Gewoon naar huisarts gaan. Sex is te belangrijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:54 schreef tumtum80 het volgende:
Huisarts zit ik al een tijdje mee in mn hoofd dat dat eigenlijk zou moeten...
Maar die stap vind ik nog best eng.
Vooral ook omdat het een nieuwe huisarts van mij is sinds mijn verhuizing. En ik daar nog maar 1x eerder ben geweest...
En dan direct zo een klacht neerleggen voelt gewoon niet prettig en geeft een enorme drempel...
Ik heb je topic gezien.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:58 schreef CoendeW het volgende:
Voor mij een herkenbare situatie (deels) Relatieproblemen (door matig seksleven)
Ik sport zelf wel 2 dagen in de week. Maar daar krijg ik niet meer zin door...quote:Op maandag 29 juni 2009 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
je geeft toch zelf het antwoord al ts. je denkt dat je verder moet gaan met seks dan je zelf wilt. ik denk dat een seksuoloog het beste antwoord kan zijn. en er zijn ook gewoon mensen met een laag libido. ik heb zelf ook veel minder vaak zin dan mijn vriendin.
bij mij hielp het om te gaan sporten, maar nog steeds is de frequentie laag.
ik neem aan dat je partner rekening houdt met jouw wensen en no-no's. dus dat je verder moet gaan dan je zelf wilt lijkt me dan al uit de weg.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:56 schreef tumtum80 het volgende:
[..]
Ik sport zelf wel 2 dagen in de week. Maar daar krijg ik niet meer zin door...
Ik weet idd dat ik verder moet gaan dan wat ik zelf wil. En dat besef is dr.
Maar tegen mn zin in kan ik niet. Dat heb ik wel eens gedaan, maar dan voel ik me alleen maar viezer en afstandelijker en zeker niet beter door!
Voor een sexuoloog heb je daar een doorverwijzing van de huisarts voor nodig ?
Dat was bij mn vorige partner (helaas) wel het geval.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neem aan dat je partner rekening houdt met jouw wensen en no-no's. dus dat je verder moet gaan dan je zelf wilt lijkt me dan al uit de weg.
je moet idd een verwijzing van je huisarts krijgen voor een seksuoloog. schroom niet om een afspraak te maken, want zoals het nu is, is rottiger dan even naar een persoon te gaan dat dagelijks deze klachten hoort.
Thnx voor je verhaal!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:19 schreef styliste het volgende:
ik wilde net gaan vragen of je al gestopt bent met de pil. maar ik zie dat dat al zo is
Dat deed t m namelijk bij mij wel. Ik wil niet zeggen dat mijn libido onmiddellijk weer normaal was maar het begint nu terug te komen.
Wat ik ook gemerkt heb wat helpt is voor mezelf op zoek gaan (internet, forums, verhalen, filmpjes, dat soort dingen) van wat mij fijn/lekker/opwindend lijkt. En dat vervolgens aan mijn vriend laten zien of er over vertellen.
Je verhaal klinkt erg bekend (ook het geen zin hebben in knuffelen omdat je weet dat de ander meteen meer wilt).
Ik heb dat trouwens ook letterlijk zo aangegeven bij mijn vriend. Vond hij niet leuk om te horen maar hij snapte het wel. Ik heb nu ook als ik bijvoorbeeld onder de douche vandaan kom en ik geen zin heb om mezelf in te smeren, dan vraag ik of hij dat wil doen 'zonder bijbedoelingen' dan weet hij gelijk waar hij aan toe is en is niemand teleurgesteld.
Nou zijn wij al 7 jaar samen dus misschien dat jij je daar ongemakkelijk bij zou voelen maar met dit soort dingen is praten het eerste wat je moet doen....
Tumtum80 sorry dat ik even in je topic post, wil zeker je topic niet kapen maar wilde even aan zoalshetis vragen of zo'n suksuoloog misschien ook iets voor mijn probleem zou kunnen betekeken: Relatieproblemen (door matig seksleven)quote:Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moet idd een verwijzing van je huisarts krijgen voor een seksuoloog. schroom niet om een afspraak te maken, want zoals het nu is, is rottiger dan even naar een persoon te gaan dat dagelijks deze klachten hoort.
tja.. mannen en praten.... (een enkeling daargelaten natuurlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 15:27 schreef tumtum80 het volgende:
[..]
Thnx voor je verhaal!
Praten hebben we gisteren goed gedaan. Omdat de relatie naar een einde toe ana het werken was en vriendlief niet van het praten is...
wat is dat toch met mannen en niet willen praten...
Hij snapt heel goed dat ik met dit probleem zit en er niet voor open sta. En hij houdt zich er dan ook aan niet verder te gaan als ik het zeg.
Maar het is natuurlijk wel en moeilijke en lastige situatie.
We zijn nu net zo een 10 maand samen...
lijkt me uitstekend. zeker aangezien jouw klacht ook meer psychisch dan lichamelijk is.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:29 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Tumtum80 sorry dat ik even in je topic post, wil zeker je topic niet kapen maar wilde even aan zoalshetis vragen of zo'n suksuoloog misschien ook iets voor mijn probleem zou kunnen betekeken: Relatieproblemen (door matig seksleven)
Waarom maak je geen afspraak met je oude huisarts?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:54 schreef tumtum80 het volgende:
Huisarts zit ik al een tijdje mee in mn hoofd dat dat eigenlijk zou moeten...
Maar die stap vind ik nog best eng.
Vooral ook omdat het een nieuwe huisarts van mij is sinds mijn verhuizing. En ik daar nog maar 1x eerder ben geweest...
En dan direct zo een klacht neerleggen voelt gewoon niet prettig en geeft een enorme drempel...
Dat vind ik een gewaagde uitspraak.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me uitstekend. zeker aangezien jouw klacht ook meer psychisch dan lichamelijk is.
i'm living on the edge. lol.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:28 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Dat vind ik een gewaagde uitspraak.
Het klinkt wel aannemelijk, maar dat hoeft niet zo te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |