abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70642503
(was mijn post verwijderd ofzo?)

kun je nog steeds 6 artikelen tegelijkertijd kopen? Of moet je 1 voor 1 afscannen en afbetalen?
I pwn u!
pi_70642522
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:35 schreef weasel85 het volgende:

kun je nog steeds 6 artikelen tegelijkertijd kopen? Of moet je 1 voor 1 afscannen en afbetalen?
Haha, gewoon 6 tegelijk
pi_70642672
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:35 schreef weasel85 het volgende:

Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_70642979
Ja, de actie staat neit meer op de website van AH... vreemd genoeg?
I pwn u!
pi_70643263
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:53 schreef weasel85 het volgende:
Ja, de actie staat neit meer op de website van AH... vreemd genoeg?
Vreemd genoeg wel.

http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie/
pi_70643988
Lekker, net even 12 flessen Hero Extra gehaald.

Eerste AH XL snapte het meisje achter de balie het niet helemaal. Want de prijzen zijn al aangepast. Het meisje lang bellen met de manager. Duurde mij te lang, en verteld dat de Sinas/Passievrucht niet aangepast is.

Tweede AH. Prachtige discussie of het echt het zelfde product is (ja zelfs het plaatje in de Super de boer folder is het zelfde). En daarna dat de prijs al aangepast is. Dus mevrouw kijken. "Ja, meneer. De prijzen zijn al aangepast". Gelukkig lagen er voorwaarde in de buurt, die ik tijdens het wachten door had gelezen. Leuke regel staat daar in.

"De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Het recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het gratis appeltaartje geldt t/m maandag na de actieperiode. Dit recht vervalt indien de prijs op uw AH kassabon al de aangepaste actieprijs is."

Dus deze heb ik even bij de lieve mevrouw gegeven. Met de vraag of het dan anders om zo werk? Ik had duidelijk teveel betaald (af te lezen op de kassabon), of het nu aangepast is op het schap of niet.
Met tegenzin geld terug gekregen, en een bon voor de appeltaart (zonder stempel). Ik heeeeeeeeeel lief gevraagd of ik een stempel op die bon mocht... Ik ben maar stil be winkel uit gelpopen voordat ze helemaal tekeer ging.

[ Bericht 1% gewijzigd door tjeerds op 04-07-2009 16:41:38 ]
pi_70644447
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:03 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Vreemd genoeg wel.

http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie/
maar niet als je eerst naar www.albertheijn.nl gaat, en dan daar naar acties.

of kijk ik ergens overheen
I pwn u!
pi_70644579
Wat maakt het uit? Het staat er gewoon nog op, gebruik desnoods google als je het niet kan vinden.
:)

Edit: Net even 10 folders gehaald van de desbetreffende winkel

[ Bericht 30% gewijzigd door sam93dor op 04-07-2009 17:38:12 ]
pi_70649953
Jemig, kom net van de spectaculairste keer terug! WOW

Ik ging op weg naar de AH, waaral ik naar binnen liep. Ik zag de vakkenvullers mij aankijken. Ik keek met fijngeknepen ogen terug. Onderwijl ik mij door wat obstakels manoeuvreer, zie ik langzaam van alle kanten boodschappen. Ik bevind me in het hol van de leeuw! Ik zie Bugles, maar ook Nivea, Huggies! Overal!!!
Ik loop als een gek naar de koeling, waar de FruitOntbijt Extra Vullend staat. Ik zie de flessen Sinas/Passievrucht staan, waarvan het vocht afdruipt. Ik kijk links en rechts, of er iemand staat. Nog steeds staan de vakkenvullers er! Ik steek langzaam mijn hand uit naar de 1e fles, maar dan!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik voel langzaam iets bij mijn broek, ik schrik en trek mijn hand terug. Wat was dat? Ik keek snel om mij heen, maar nog steeds stonden alle vakkenvullers op de zelfde plek. Ik voel in mijn linkerzak, waar ik het gevoel had. Waar kwam het vandaan! In mijn linkerzak zat mijn telefoon, ik pak hem eruit. Ik kijk op het scherm, en zie wat ik voelde. Mijn telefoon trilde omdat Omnifacer mij smste met daarin een gelukswens voor het halen van het sap!

Ik rijk opnieuw mijn hand uit naar de flessen. Ik gooi ze één voor één in mijn mandje, TOTDAT!!!!!!! ik er 6 heb. Ik loop naar de kassa, maar ondertussen kijk ik nog even waar de vakkenvullers zich bevinden. Gelukkig! Ze zien mij niet. Bij de kassa ben ik gelijk aan de beurt. Ik zet de flessen, terwijl ik nog goed alle kanten in de gaten houdt, op de band. De kassiere kijkt mij aan. Ze scant alle producten terwijl ze mij nauwkeurig in de gaten houdt. Ik vertrouw het zaakje niet, en kijk nog eens goed om mij heen. Niemand te zien. Ik reken af, 9,60euro. Ik reken na, ja het klopt! Ik doe de flessen terug in mijn mandje, totdat het meisje achter de kassa iets tegen mij zegt. Ik versta haar niet, wat zei ze? Ze had alles gezegd kunnen hebben, van 'boerenlul' tot 'moet ik je pijpen'. Ik vraag haar dat te herhalen. 'Prettig weekend' zegt ze. Ik zeg: 'Hetzelfde', waarop zij 'bedankt' antwoordt.

Ik loop naar de klantenservice, er is niemand te zien! Ik word bang. Opeens duikt er een Aziatisch vrouwtje achter de toonbank vandaan. Ze kijkt me venijnig aan met haar ogen. Ik trek langzaam mijn mond open, en er komen een aantal woorden uit: 'Ik... heb... deze... artikelen... ergens... anders... goedkoper... gevonden.' Ze kijkt mij weer aan met haar venijnige ogen. Ze vraagt: 'Heb je een folder van die winkel?' Op dat moment draai ik me om!!!!!!!! Ik pak de folder uit mijn tas, en leg hem op de toonbank. Zij grist hem gelijk weg. 'Welke pagina?' schreeuwt ze. Ze wordt agressief, voel ik. Ik probeer het krantje uit haar handen te halen om het aan te wijzen, maar ze slaat mijn handen weg! Ik zeg: 'Blader maar, dan zeg ik wel STOP. ' Dat vond ze goed. Opeens brengt ze haar arm omhoog, ik schrik. Ze draait haar hoofd, en kijkt hoelaat het is. Ze wordt agressiever, want de manager is al weg. Ik weet nu niet wat ik moet doen, ik heb 2 keuzes. Ik kon óf blijven, óf weglopen, maar dan heb ik én geen flessen én geen geld. Ik besluit in dit hol van de leeuw te blijven. Angstig kijk ik haar weer aan. Ze draait zich om, en ik deins achter uit. Ze bukt, ik word bang. Ze doet een la open, en haalt er een kaartje uit. Opgelucht pak ik mijn telefoon, en toets een knopje in. Hierna toets in de cijfers 4-3-5-8-5-8 in. Gelukt staat er nu op mijn beeldscherm. Ik verzend het naar Omnifacer. Ze gooit agressief mijn geld op de toonbank. ik krijg ook een bon voor een appeltaart. 'Ik hoop dat je erin stikt', snauwt ze naar mij. Ik pak al mijn spullen en loop weg. Ik hoor haar nog zeggen: 'En ik wil je hier nooit meer zien!!!' Opeens voel ik iets aan mijn broek. Gelukkig, het is weer mijn telefoon. Een smsje van Omnifacer: 'Chill:) Ik verwacht wel verslag op Fok!
Ik loop opgelucht de winkel uit. Wat een sensatie.
-----------------------------------------------------------------------------------

Nu het echte verhaal: .
Winkel in, producten gepakt, 1 gescand, prijs klopt. Ze hadden trouwens al de producten voor komende week gevuld, zijn inderdaad de producten die ik al eerder vermeld had. Ik naar de kassa, zat een jongedame achter waar ik wel een Hero FruitOntbijtje Extra Vullend mee zou willen drinken, als je begrijpt wat ik bedoel, hehehehehe ^^,.
Toen naar klantenservice, vrouw was aardig. Ze vroeg naar de folder, liet haar de bladzijde zien. Keek op haar horloge, manager was al weg. Ze pakte toen gelijk een kaartje en mijn geld. Alles terug gekregen. Heb de flessen buiten de winkel gezet voor de zwerver (Ja die komt daar echt .
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:15:02 #210
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70650008
quote:
Nu het echte verhaal: .

Wel sympathiek dat je het aan die zwerver hebt gegeven. Goed voor zijn vitaminehuishouding
pi_70650043
TOTDAT!!!!!!! ik er 6 heb

pi_70651911
geweldig, man je kunt columns gaan schrijven
I love RPG Warhammer
pi_70652010
Bedankt voor de tip van de hero sinaasappel / passie! Ik heb de hele week al willen gaan, maar dacht dat alle prijzen al aangepast waren. Heb nu nog net op het nippertje 6 flesjes kunnen bemachtigen. Ze deden gelukkig niet zo moeilijk, alleen maar gebruikelijke wachttijd voordat manager komt. Nog naar andere AH's gegaan, maar daar was die hero helaas op. Na vandaag alle winkels langsgefietst te hebben om de folders te krijgen ga ik ze nu maar eens allemaal doorbladeren voor lapg acties. Alvast suc6 iedereen met zoeken!
pi_70652121
Maandag weer halen dus maandag nieuwe verhaaltjes
pi_70652179
Helaas is mijn spy cam nog niet binnen
pi_70652321
Maar goed, hoe bereiden jullie je geestelijk voor voordat jullie gaan? . Moet er ff een topicwending van maken er is niet zoveel te vertellen
pi_70652485
Tja, voorbereiding: goeie vitamines drinken (hero), schone tanden (tandenborstels), goed eten en drinken (kaas en cola).
pi_70652529
Nee inderdaad. Ik check even of ik geld bij me heb, controleer hoeveel producten ik precies kan kopen van dat geld, dan tas pakken, folders erin doen. Dan op de fiets, beetje adrenaline. Als ik in de winkel sta al iets meer, en bij de IB is het .

Het grootste gedeelte is niet mentaal, maarja .
pi_70652593
De actie is nog niet voorbij?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 22:15:06 #220
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70652616
Jawel in principe wel, alleen mensen met een Fok!-user ID mogen nog aanspraak maken op de LAPG
pi_70652740
Nee, Omnifacer maakt een grap, niet geloven . Alleen mensen met een pas mogen nog naar de informatiebalie. Het werkte zo: eerst ga je naar de informatiebalie en vraag je de Laagste ActiePrijs Garantie pas aan. Dan moet je wat dingen invullen (net zoiets als een bonuskaart). Dan ga je de producten kopen, reken je af en ga je naar de informatiebalie met je kaart. Dan duurt het ff en krijg je je geld terug. Je hoeft maar 1x een kaart te halen bij de informatiebalie, wel bewaren! Je moet 'm elke keer laten zien.
Tis wat met die regeltjes van AH.
pi_70652822
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 22:19 schreef sam93dor het volgende:
Nee, Omnifacer maakt een grap, niet geloven . Alleen mensen met een pas mogen nog naar de informatiebalie. Het werkte zo: eerst ga je naar de informatiebalie en vraag je de Laagste ActiePrijs Garantie pas aan. Dan moet je wat dingen invullen (net zoiets als een bonuskaart). Dan ga je de producten kopen, reken je af en ga je naar de informatiebalie met je kaart. Dan duurt het ff en krijg je je geld terug. Je hoeft maar 1x een kaart te halen bij de informatiebalie, wel bewaren! Je moet 'm elke keer laten zien.
Tis wat met die regeltjes van AH.
De ironie
pi_70653007
Ja leuk. Maar Qunix, volgens mij kun je ook gewoon mijn nummer gebruiken van mijn pas. Ik was een keer mijn pas vergeten en zei dat ik het nummer wel had, voerde het in in het systeem en het was allemaal goed. Gebruik mijn nummer maar 349028CX
  zaterdag 4 juli 2009 @ 22:32:05 #224
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70653017
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 22:04 schreef Dropdown het volgende:
Maar goed, hoe bereiden jullie je geestelijk voor voordat jullie gaan? . Moet er ff een topicwending van maken er is niet zoveel te vertellen
Ik zorg altijd dat ik mijn lievelingsboxershort aan heb. Verder, serieus: ik ga in mijn hoofd altijd effe de mogelijke negatieve argumenten van managers na en bereid mijn antwoord voor. Na een tijdje gaat dat heel snel, en wordt eigenlijk de hele transactie een soort routineklusje. In het begin had ik nog wel eens discussie, maar tegenwoordig nauwelijks meer. Ook kijk ik als ik binnenkom altijd wie of wat er bij de balie staat. Soms kijk je en dan weet je al: ow nee, die is dom, dus dat kan wel eens lang gaan duren.

Een keer heb ik vantevoren gebeld of de filiaalmanager aanwezig was, of zijn vervanger. Toen ze er allebei niet waren wist ik dat de domme vulploegleider aan het werk was, en hebben we 36 liter persil gehaald. Triest
pi_70653194
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 22:32 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ik zorg altijd dat ik mijn lievelingsboxershort aan heb. Verder, serieus: ik ga in mijn hoofd altijd effe de mogelijke negatieve argumenten van managers na en bereid mijn antwoord voor. Na een tijdje gaat dat heel snel, en wordt eigenlijk de hele transactie een soort routineklusje. In het begin had ik nog wel eens discussie, maar tegenwoordig nauwelijks meer. Ook kijk ik als ik binnenkom altijd wie of wat er bij de balie staat. Soms kijk je en dan weet je al: ow nee, die is dom, dus dat kan wel eens lang gaan duren.

Een keer heb ik vantevoren gebeld of de filiaalmanager aanwezig was, of zijn vervanger. Toen ze er allebei niet waren wist ik dat de domme vulploegleider aan het werk was, en hebben we 36 liter persil gehaald. Triest
Gelukkig heb je zelf ook door dat dat wel heel triest is!

Wel lekker uitgekookt!

Ik moet zeggen dat ik er helemaal niet over nadenk, producten kopen, naar kassa, ** graag gebruik maken van LAPG **, wachten, wachten, soms nog langer wachten en dan weer naar huis met een voldaan gevoel, het blijft toch echt een leuke sport!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')