaat ook sprekenquote:
Een vrouwelijke Frits Wester met jouw looks...quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:21 schreef Copycat het volgende:
Keep the soul alive!
En dan te bedenken dat ik vroeger de ambitie had parlementair verslaggever te worden.
quote:
Ik ben genoemd in een boek, op de bedanktpagina. Twee keer zelfs.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
Dat was vlak nadat ik de ambitie had om Paul McCartney als fake te ontmaskeren (ik zou de enige zijn die hij in vertrouwen nam waarop ik dat vertrouwen keihard zou beschamen door een tell-all boek) en een graf te ontdekken zoals dat van Toetanchamon, maar dan zonder vloek.
Oh ja, en ik wilde ook een bestseller schrijven over de roaring twenties.
uhuhquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie wel vreemde dingen gebeuren...![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben genoemd in een boek, op de bedanktpagina. Twee keer zelfs.![]()
Maar het boek zelf moet ik nog lezen. Ben niet verder gekomen dan die éne pagina.
Thanks, ze hebben nog nog steeds niet gebeldquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ohwja!! Spannend Manu! Ik duim voor jullie!
Zo bijzonder is het niet hoor. Het boek is van een Blogschrijver en hij heeft iedereen bedankt die ooit op zijn Blog gereageerd heeft.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:19 schreef Noek het volgende:
[..]
! Maar ik zou wel iedereen dat boek aanraden en dan in het bijzonder die ene pagina.
Maar wat gaaf. Je gaat vast niet vertellen welk boek het is. Waar gaat die over?
Politici die het over Bibaboerderij hebben, dat klinkt toch een stuk minder serieus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef versabommie het volgende:
Nou Plasterk gaat er keihard op af: Het is foei en we doen niets ..
Ze bellen wel...echt..quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks, ze hebben nog nog steeds niet gebeld
Ja schiterend toch? En ik vond Plasterk toch al een beetje een klein jongetje die betrapt is bij koekies jatten dus leuk debatquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Politici die het over Bibaboerderij hebben, dat klinkt toch een stuk minder serieus.
Het lekkerste koekje was die Plasterknorm die hij voorstelde.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja schiterend toch? En ik vond Plasterk toch al een beetje een klein jongetje die betrapt is bij koekies jatten dus leuk debat
En nu het pittige vrouwtje van de CityWokquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het lekkerste koekje was die Plasterknorm die hij voorstelde.![]()
Zo snel dat ik haar gemist heb. Ik was maar heel even weg.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
En nu het pittige vrouwtje van de CityWokWat is dat altijd een ratel
Toch... waarom uitzonderingen? Waarom moet ik onbeschoft veel afdragen voor Paul de Leeuw???quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo snel dat ik haar gemist heb. Ik was maar heel even weg.![]()
Ben er weer ingevallen bij de Bibabalkenende-norm en de Pipamega
plasterk-norm.
Omdat Paultje dan naar de commercielen overstapt en ze bang zijn kijkers te verliezen neem ik aan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch... waarom uitzonderingen? Waarom moet ik onbeschoft veel afdragen voor Paul de Leeuw???
Ja dat jeukt toch niet als die naar de commercielen gaat? De publieken moeten gewoon tv maken zoals van ze verwacht wor en niet de concurentie aan willen gaan met de commercielen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Omdat Paultje dan naar de commercielen overstapt en ze bang zijn kijkers te verliezen neem ik aan.
Ik vraag me af hoe ze dat in Engeland doen. De BBC doet volgens mij goede zaken. Zouden ze daar een Teletubbienorm hebben?
Ik ben zeker een BBC-fan. Zou graag zelfde soort televisie hier zien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat jeukt toch niet als die naar de commercielen gaat? De publieken moeten gewoon tv maken zoals van ze verwacht wor en niet de concurentie aan willen gaan met de commercielen...
In engeland maken ze onderhand alles zelf en alleen bbc 1 en 2 maken al betere tv dan onze drie kanalen en de commercielen bij elkaar opgeteld...
Neem alleen al "Later with Jools Holland" Zo simpel maar zo'n waanzinnig gaaf muziekprgramma dat artiesten er zelfs gratis voor willen komen..
Geef ze maar een hele dikke knufquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben zeker een BBC-fan. Zou graag zelfde soort televisie hier zien.Misschien is NL daar toch te klein voor...
Maar goed, nu ff bij moeders langs.
Crap, ik wacht hier op een mailtje over de laatste twee ects.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel, DH gaat voorlopig ook van het lijstje
Aww dat is kut!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:24 schreef Gert het volgende:
Manu is gewoon bang voor de Haagse hahswarming.
Nee, uiteindelijk bij 1 zat ze bij de laatste 2 en bij die andere had ze verwacht dat er 1 ronde minder zou zijn omdat dat vorig jaar ook zo wasquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww dat is kut!
Maar ze was 2 keer door tot de laatste ronde toch?
Of is het bij beiden: "nee" ?
Wees blij ! DH is kutquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wel aardig dat die iedereen heeft bedankt. Vast niet zo'n druk blog dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet hoor. Het boek is van een Blogschrijver en hij heeft iedereen bedankt die ooit op zijn Blog gereageerd heeft.![]()
Hier kun je het boek 'browsen': Bête de Jour. En op de twee na laatste pagina zie je mij staan. Eén keer als Litha en één keer met mijn echte voornaam.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Jammer Manu.Alles heeft een reden, zegt mjn moeder.
Maar daar luister ik al jaren niet meer naar hoor.
En nu zit ik echt heel hard te denken. Zul je net zien, blijk ik zo'n type te zijn die overal wel weer iets zinvols in ziet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
soms is iets volkomen zinloos
da's waar![]()
zullen we al de zinloze dingen in deze wereld gaan opnoemen?
worden we lekker vrolijk van![]()
nee doe maar nie....
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:10 schreef Noek het volgende:
[..]
En nu zit ik echt heel hard te denken. Zul je net zien, blijk ik zo'n type te zijn die overal wel weer iets zinvols in ziet.
ik zie geen één fiets in dat hele filmpie...quote:
Zinvol want je geniet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit met een lentebok Wimbledon te kijken.
leukquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit met een lentebok Wimbledon te kijken.
We have a winner !!!!!!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Zinvol want je geniet.
Maar ik heb het! In de categorie zinloos.
Met stip op nr. 1:
Twitter!
waar is Sonja voor?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:21 schreef Noek het volgende:
En Sonja Bakker. Is ze er nog voor? Ga ik dat zo kijken.
Nee joh, daar fiets ik op. Maar tegen de pilaren opknallen is ook vast enerverend en zinvol.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie geen één fiets in dat hele filmpie...![]()
maar dit is wel een vrij zinloos spelletje zo tegen die pilaren opknallen
Op de tv. Bij RTL4 jewaidz.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
waar is Sonja voor?
voor Twitteren of voor tennis ?
kan het effe niet volgen....
ow..... ik zat te wachten op een fietsquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, daar fiets ik op. Maar tegen de pilaren opknallen is ook vast enerverend en zinvol.
met stip op 2 voor Twitter ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Op de tv. Bij RTL4 jewaidz.
Sonja staat met stip op nr. 2.
Dat weet ik ook niet. Ik verbaas en erger me alleen maar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Twitter. Ik zit nog steeds in twijfel wie nou triester is, mensen die zich druk maken om twitter, of mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om twitter.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Twitter. Ik zit nog steeds in twijfel wie nou triester is, mensen die zich druk maken om twitter, of mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om twitter.
Ow Noek, dat poesjequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik verbaas en erger me alleen maar.
Zinvol!![]()
Oeh nou, wéér een Ta-witter-oorlog! Berg je maar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef FANN het volgende:
straks komen al die twitterjunkies hier mij uitschelden
Gaan jij en Lies samenwonen, leukquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow Noek, dat poesje
Die komt wel goed terecht, ik kijk wel verder.
Snap ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow Noek, dat poesje
Die komt wel goed terecht, ik kijk wel verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |