Ik mag toch hopen dat dit uit de duim gezogen is.quote:Mijn nichtje van 6 moet zelfs in haar klas al stukjes van de koran lezen 't Schijnt dat men tegenwoordig ook Turkse en Arabische les wil geven op de basisschool ving ik op. Eerlijk waar wat ben ik blij dat ik geen kinderen heb/neem als ik dit zo lees
Veel sterkte, Dietse!
Is het ook een kind van 6 zit in groep drie en daar zijn ze nog bezig met : m is van mies en a is van aap. Ze kunnen echt nog niet goed genoeg lezen om een stukje koran te moeten voorlezen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit uit de duim gezogen is.
Inderdaad !quote:Op maandag 29 juni 2009 14:07 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Is het ook een kind van 6 zit in groep drie en daar zijn ze nog bezig met : m is van mies en a is van aap. Ze kunnen echt nog niet goed genoeg lezen om een stukje koran te moeten voorlezen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik heb precies dezelfde klacht over Marokko.nl
Bin Laden en extreem-rechtse, blanke nationalisten gaan prima samen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:03 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
kan Bin laden de coördinaten mooi invoeren in zijn laptop. Een bezoekje volgt..
haha ik las het net en denk WTFquote:Op maandag 29 juni 2009 13:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Jimbo ook die heeft daar ook een account!
Oh, dat is ene timbo. nvm
Dat verbaast me niks.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:07 schreef julian6 het volgende:
ik heb er ook een account xD
Meen je dat nou? Nooit wat van gemerkt hier op FOK!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef Gewas het volgende:
[..]
Niet iedereen denkt net zo positief over het christendom als jij.
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:31 schreef mieuwmieuw het volgende:
Mijn ras is superieur. Serieus wat is daar mis mee. Zo denken bijna alle Turken en Marokkanen.
Er moet een nieuwe Kruistocht komenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Nooit wat van gemerkt hier op FOK!
Hij heeft wel gelijk dat de meeste turken en marokkanen denken dat ze beter zijn dan 'die kaaskoppen'.quote:
Ja, maar dan alleen wel in wijken waar zij de meerderheid zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 14:50 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat de meeste turken en marokkanen denken dat ze beter zijn dan 'die kaaskoppen'.
Genoeg mbo'ers om te bashen daar.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
WTF. Emimich heeft daar ook een account !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |