Er staat natuurlijk nergens dat ik dat wel gedaan hebquote:Op maandag 29 juni 2009 14:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad, en 3 verschillende in dezelfde week.
best slimquote:Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef Slappy het volgende:
Ooit spel gekocht deed het niet maar was te laat om het terug te brengenDus kocht ik dat spel opnieuw toen ie in prijs was verlaagd.Toen het kapotte spel in andere hoesje gedaan en geruild
![]()
Cyaankali is gewoon giftig. Allergien worden veroorzaakt door de huidige smetvrees maatschappij.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dat bepaal je ook zelf natuurlijk. "Moet je maar niet allergisch zijn voor zoiets debiels als cyaankali".
Nee hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:37 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Cyaankali is gewoon giftig. Allergien worden veroorzaakt door de huidige smetvrees maatschappij.
Wat dient er te gebeuren met gecollecteerde honden?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:00 schreef Sattyagraha het volgende:
(Gecollecteerde tuinkabouters dienen uitgezet te worden in de natuurlijke omgeving, bos of park.)
Opeten. Misschien ook wel iets.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef Leef het volgende:
[..]
Wat dient er te gebeuren met gecollecteerde honden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, load of bullcrap.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hygiene_hypothesis
Het is eerder precies het tegenovergestelde.quote:the hygiene hypothesis states that a lack of early childhood exposure to infectious agents,
3 Euro volgens mij,ik weiger te betalenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij ons op school kwamen ze je daar serieus voor uit de klas halenje bent al n maand te laat, je hebt een kei hoge schuld
hoeveel dan?
ja 1 euro 20
Mwa, de mensen met allergieen die ik ken zijn allemaal van die kindjes die zijn opgevoed door ouders met smetvrees etc.quote:
sterker nog, je bent een grote kutidioot.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:32 schreef Stray het volgende:
Openbare dronkenschap waaruit het een en ander voortkomt zoals:
- Het pissen in een brievenbus om daarna belletje te trekken
- Poepen in zo'n humanitas kledinginzamelbak![]()
- Wildplassen in het algemeen
- Poorten van tuinen met zo'n enkel scharnier omruilen met die van de buurman (zijn alleen zeldzaam aan het worden helaas).
- Te koop/verkocht borden verplaatsen
- Wedstrijdje in de kroeg wie het eerst alle deurklinken in het pand swaffelt
Zonder dronken te zijn:
- Iemand op zebrapad laten oversteken, en als ze voor je auto lopen vol op het gas![]()
- Voor het stoplicht met hele rij auto's achter je de auto in de achteruit zetten, puur voor de reactie van degene achter je.
Ik ben niet zo braaf soms
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:32 schreef Stray het volgende:
Openbare dronkenschap waaruit het een en ander voortkomt zoals:
- Het pissen in een brievenbus om daarna belletje te trekken
- Poepen in zo'n humanitas kledinginzamelbak op de vooruit van een auto![]()
- Wildplassen in het algemeen
- Poorten van tuinen met zo'n enkel scharnier omruilen met die van de buurman (zijn alleen zeldzaam aan het worden helaas).
- Te koop/verkocht borden verplaatsen
- Wedstrijdje in de kroeg wie het eerst alle deurklinken in het pand swaffelt
Zonder dronken te zijn:
- Iemand op zebrapad laten oversteken, en als ze voor je auto lopen vol op het gas![]()
- Voor het stoplicht met hele rij auto's achter je de auto in de achteruit zetten, puur voor de reactie van degene achter je.
Ik ben niet zo braaf soms
Als je in het openbaar gaat schijten ben je niet goed bij je hoofd. Schuif het alsjeblieft niet af op 'mannen'.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:30 schreef quirina het volgende:
Echt weer typisch mannelijk dat zeiken en kakken tegen van alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |