Ik kan het artikeltje niet vinden.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:36 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Verplichte sex klinkt nou niet echt liefdevol en lijkt me zo op het eerste gezicht geen juiste oplossing.
Het moet wel spontaan komen lijkt me... anders heeft het geen waarde
Of denk je echt dat dit zou kunnen helpen?
Zo vanne.... morgenavond om 20.00 uur gaan we van bil en vervolgens vrijdag om 19.00 uur....
Nee dit lijkt me niks...
Je hebt het er dus over gehad, maar je hebt niet gezegd wat je eigenlijk wilde zeggen.. Niet dat je kan verklaren waardoor je haar niet meer wilt batsen, maar je had in ieder geval eerlijk kunnen vertellen waar je mee zit. Nu denkt zij dat je eerlijk bent geweest, en dat ben je niet. Dat lijkt mij niet wenselijk in een relatie.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Kort samengevat: over het missen van de fysieke aantrekkingskracht tussen ons wat sinds 1,5 jaar stukken minder tot nihil is geworden, heb het dus over seks, knuffelen, gewoon beetje zoenen en ook de verbale liefde dus dat ik te weinig laat horen dat ik haar nog mooi vind, aantrekkelijk, spannned, etc...
Maar ook over het feit dat ik dus te weinig praat, gevoelens toon.
Dat we allebei niet kunnen verklaren waar de lust tussen ons is gebleven. Want we houden veel van elkaar maar dat heeft zich lange tijd niet geuit in de slaapkamer zeg maar.
Bij haar is er ook totaal geen initiatief meer door eerdere afwijzigingen van mijn kant...
Ik snap gewoon niet wat er zo moeilijk aan is; dat is dan waarschijnlijk mijn makke. Als je al niet eerlijk kunt zijn tegenover degene van wie je houdt en met wie je alles zou moeten kunnen delen; tegen wie ben je dan wel eerlijk?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef CoendeW het volgende:
Heb wel degelijk eerlijk gezegd wat ik dacht, alleen misschien nog niet alles. Maar dat komt zeker nog wel dezer dagen.
Ja als het zo makkelijk zou zijn gast dan zou ik hier niet posten om adviezen, meningen en misschien dezelde ervaringen te vragen.
Wat bedoel je nou precies met "als je niet eerlijk kunt zijn".quote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet wat er zo moeilijk aan is; dat is dan waarschijnlijk mijn makke. Als je al niet eerlijk kunt zijn tegenover degene van wie je houdt en met wie je alles zou moeten kunnen delen; tegen wie ben je dan wel eerlijk?
Misschien heb ik wel een achterhaald beeld bij de term 'relatie'. Zou kunnen, ik word ook een dagje ouder.
Wie niet waagt, die niet wint.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:25 schreef CoendeW het volgende:
Chipszak bedankt! Moet zeggen dat het laatste boek dat ik gelezen heb meer dan 8 jaar geleden is maar goed misschien is dit juist een boek om het weer eens op te pakken...
Klinkt bekend Coen, soms zijn de dingen die niet gebeuren juist de dingen die ons intrigeren, maar toch niet gebeuren, it takes twoquote:Op maandag 29 juni 2009 12:15 schreef CoendeW het volgende:
Raar voorbeeld misschien maar zo wil zij bijvoorbeeld nooit bovenop....
[knip]
Ik heb zelf een beetje een soort van faalangst opgebouwd, angst dat ik haar niet kan bevredigen zeg maar.
Ik gaf het na een poosje ook op om mijn toentijdige vriendin te 'versieren' omdat zij geen behoefte meer had, ik kon de energie na maanden niet meer opbrengen, heb dat niet op kunnen lossen helaas. Misschien heeft zij het ook opgegeven?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:32 schreef exec het volgende:
Wat ik vooral lees uit je verhaal is dat je het probleem grotendeels bij jezelf neerlegt. Bedenk ook dat een deel van de problemen bij haar liggen. Het blijkt dat jullie beiden iets anders willen op bepaalde vlakken en de kunst is om naar elkaar toe te komen daarin. Dat vereist veel praten en begrip voor elkaar.
[knip]
Ik heb het idee dat je soms ook zin moet kunnen maken om even rustig de tijd voor elkaar te nemen, even close en intiem te kunnen en willen zijn, zonder sex, zonder verwachtingen, en gewoon om samen te zijn beetje romantiek zeg maarquote:Op maandag 29 juni 2009 13:36 schreef CoendeW het volgende:
Verplichte sex klinkt nou niet echt liefdevol en lijkt me zo op het eerste gezicht geen juiste oplossing.
Het moet wel spontaan komen lijkt me... anders heeft het geen waarde
Of denk je echt dat dit zou kunnen helpen?
Zo vanne.... morgenavond om 20.00 uur gaan we van bil en vervolgens vrijdag om 19.00 uur....
Nee dit lijkt me niks...
Graag gedaan.. ik weet ook wel dat het niet altijd slecht is, dat je jezelf goed voelt bij haar en andersom, maar er soms gewoon dingen zijn waar je samen niet uitkomt.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:00 schreef CoendeW het volgende:
Chev, heb ik absoluut wat aan!! Bedankt voor je duidelijke en open reactie!
Niet liegen is niet hetzelfde als eerlijk zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:12 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou precies met "als je niet eerlijk kunt zijn".
Ik heb nergens aangegeven dat ik heb gelogen of zo dus ik ben niet oneerlijk geweest.
Het is niet oneerlijk als je moeite hebt he gevoelens te uiten. Ik vind het niet eerlijk als je een serieus gesprek hebt over bepaalde zaken, en daarbij bewust zaken achterhoudt omdat je die niet wilt vertellen. Laat ik het zo zeggen; als je echt niet weet waarom je je vriendin niet sexueel aantrekkelijk meer vindt, is het tijd om op te stappen. Soms is de pijp gewoon leeg.quote:Ik heb alleen aangegeven dat ik problemen heb met het uiten van gevoelens en praten over bepaalde dingen.
Wat is daar oneerlijk aan? Waar haal je dat oneerlijk vandaan?
Ze waren zo openhartig dat je op Fok je hart moet luchten. Ben je bang je vriendin te kwetsen als je eerlijk en open tegen haar bent? Is dat de reden waarom je moeite hebt je gevoelens te uiten? Of ben je bang dat zij jou veroordeeld om dingen die jij voelt?quote:Bovendien heb ik ook gezegd dat juist de laatste gesprekken heel openhartig waren (dit hadden we al veel eerder moeten doen natuurlijk).
Dus van oneerlijkheid is hier geen sprake volgens mij? Misschien kan je iets duidelijker aangeven wat je daarmee bedoeld?
Ik denk dat jij echt totaal geen idde hebt waar je het over hebt....quote:Op maandag 29 juni 2009 17:07 schreef HassieBassie het volgende:
Het is niet oneerlijk als je moeite hebt he gevoelens te uiten. Ik vind het niet eerlijk als je een serieus gesprek hebt over bepaalde zaken, en daarbij bewust zaken achterhoudt omdat je die niet wilt vertellen. Laat ik het zo zeggen; als je echt niet weet waarom je je vriendin niet sexueel aantrekkelijk meer vindt, is het tijd om op te stappen. Soms is de pijp gewoon leeg.
[..]
Ze waren zo openhartig dat je op Fok je hart moet luchten. Ben je bang je vriendin te kwetsen als je eerlijk en open tegen haar bent? Is dat de reden waarom je moeite hebt je gevoelens te uiten? Of ben je bang dat zij jou veroordeeld om dingen die jij voelt?
Morgen een afspraak met mn huisarts voor een doorverwijzing naar een psycholoog. Met dit idee loop ik al langer en denk dat dit niet verkeerd is.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:39 schreef rene90 het volgende:
Wat zijn eigenlijk nu je "plannen" om het zo maar even te noemen, na het lezen van al de reacties?
Dat maak ik op uit het feit dat je geen initiatief neemt en haar zelfs afwijst. Als je dat doet terwijl je toch wel aardig zin in haar hebt snap ik het inderdaad niet meer.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:37 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Ik denk dat jij echt totaal geen idde hebt waar je het over hebt....
In ieder geval heb je mijn verhaal niet helemaal goed gelezen want dit is echt niet waar het om gaat: "als je echt niet weet waarom je je vriendin niet sexueel aantrekkelijk meer vindt, is het tijd om op te stappen. Soms is de pijp gewoon leeg."
Waar maak jij uit op dat ik haar niet meer sexueeel aantrekkelijk vindt?
Tips om meer actie te krijgen in je slaapkamer? Tips om je gevoelens meer te uiten? Tips om eerlijk en open te zijn tegen je vriendin? Welke tips zoek je?quote:En deze reactie van je: "Ze waren zo openhartig dat je op Fok je hart moet luchten." Dit zegt ook weer genoeg over hoe jij iemand zn posts leest en probeert te helpen.... gewoon niet dus...
Zoals je ziet ben ik op zoek naar ideeen, tips, mensen die herkenbare dingen zien, en niet om hier mn hart alleen maar te luchten.
Dat mag je vragen.quote:Mag ik vragen hoe oud jij bent?
En naar aanleiding van deze in jouw ogen wel zinvolle reacties ga je wat doen?quote:Ps wat mij betreft hoef je inhoudelijk niet meer te reageren want tot nu toe hebben je reacties totaal geen zin gehad (in tegenstelling tot alle andere wel zinvolle reacties van de andere gebruikers.)
Zie post boven je...quote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef HassieBassie het volgende:
En naar aanleiding van deze in jouw ogen wel zinvolle reacties ga je wat doen?
Ja, die kruisten elkaar toevallig,,quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |