Porsche1.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:56 schreef TvhN het volgende:
[..]
Opvallend veel Feyenoorders die lid zijn van bovengenoemde hyve.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:47 schreef Jobba het volgende:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=67696577#post67696577
Zonder Affelay is PSV niksquote:Op maandag 29 juni 2009 18:10 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zit soms ook op stormfront. Er zijn wel veel zieke berichten, maar soms steekt er toch een bericht op hier en daar waar gewoon de absolute waarheid wordt gezegd.
Zo hier en daar zitten er op Fok ook normalequote:Op maandag 29 juni 2009 18:10 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zit soms ook op stormfront. Er zijn wel veel zieke berichten, maar soms steekt er toch een bericht op hier en daar waar gewoon de absolute waarheid wordt gezegd.
quote:hahahhha kneustjee pff ze3maa sirr tgraa wella kom je hier ze3ma wijs spelen met je mooie woordjes pff achterlijke mogooltje dat ben jij ja verotte zwefer mhim ik verdoei me tijd niet aan junki's CAIO
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:05 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd of ze daar een beetje uit de tent te lokken zijn.
quote:taz gooi je zelf weg meneyaa schoool dit intrseert me niks!
quote:hahahhha kneustjee pff ze3maa sirr tgraa wella kom je hier ze3ma wijs spelen met je mooie woordjes pff achterlijke mogooltje dat ben jij ja verotte zwefer mhim ik verdoei me tijd niet aan junki's CAIO
Your English is sticking out.quote:
You are hereby sincerely pardoned.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef Jobba het volgende:
[..]
You are correct sir, It should've been ,,We have a snitch among us". My apologies.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:47 schreef Jobba het volgende:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=67696577#post67696577
Ik weet niet wie die Surenas is, maar hij heeft wel gelijk.quote:Lastig he, Normaal ABN typen? Ik mag hopen dat jij onder die 36% valt die sterk overweegt om Nederland te verlaten.
Er is waarschijnlijk wel meer dan een verhandeling van iemand die raaskalt dat alle kennis ter wereld al in de Koran vervat is en Westerlingen niets gepresteerd hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar is er niet ook zo'n discriminerende OP op marokko.nl zodat die op stormfront kan worden geplaatst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |