quote:Op maandag 29 juni 2009 13:06 schreef Trannellius het volgende:
Yep, want Wilders en zijn aanhangers staan bekend om hun goede discussies.
daat gaat het helemaal niet om , het gaat om de eenzijdige belichting van het onderwerpquote:Op maandag 29 juni 2009 13:06 schreef Trannellius het volgende:
Yep, want Wilders en zijn aanhangers staan bekend om hun goede discussies.
Het gaat erom dat discussies met mensen die op elk probleem de islam wil afschaffen niet gevoerd kunnen worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
daat gaat het helemaal niet om , het gaat om de eenzijdige belichting van het onderwerp
Net zoals met mensen die vrijheid van meningsuiting verwarren met zelf alles mogen schreeuwen en anderen monddood maken.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het gaat erom dat discussies met mensen die op elk probleem de islam wil afschaffen niet gevoerd kunnen worden.
van mij mag je alles zeggen , ik ga niet huilen dat ik monddood gemaakt wordtquote:Op maandag 29 juni 2009 13:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Net zoals met mensen die vrijheid van meningsuiting verwarren met zelf alles mogen schreeuwen en anderen monddood maken.
Mijn gedachte.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:39 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Fok!radio luistert iemand dat nog.
Ik heb liever linkse mensen die parasiteren op het geld van anderen, dan rechtse honden die mijn zelfbeschikkingsrecht ernstig willen aantasten.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Linkse mensen![]()
![]()
![]()
En dan wel 3 kinderen hebben, roken en in een wagen zonder katalysator rijden he smeerlappen !!!!!!
RAAAAAAUUUSSSSSSS
Jij werkt liever voor het geld van een ander dus?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:45 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Ik heb liever linkse mensen die parasiteren op het geld van anderen, dan rechtse honden die mijn zelfbeschikkingsrecht ernstig willen aantasten.
Nee, liever dat anderen voor mijn geld werkenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jij werkt liever voor het geld van een ander dus?
Wat een onzin. Hoor en wederhoor is een principe uit de journalistiek, dat is niet van toepassing op een website.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef postmortum het volgende:
Ik lees net op de FP dat in Fok!radio anti-Wilders demonstranten zullen zijn , maar nergens lees ik dat er oo pro-Wilders activisten aan het woord zullen komen. Als je een goede discussie wilt voeren nodig dan beide partijen uit of niemand , links tuig
Als ik moet kiezen: ja.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jij werkt liever voor het geld van een ander dus?
hehe heel scherp.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef Cybey het volgende:
Denken dat FOK!radio serieuze discussies kan laten voeren
quote:
En dat doen ze natuurlijk allemaal he?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het gaat erom dat discussies met mensen die op elk probleem de islam wil afschaffen niet gevoerd kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |