Jemig, kom net van de spectaculairste keer terug! WOW
Ik ging op weg naar de AH, waaral ik naar binnen liep. Ik zag de vakkenvullers mij aankijken. Ik keek met fijngeknepen ogen terug. Onderwijl ik mij door wat obstakels manoeuvreer, zie ik langzaam van alle kanten boodschappen. Ik bevind me in het hol van de leeuw! Ik zie Bugles, maar ook Nivea, Huggies! Overal!!!
Ik loop als een gek naar de koeling, waar de FruitOntbijt Extra Vullend staat. Ik zie de flessen Sinas/Passievrucht staan, waarvan het vocht afdruipt. Ik kijk links en rechts, of er iemand staat. Nog steeds staan de vakkenvullers er! Ik steek langzaam mijn hand uit naar de 1e fles, maar dan!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik voel langzaam iets bij mijn broek, ik schrik en trek mijn hand terug. Wat was dat? Ik keek snel om mij heen, maar nog steeds stonden alle vakkenvullers op de zelfde plek. Ik voel in mijn linkerzak, waar ik het gevoel had. Waar kwam het vandaan! In mijn linkerzak zat mijn telefoon, ik pak hem eruit. Ik kijk op het scherm, en zie wat ik voelde. Mijn telefoon trilde omdat Omnifacer mij smste met daarin een gelukswens voor het halen van het sap!
Ik rijk opnieuw mijn hand uit naar de flessen. Ik gooi ze één voor één in mijn mandje, TOTDAT!!!!!!! ik er 6 heb. Ik loop naar de kassa, maar ondertussen kijk ik nog even waar de vakkenvullers zich bevinden. Gelukkig! Ze zien mij niet. Bij de kassa ben ik gelijk aan de beurt. Ik zet de flessen, terwijl ik nog goed alle kanten in de gaten houdt, op de band. De kassiere kijkt mij aan. Ze scant alle producten terwijl ze mij nauwkeurig in de gaten houdt. Ik vertrouw het zaakje niet, en kijk nog eens goed om mij heen. Niemand te zien. Ik reken af, 9,60euro. Ik reken na, ja het klopt! Ik doe de flessen terug in mijn mandje, totdat het meisje achter de kassa iets tegen mij zegt. Ik versta haar niet, wat zei ze? Ze had alles gezegd kunnen hebben, van 'boerenlul' tot 'moet ik je pijpen'. Ik vraag haar dat te herhalen. 'Prettig weekend' zegt ze. Ik zeg: 'Hetzelfde', waarop zij 'bedankt' antwoordt.
Ik loop naar de klantenservice, er is niemand te zien! Ik word bang. Opeens duikt er een Aziatisch vrouwtje achter de toonbank vandaan. Ze kijkt me venijnig aan met haar ogen. Ik trek langzaam mijn mond open, en er komen een aantal woorden uit: 'Ik... heb... deze... artikelen... ergens... anders... goedkoper... gevonden.' Ze kijkt mij weer aan met haar venijnige ogen. Ze vraagt: 'Heb je een folder van die winkel?' Op dat moment draai ik me om!!!!!!!! Ik pak de folder uit mijn tas, en leg hem op de toonbank. Zij grist hem gelijk weg. 'Welke pagina?' schreeuwt ze. Ze wordt agressief, voel ik. Ik probeer het krantje uit haar handen te halen om het aan te wijzen, maar ze slaat mijn handen weg! Ik zeg: 'Blader maar, dan zeg ik wel STOP. ' Dat vond ze goed. Opeens brengt ze haar arm omhoog, ik schrik. Ze draait haar hoofd, en kijkt hoelaat het is. Ze wordt agressiever, want de manager is al weg. Ik weet nu niet wat ik moet doen, ik heb 2 keuzes. Ik kon óf blijven, óf weglopen, maar dan heb ik én geen flessen én geen geld. Ik besluit in dit hol van de leeuw te blijven. Angstig kijk ik haar weer aan. Ze draait zich om, en ik deins achter uit. Ze bukt, ik word bang. Ze doet een la open, en haalt er een kaartje uit. Opgelucht pak ik mijn telefoon, en toets een knopje in. Hierna toets in de cijfers 4-3-5-8-5-8 in. Gelukt staat er nu op mijn beeldscherm. Ik verzend het naar Omnifacer. Ze gooit agressief mijn geld op de toonbank. ik krijg ook een bon voor een appeltaart. 'Ik hoop dat je erin stikt', snauwt ze naar mij. Ik pak al mijn spullen en loop weg. Ik hoor haar nog zeggen: 'En ik wil je hier nooit meer zien!!!' Opeens voel ik iets aan mijn broek. Gelukkig, het is weer mijn telefoon. Een smsje van Omnifacer: 'Chill:) Ik verwacht wel verslag op Fok!

Ik loop opgelucht de winkel uit. Wat een sensatie.
-----------------------------------------------------------------------------------
Nu het echte verhaal:

.
Winkel in, producten gepakt, 1 gescand, prijs klopt. Ze hadden trouwens al de producten voor komende week gevuld, zijn inderdaad de producten die ik al eerder vermeld had. Ik naar de kassa, zat een jongedame achter waar ik wel een Hero FruitOntbijtje Extra Vullend mee zou willen drinken, als je begrijpt wat ik bedoel, hehehehehe ^^,.
Toen naar klantenservice, vrouw was aardig. Ze vroeg naar de folder, liet haar de bladzijde zien. Keek op haar horloge, manager was al weg. Ze pakte toen gelijk een kaartje en mijn geld. Alles terug gekregen. Heb de flessen buiten de winkel gezet voor de zwerver (Ja die komt daar echt

.