Ik zou eigenlijk ook naar 5 havo moeten gaan, maar moet nog een keer Havo 4 doen... Niet zo gek trouwens met afgerond 3 vijven en 2 vieren. Niet afgerond 4 vieren...quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:30 schreef Dropdown het volgende:
[..]
BedanktGa nu naar 5 havo
.
En ik heb er vandaag ook 2 gehaald, 1 voor lerares CKV, die zoveel geduld gehad heeft met mij, haha.
En 1 aan klasgenoot gegeven, wilde eerst aan leraar natuurkunde geven, die een 3,4 in een 4,3 veranderde (O, heb een foutje gemaakt, niet dus, maar hij liet me zo wel over gaan). Maar toch aan klasgenoot, wiens vriendin bij AH werkt
, die vrouw lacht zich ook kapot.
Moest wel het kassameisje (![]()
![]()
) uitleggen dat ze eerst de taart, dan het kaartje, dan nieuwe klant, dan taart en weer kaartje. Zei ze nog op het einde: Hihi, een klant moet mij uitleggen hoe het moet. Waren 5 mooie minuten hoor
Ik haalde er zaterdag nog 5, zei ik: allemaal apart afrekenenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:00 schreef De_Beer80 het volgende:
Hier ook gezeur omtrent de appeltaartjes. Ga er gisteren 2 halen dus lever bij de kassa 2 bonnetjes in. Zegt die miep achter de kassa dat ik maar 1 appeltaart per persoon mag afhalen. Ze had het ergens gelezen
Ik zei dat ze de manager er maar bij moest halen. En ja hoor, manager zei dat ik gewoon 2 mee mocht nemen. Wat een onzin weer allemaal, ga je gewoon ff twee appeltaartjes halen
Waar haal je dit vandaan? En heb je ook al informatie over om wélke producten het precies gaat en de prijzen van alle producten in de aanbieding?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:57 schreef Dropdown het volgende:
Trouwens ook Bugles, Mama Mia en Ring O Lings in LAPG
En Wijnen, Jacob's.
De Bugles, Mama Mias en Ring O Lings, 2 voor 2,29quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:00 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? En heb je ook al informatie over om wélke producten het precies gaat en de prijzen van alle producten in de aanbieding?
Sssssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:19 schreef UncleSam het volgende:
(...)
Wat valt er te zien dan? Dat zijn de aanbiedingen van AH zelf, ik denk dat ze die ook wel wetenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:38 schreef Stephan1237 het volgende:
Haal die aanbiedingen weg, voordat AH ze weer ziet
Ze weten nu dus wel dat ze de prijs voor een zeker product maar beter omlaag gooien lijkt me.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:39 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Wat valt er te zien dan? Dat zijn de aanbiedingen van AH zelf, ik denk dat ze die ook wel weten.
robijn was het?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:19 schreef UncleSam het volgende:
Tip: "Een andere supermarkt" waarvan de aanbieding tot 7 juli geldig is.
Zijn we niet, weet ik zeker. Er zijn honderden die dit doen, best wel triest, maar wel grappigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:22 schreef koemleit het volgende:
ja jullie doen net alsof jullie de enige zijn die dit doen.
Leuk idee, maar uiteindelijk werkt dat toch niet. Vergelijk het maar met wat we hier doen. We kunnen wel heel leuk 'in het geniep' alles doorsturen, maar als alles vervolgens ook weer aan de mailinglist van het Piekemafaill-forum wordt doorgemaild, is het hele effect hiervan ook weer weg.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:28 schreef arjanvdh het volgende:
Als nu eens niemand maandag meteen het geld terug gaat halen maar alleen de producten te kopen en pas vanaf dinsdag geld terug halen.
dan heb je het bonnetje toch al met de goede prijs en moeten ze je geld terug geven en ze passen de prijs waarschijnlijk pas aan als er meerdere mensen zijn geweest die hun geld terug komen halen.
DUS ALLEMAAL PAS VANAF DINSDAG GELD TERUG HALEN EN APPALTAARTJE HALEN.
Goed zo!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:47 schreef Keffo het volgende:
LOL, net nog eens 4 flessen Hero gehaald. Ze hadden alleen de prijs van de Aardbei/Banaan variant aangepast. De Sinas/Passievrucht was dus nog de oude prijs en die heb ik dus meteen even meegenomen.
Relaxed zn appeltaartje in het weekend
Hier de mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |