Nee, vooral onzekere pubers die geen onvertogen woord over de Germanen willen horen schijnen er een afkeer van te hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef Gewas het volgende:
[..]
Niet iedereen denkt net zo positief over het christendom als jij.
Kan jij niet een keer kappen met zo irritant doen tegen mij? Bemoei je lekker met je eigen zaken. Alsof ik het zo leuk vind wat jij allemaal uitkraamt. Maar zie je mij erover zeiken?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, vooral onzekere pubers die geen onvertogen woord over de Germanen willen horen schijnen er een afkeer van te hebben.
Nee. Kom je aan Turkse bakkers, dan kom je aan mij.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:54 schreef Gewas het volgende:
[..]
Kan jij niet een keer kappen met zo irritant doen tegen mij?
Zeiken is inderdaad de enige maatregel die jij tot je beschikking hebt: weerleggen is voor jou niet weggelegd.quote:Alsof ik het zo leuk vind wat jij allemaal uitkraamt. Maar zie je mij erover zeiken?
Je bedoelt gewoon dat je zelf die topic heb aangemaakt? En doe maar niet alsof een Stormfronter toevallig je topic in C&H heeft gelezen en dacht laat ik hem ook maar op Stormfront neerzetten. Dat jij dezelfde achterlijke sympathieën deelt als die stumpers daar zegt al genoeg.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:57 schreef Gewas het volgende:
Een topic over de Germanen dat ik op Fok heb gemaakt heeft iemand letterlijk op Stormfront gezet (ik heb dat daar dus niet neergezet). Grappige is dat de reacties daar een stuk normaler waren dan op Fok.
Dus ik ben verplicht om Turkse bakkers lekker te vinden? Heb ik tegen IEMAND gezegd dat ze er niet heen mogen gaan? Nee.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee. Kom je aan Turkse bakkers, dan kom je aan mij.
[..]
Zeiken is inderdaad de enige maatregel die jij tot je beschikking hebt: weerleggen is voor jou niet weggelegd.
Ik dacht eerst dat het sarcasme wasquote:Originally Posted by bertus View Post
Dat ding moet door een jood ontwikkeld zijn,dat kan niet anders.
[end quote[
Ik denk het ook. Ze hebben vast weer een geheime bijeenkomst gehouden om te bedenken hoe ze de Germaan nu weer eens het leven zuur zouden maken.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dus ik ben verplicht om Turkse bakkers lekker te vinden?
Je moet wel een redelijk trieste leven hebben wil je dit jezelf echt afvragen.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef Jobba het volgende:
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als ze marokko.nl en stormfront een dag zouden samenvoegen
Tot twaalf uur 's middags treffen ze voorbereidingen voor een pogrom, daarna slaan ze elkaar de hersens in.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef Jobba het volgende:
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als ze marokko.nl en stormfront een dag zouden samenvoegen
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:05 schreef Triptamine het volgende:
Een random discussie over een kapotte monitor loopt 2 posts later uit op:
[..]
Ik dacht eerst dat het sarcasme was
Open dat topic van SF over die scholen op maroc of marokko punt nl ofzo!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef Jobba het volgende:
Die krijgen ook nog bergen subsidie.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
Om dezelfde reden dat Marokko.nl etc. niet verboden zijn![]()
internets ftl
Whehe, gewoon je voordoen als zo'n extreem rechtse gozer op stormfront en als marokkaan in hart en nieren bij marokko.nl en dan een meeting regelen op dezelfde plaats!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef Jobba het volgende:
quote:Blut und Ehre!
quote:1556-1581: Spanje
1810-1813: Eerste Franse Keizerrijk
1940-1945: Nazi-Duitsland
2001-2011: Moslimfundementalisten en (straat)terroristen
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:47 schreef Jobba het volgende:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=67696577#post67696577
God Christus, de mensheid is echt gedoemd tot failquote:Op maandag 29 juni 2009 17:47 schreef Jobba het volgende:
Opvallend veel Feyenoorders die lid zijn van bovengenoemde hyve.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:43 schreef cultheld het volgende:
Jammer dat ze daar allemaal zo anoniem zijn.
http://avond-lamp.hyves.nl/ Dit is zo ongeveer het potentieel: laagopgeleide provincialen die behalve hun huidskleur niets anders hebben om zich mee te onderscheiden en hun gebrek aan intelligentie, toekomstperspectief en status projecteren op Joden en allochtonen.
Whehehe.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:47 schreef Jobba het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |