abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70476651
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:36 schreef CoendeW het volgende:

[..]

Verplichte sex klinkt nou niet echt liefdevol en lijkt me zo op het eerste gezicht geen juiste oplossing.
Het moet wel spontaan komen lijkt me... anders heeft het geen waarde
Of denk je echt dat dit zou kunnen helpen?
Zo vanne.... morgenavond om 20.00 uur gaan we van bil en vervolgens vrijdag om 19.00 uur....
Nee dit lijkt me niks...
Ik kan het artikeltje niet vinden. Sorry.
pi_70476897
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef CoendeW het volgende:

[..]

Kort samengevat: over het missen van de fysieke aantrekkingskracht tussen ons wat sinds 1,5 jaar stukken minder tot nihil is geworden, heb het dus over seks, knuffelen, gewoon beetje zoenen en ook de verbale liefde dus dat ik te weinig laat horen dat ik haar nog mooi vind, aantrekkelijk, spannned, etc...
Maar ook over het feit dat ik dus te weinig praat, gevoelens toon.
Dat we allebei niet kunnen verklaren waar de lust tussen ons is gebleven. Want we houden veel van elkaar maar dat heeft zich lange tijd niet geuit in de slaapkamer zeg maar.

Bij haar is er ook totaal geen initiatief meer door eerdere afwijzigingen van mijn kant...
Je hebt het er dus over gehad, maar je hebt niet gezegd wat je eigenlijk wilde zeggen.. Niet dat je kan verklaren waardoor je haar niet meer wilt batsen, maar je had in ieder geval eerlijk kunnen vertellen waar je mee zit. Nu denkt zij dat je eerlijk bent geweest, en dat ben je niet. Dat lijkt mij niet wenselijk in een relatie.

Waarom wijs je in vredesnaam je vriendin af als ze sex met je wilt? Waarom zeg je niet gewoon dat je haar mooi, leuk lief blablabla vindt? Ik snap dat niet.. Tenminste, als je dat echt vindt. Het lijkt er wat mij betreft een beetje op dat je haar eigenlijk niet meer zo ziet zitten, maar het gewoon niet durft te zeggen..
Big dick.
pi_70477216
Heb wel degelijk eerlijk gezegd wat ik dacht, alleen misschien nog niet alles. Maar dat komt zeker nog wel dezer dagen.

Ja als het zo makkelijk zou zijn gast dan zou ik hier niet posten om adviezen, meningen en misschien dezelde ervaringen te vragen.
pi_70478967
Een open gesprek over jullie seksleven kan een stap de goede richting in zijn. En dat verplichte geeft misschien wel een raar idee, maar het kan wel even het extra zetje in de goede richting zijn.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_70479499
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef CoendeW het volgende:
Heb wel degelijk eerlijk gezegd wat ik dacht, alleen misschien nog niet alles. Maar dat komt zeker nog wel dezer dagen.

Ja als het zo makkelijk zou zijn gast dan zou ik hier niet posten om adviezen, meningen en misschien dezelde ervaringen te vragen.
Ik snap gewoon niet wat er zo moeilijk aan is; dat is dan waarschijnlijk mijn makke. Als je al niet eerlijk kunt zijn tegenover degene van wie je houdt en met wie je alles zou moeten kunnen delen; tegen wie ben je dan wel eerlijk?

Misschien heb ik wel een achterhaald beeld bij de term 'relatie'. Zou kunnen, ik word ook een dagje ouder.
Big dick.
pi_70480069
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ik snap gewoon niet wat er zo moeilijk aan is; dat is dan waarschijnlijk mijn makke. Als je al niet eerlijk kunt zijn tegenover degene van wie je houdt en met wie je alles zou moeten kunnen delen; tegen wie ben je dan wel eerlijk?

Misschien heb ik wel een achterhaald beeld bij de term 'relatie'. Zou kunnen, ik word ook een dagje ouder.
Wat bedoel je nou precies met "als je niet eerlijk kunt zijn".
Ik heb nergens aangegeven dat ik heb gelogen of zo dus ik ben niet oneerlijk geweest.
Ik heb alleen aangegeven dat ik problemen heb met het uiten van gevoelens en praten over bepaalde dingen.
Wat is daar oneerlijk aan? Waar haal je dat oneerlijk vandaan?

Bovendien heb ik ook gezegd dat juist de laatste gesprekken heel openhartig waren (dit hadden we al veel eerder moeten doen natuurlijk).
Dus van oneerlijkheid is hier geen sprake volgens mij? Misschien kan je iets duidelijker aangeven wat je daarmee bedoeld?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 29 juni 2009 @ 15:15:22 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70480176
Ik lees net een boek waarin dit ook ruim aan de orde komt. Misschien kan je het eens uit de bieb oppikken.

Mars wil seks, Venus wil romantiek van John Gray.

De titel klinkt een beetje lame, en soms wordt er idd gepraat of seks heilig is, maar toch is het imo een goed boek. Het punt wat de schrijver wil maken komt duidelijk over en klinkt vaak ook zeer logisch, ondanks de zweverige klets er soms omheen.

Mini recensie
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_70480559
Chipszak bedankt! Moet zeggen dat het laatste boek dat ik gelezen heb meer dan 8 jaar geleden is maar goed misschien is dit juist een boek om het weer eens op te pakken...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 29 juni 2009 @ 15:35:33 #34
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70480968
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:25 schreef CoendeW het volgende:
Chipszak bedankt! Moet zeggen dat het laatste boek dat ik gelezen heb meer dan 8 jaar geleden is maar goed misschien is dit juist een boek om het weer eens op te pakken...
Wie niet waagt, die niet wint.
Misschien heb je er wat aan.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_70481803
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:15 schreef CoendeW het volgende:
Raar voorbeeld misschien maar zo wil zij bijvoorbeeld nooit bovenop....
[knip]
Ik heb zelf een beetje een soort van faalangst opgebouwd, angst dat ik haar niet kan bevredigen zeg maar.
Klinkt bekend Coen, soms zijn de dingen die niet gebeuren juist de dingen die ons intrigeren, maar toch niet gebeuren, it takes two accepteer de dingen die je partner niet kan of niet wil en doe de dingen waar jullie samen nog wel van kunnen genieten.
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:32 schreef exec het volgende:
Wat ik vooral lees uit je verhaal is dat je het probleem grotendeels bij jezelf neerlegt. Bedenk ook dat een deel van de problemen bij haar liggen. Het blijkt dat jullie beiden iets anders willen op bepaalde vlakken en de kunst is om naar elkaar toe te komen daarin. Dat vereist veel praten en begrip voor elkaar.
[knip]
Ik gaf het na een poosje ook op om mijn toentijdige vriendin te 'versieren' omdat zij geen behoefte meer had, ik kon de energie na maanden niet meer opbrengen, heb dat niet op kunnen lossen helaas. Misschien heeft zij het ook opgegeven?
Op een gegeven moment lig je elke avond samen in bed met de rug naar elkaar en geef je 'n kusje op de wang en zegt 'ik hou van je, welrusten schat' en that's it.. terwijl je in je gedachten loopt te piekeren over wat er nou mis is met je..

Als je ex geen standaard dingen wil proberen, en jij juist geen andere dingen moeten jullie samen tot een oplossing WILLEN komen, als je dat niet allebij wil, ofwel voor elkaar over heb dan blijft het sexleven stil staan.

Praten kan oplossing bieden maar sommige problemen zitten zo diep geworteld dat je het zicht kwijt bent en geen antwoord meer kan zien, en is de blik van een buitenstaander, een vertrouwenspersoon een frisse wind die je nieuwe energie kan geven.

Zonder moeite, geen resultaat
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:36 schreef CoendeW het volgende:
Verplichte sex klinkt nou niet echt liefdevol en lijkt me zo op het eerste gezicht geen juiste oplossing.
Het moet wel spontaan komen lijkt me... anders heeft het geen waarde
Of denk je echt dat dit zou kunnen helpen?
Zo vanne.... morgenavond om 20.00 uur gaan we van bil en vervolgens vrijdag om 19.00 uur....
Nee dit lijkt me niks...
Ik heb het idee dat je soms ook zin moet kunnen maken om even rustig de tijd voor elkaar te nemen, even close en intiem te kunnen en willen zijn, zonder sex, zonder verwachtingen, en gewoon om samen te zijn beetje romantiek zeg maar , maar dat moet dat niet continu van 1 kant afkomen, want dan is de neiging tot het opgeven ook weer snel aanwezig.

Als je het niet denkt te kunnen dan kan je het rustig opbrouwen denk ik, anders een relatie of seksueel therapeut raadplegen... geloof mij als het niet doet dan krijg je er spijt van.

Ik had ook op een gegeven moment weken, soms langer dan een maand geen seks en je gaat het accepteren omdat je van de ander houd, en je denkt dat het wel weer goed komt, maar soms moet er iets gebeuren voordat er wat veranderd.

Ik weet niet of je hier er wat aan heb.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70481931
Chev, heb ik absoluut wat aan!! Bedankt voor je duidelijke en open reactie!
pi_70482183
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:00 schreef CoendeW het volgende:
Chev, heb ik absoluut wat aan!! Bedankt voor je duidelijke en open reactie!
Graag gedaan.. ik weet ook wel dat het niet altijd slecht is, dat je jezelf goed voelt bij haar en andersom, maar er soms gewoon dingen zijn waar je samen niet uitkomt.

Het simpelste voorbeeld wat ik mezelf voor hou is het op grond leggen van mijn kleding omdat haar kledingkast vol zat,voor ruim 'n jaar maar ik had met gemak een kastje kunnen kopen bij de karwei ofzo en mezelf de frustratie en rommel kunnen besparen

De simpelste oplossingen zie je zelf niet als je er bovenop zit.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70484388
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:12 schreef CoendeW het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou precies met "als je niet eerlijk kunt zijn".
Ik heb nergens aangegeven dat ik heb gelogen of zo dus ik ben niet oneerlijk geweest.
Niet liegen is niet hetzelfde als eerlijk zijn.
quote:
Ik heb alleen aangegeven dat ik problemen heb met het uiten van gevoelens en praten over bepaalde dingen.
Wat is daar oneerlijk aan? Waar haal je dat oneerlijk vandaan?
Het is niet oneerlijk als je moeite hebt he gevoelens te uiten. Ik vind het niet eerlijk als je een serieus gesprek hebt over bepaalde zaken, en daarbij bewust zaken achterhoudt omdat je die niet wilt vertellen. Laat ik het zo zeggen; als je echt niet weet waarom je je vriendin niet sexueel aantrekkelijk meer vindt, is het tijd om op te stappen. Soms is de pijp gewoon leeg.
quote:
Bovendien heb ik ook gezegd dat juist de laatste gesprekken heel openhartig waren (dit hadden we al veel eerder moeten doen natuurlijk).
Dus van oneerlijkheid is hier geen sprake volgens mij? Misschien kan je iets duidelijker aangeven wat je daarmee bedoeld?
Ze waren zo openhartig dat je op Fok je hart moet luchten. Ben je bang je vriendin te kwetsen als je eerlijk en open tegen haar bent? Is dat de reden waarom je moeite hebt je gevoelens te uiten? Of ben je bang dat zij jou veroordeeld om dingen die jij voelt?
Big dick.
pi_70487151
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:07 schreef HassieBassie het volgende:

Het is niet oneerlijk als je moeite hebt he gevoelens te uiten. Ik vind het niet eerlijk als je een serieus gesprek hebt over bepaalde zaken, en daarbij bewust zaken achterhoudt omdat je die niet wilt vertellen. Laat ik het zo zeggen; als je echt niet weet waarom je je vriendin niet sexueel aantrekkelijk meer vindt, is het tijd om op te stappen. Soms is de pijp gewoon leeg.
[..]

Ze waren zo openhartig dat je op Fok je hart moet luchten. Ben je bang je vriendin te kwetsen als je eerlijk en open tegen haar bent? Is dat de reden waarom je moeite hebt je gevoelens te uiten? Of ben je bang dat zij jou veroordeeld om dingen die jij voelt?
Ik denk dat jij echt totaal geen idde hebt waar je het over hebt....
In ieder geval heb je mijn verhaal niet helemaal goed gelezen want dit is echt niet waar het om gaat: "als je echt niet weet waarom je je vriendin niet sexueel aantrekkelijk meer vindt, is het tijd om op te stappen. Soms is de pijp gewoon leeg."
Waar maak jij uit op dat ik haar niet meer sexueeel aantrekkelijk vindt?

En deze reactie van je: "Ze waren zo openhartig dat je op Fok je hart moet luchten." Dit zegt ook weer genoeg over hoe jij iemand zn posts leest en probeert te helpen.... gewoon niet dus...
Zoals je ziet ben ik op zoek naar ideeen, tips, mensen die herkenbare dingen zien, en niet om hier mn hart alleen maar te luchten.

Mag ik vragen hoe oud jij bent?

Ps wat mij betreft hoef je inhoudelijk niet meer te reageren want tot nu toe hebben je reacties totaal geen zin gehad (in tegenstelling tot alle andere wel zinvolle reacties van de andere gebruikers.)
pi_70487220
Wat zijn eigenlijk nu je "plannen" om het zo maar even te noemen, na het lezen van al de reacties?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_70487350
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:39 schreef rene90 het volgende:
Wat zijn eigenlijk nu je "plannen" om het zo maar even te noemen, na het lezen van al de reacties?
Morgen een afspraak met mn huisarts voor een doorverwijzing naar een psycholoog. Met dit idee loop ik al langer en denk dat dit niet verkeerd is.
Verder wil ik met mn vriendin een openhartig gesprek gaan voeren over ons seksleven, dus wat vinden we beide lekker, wat zijn onze verwachtingen, etc.... Dit is nu gewoon absoluut niet duidelijk.
Verder wil ik proberen meer van mezelf bloot te geven wat betreft de eventuele angsten ik heb. (heb het dan over de eerder genoemde faalangst haar wel of niet te kunnen bevredigen bijvoorbeeld). verder wil ik graag dat zij openhartig is over het feit waarom ze liever niet bovenop wil en zulk soort dingen zeg maar.

Denk dat dit toch al iets is of niet?
pi_70487405
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:37 schreef CoendeW het volgende:

[..]

Ik denk dat jij echt totaal geen idde hebt waar je het over hebt....
In ieder geval heb je mijn verhaal niet helemaal goed gelezen want dit is echt niet waar het om gaat: "als je echt niet weet waarom je je vriendin niet sexueel aantrekkelijk meer vindt, is het tijd om op te stappen. Soms is de pijp gewoon leeg."
Waar maak jij uit op dat ik haar niet meer sexueeel aantrekkelijk vindt?
Dat maak ik op uit het feit dat je geen initiatief neemt en haar zelfs afwijst. Als je dat doet terwijl je toch wel aardig zin in haar hebt snap ik het inderdaad niet meer.
quote:
En deze reactie van je: "Ze waren zo openhartig dat je op Fok je hart moet luchten." Dit zegt ook weer genoeg over hoe jij iemand zn posts leest en probeert te helpen.... gewoon niet dus...
Zoals je ziet ben ik op zoek naar ideeen, tips, mensen die herkenbare dingen zien, en niet om hier mn hart alleen maar te luchten.
Tips om meer actie te krijgen in je slaapkamer? Tips om je gevoelens meer te uiten? Tips om eerlijk en open te zijn tegen je vriendin? Welke tips zoek je?
quote:
Mag ik vragen hoe oud jij bent?
Dat mag je vragen.
quote:
Ps wat mij betreft hoef je inhoudelijk niet meer te reageren want tot nu toe hebben je reacties totaal geen zin gehad (in tegenstelling tot alle andere wel zinvolle reacties van de andere gebruikers.)
En naar aanleiding van deze in jouw ogen wel zinvolle reacties ga je wat doen?
Big dick.
pi_70487596
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef HassieBassie het volgende:

En naar aanleiding van deze in jouw ogen wel zinvolle reacties ga je wat doen?
Zie post boven je...
pi_70487790
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:51 schreef CoendeW het volgende:

[..]

Zie post boven je...
Ja, die kruisten elkaar toevallig,,

Wat ik me nog steeds afvraag is wat je de afgelopen dagen met je vriendin besproken hebt. Als je zegt dat je de afgelopen dagen niets anders gedaan hebt dan praten over problemen en oplossingen, maar sex is niet langsgekomen?
Big dick.
pi_70488021
Ja is wel langsgekomen maar nog niet diep genoeg op ingegaan door bepaalde remmingen (van beide kanten). Het kan ook niet zo zijn dat wanneer je lange tijd dingen niet met elkaar bespreekt, je die ineens allemaal zo op tafel gooit.
Ben gaan nadenken over wat er ter sprake is gekomen de laatste dagen en dan kom je weer tot nieuwe punten waarvan je denk waarom is dat zo en zo. En de reacties hier doen me eigenlijk nu pas denken, hoe kan het in godsnaam zijn dat je na 4 jaar niet van elkaar weet wat de ander lekker vindt...
Dit klinkt voor jou misschien vreemd, maar bij ons is dat dus echt zo.... (en daarom maak ik het hier ook bespreekbaar)
Het is helaas zo dat we allebei een drukke baan hebben en elkaar soms maar weinig zien in een week... dus nu kan ik het er ook niet met haar over hebben, moet weer wachten tot morgen )zij heeft nachtdienst, ik dagdienst bij een ander bedrijf overigens)
pi_70491010
Het klinkt misschien heel stom, maar soms kan het lastig zijn om elkaar recht in het gezicht te zeggen wat je wil in bed. Wij hebben er wel eens naar elkaar over ge-emaild als we dingen lastig vonden om te zeggen. Bijvoorbeeld vertel elkaar een fantasie, dat kan heel verhelderend werken maar als we dat zo live deden werd het toch lachen en afraffelen en in 3 zinnen samenvatten. Toen we naar elkaar emailden werd het ineens een A4tje inclusief omschrijving van de sfeer en handelingen. Dat ging dus veel beter.

Misschien kan dit voor jullie ook werken, je kunt dan ook ieder het opschrijven als je er voor in de mood bent. Bijvoorbeeld dat je emailt over wat je fantasieen zijn, of wat je altijd nog eens wil doen, of wat je zelf lastig vind in bed, of wat je het lekkerste vond dat je partner ooit bij je gedaan heeft. Je leert elkaar een stuk beter kennen er door.

Oh. En niet je werkmail gebruiken hiervoor
pi_70491316
Of koop 2 laptops en ga elkaar wireless in bed mailen
(oke probeer je ff te laten lachen, gelukt? )
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 29 juni 2009 @ 23:13:08 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70497933
sexuele problemen zijn gewoon meestal secundair, misschien is het idd je geslotenheid oid of spelen er andere zaken...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70567076
Gewoon open over sex met haar praten. Wat vindt ze nou eigenlijk het lekkerst? En natuurlijk laten blijken dat je in principe voor alles open staat. Lijkt me normaal dat je zoiets kan vragen. Ik kan me nog herinneren dat ik met mijn eerste vriendin hele ranglijsten samenstelden van wat we nu het lekkerst vonden. En dat natuurlijk nummeren van 2 tot 12 en dan 2 dobbelstenen gooien
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_71959773
Hallo,

Het is al even geleden dat ik hier gereageerd heb maar ik wilde kijken hoe een en ander zich zou ontwikkelen. Wat is er in de laatste weken gebeurd/veranderd? Ik ben dus inderdaad in therapie gegaan bij een psycholoog zoals een aantal hier hadden aangeraden. Ik moet zeggen dat ik hierbij een goed gevoel heb. Kan er nog niet heel veel over zeggen aangezien ik nog maar 2 sessies heb gehad, maar deze heb ik als zeer nuttig en prettig ervaren.

Wat betreft de relatie is het allemaal op zich duidelijker geworden maar ook is nu duidelijk geworden hoe complex het allemaal is en hoe ver (te ver) het eigenlijk is naar het einde toe.
Mn vriendin is inmiddels een tijdje bij haar ouders gaan wonen maar vond daar ook geen rust. Vervolgens ben ik een weekje naar mn ouders gegaan maar toch bleek dat dit ook niet werkte, we misten elkaar zeker wel en willen er toch uit proberen te komen door gewoon wel samen te leven.
Door de vele gesprekken is duidelijk geworden dat het missen van intimiteit de grootste oorzaak is van onze problemen. Zo hebben we in de afgelopen 1,5 jaar maar zelden meer sex gehad, de langste tijd zonder is zelfs 9 maanden!!! Dit is grotendeels aan mij te wijten, mn vriendin probeerde het wel maar om de een of andere manier had ik geen zin. Hiervoor zijn mijnsinziens allerlei redenen voor. (deze wil ik hier nou niet allemaal opsommen, alleen als dit eventueel nuttig zou blijken voor jullie om een duidelijker beeld/oordeel/advies te kunnen scheppen.

Nu dus blijkt dat mn vriendin er eigenlijk zover klaar mee is dat ze ermee wil stoppen, zijn mijn ogen open gegaan en ziek ik in hoeveel ze voor me betekent. Ik kan geen seconde aan iets anders denken en wil er alles aan doen om haar vertrouwen of liefde terug te winnen. Echter vraag ik mij af of dit nog mogelijk is, want ze geeft nu zelfs aan dat ze twijfelt of ze toch nog wel genoeg van me houdt.

Ik heb voor mezelf het gevoel dat wanneer we op het intieme vlak weer tot elkaar kunnen komen (de eerste 3 jaar van onze relatie hadden we gewoon wel een regelmatig sexleven) de rest vanzelf ook wel komt. Probleem is alleen dat mn vriendin op het moment niet meer openstaat voor enige intimiteit. Ze heeft niet meer de behoefte om met me naar bed te gaan en gewoon knuffelen/omhelzen en zoenen gaat allemaal met heel veel moeite.

Ik vraag me nu af of ik valse hoop heb of dat onze relatie echt nog te redden valt. Ik weet dat ik niks liever wil, maar hoe krijg ik haar ervan overtuigd om er nog een keer voor te gaan. Ik denk dat haar vertrouwen in een goede afloop compleet weg is gezien de teleurstellende valse hoop die ik haar eerder gegeven heb. Ik zei toen dat ik er alles aan ging doen, maar heb er nooit wat aan gedaan. Nu ligt dit anders, nu ben ik echt zover maar lijkt het te laat ???

Iemand die zijn ervaring/ mening of advies wil delen.
Ik reageer alleen op serieuze reacties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')