Ja, het is dat er Persil op het spel stond. Voor pleepapier ofzo had ik het niet gedaan, maar Persil is gewoon een kostbaar product. Ik vond van mezelf dat triest gedrag daarom wel toegestaan wasquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:39 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je zelf ook door dat dat wel heel triest is!
Wel lekker uitgekookt!
ik sprak vorige week de filiaalmanager en die vertelde me dat het AH filiaal zelf de kosten moest betalen... (!)quote:[b]Op zaterdag 4 juli 2009 23:18Krijg bij deze persoon een beetje het idee dat wat ik haal bij hem van z'n salaris wordt afgetrokken![]()
Bij mij zei hij: Ja hoofdkantoor betaalt. Ik: Ok, anders kwam k namelijk niet meerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:39 schreef Annejan het volgende:
[..]
ik sprak vorige week de filiaalmanager en die vertelde me dat het AH filiaal zelf de kosten moest betalen... (!)
Daar verdient geen enkele werknemer ook maar een cent minder door hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:39 schreef Annejan het volgende:
[..]
ik sprak vorige week de filiaalmanager en die vertelde me dat het AH filiaal zelf de kosten moest betalen... (!)
Doordat ze onder de AH-franchise willen vallen hebben zij zichzelf contractmatig verplicht om aan de acties die het hoofdkantoor instelt mee te doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:45 schreef Cooleflikker het volgende:
Klopt, ze draaien zelf voor de kosten op. Hoe zou jij er op reageren? Ik zou een bordje ophangen met 'Hier geen laagste actieprijs garantie meer.'
mogen ze ook zelf hun eigen prijzen verzinnen? of zitten ze vast aan de prijzen die het HK aan hun opgeeft?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:51 schreef BelovedNL het volgende:
[..]
Doordat ze onder de AH-franchise willen vallen hebben zij zichzelf contractmatig verplicht om aan de acties die het hoofdkantoor instelt mee te doen.
ik vind er niets zieligs aan, zij plukken er de vruchten van om onder de AH-naam te verkopen, dat is hun eigen keuze geweest.
Dat is een vrij kansloze missie, op de 6 verpakking staat Voordeel. Op de 4 pack nietquote:Op zondag 5 juli 2009 00:27 schreef Cooleflikker het volgende:
En toch nog een foutje.
'Alle coca cola voordeelpakken' Onder voordeelpakken versta ik toch echt ook de 4-packs!
En toch staat er ergens voordeelpack, op de verpakking of op het prijskaartje. En een 4-pack is altijd voordeliger, net zoals een 2-pack, 6-pack e.z.v.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dat is een vrij kansloze missie, op de 6 verpakking staat Voordeel. Op de 4 pack niet
Totdat je te vaak komt.... dan ben je vaste klantquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:49 schreef Dropdown het volgende:
Ik ging op één dag 2x naar dezelfde AH met dezelfde mensen achter de IB. Als jij de winkel uit en dan weer in loopt ben jij een nieuwe klant.
Dat kan nietquote:Op zondag 5 juli 2009 01:07 schreef Steno het volgende:
[..]
Totdat je te vaak komt.... dan ben je vaste klant
Volgens mij staat er multipack op, maar goed ik zou zeggen probeer het.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:58 schreef Cooleflikker het volgende:
[..]
En toch staat er ergens voordeelpack, op de verpakking of op het prijskaartje. En een 4-pack is altijd voordeliger, net zoals een 2-pack, 6-pack e.z.v.
FOK! is een openbaar forum, als we dit topic alleen maar gaan gebruiken om om pm´s te bedelen dan zijn we snel klaar natuurlijkquote:Op zondag 5 juli 2009 00:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Zoo wie goede aanbiedingen heeft mag mij Pmen
check mijn history maar, ik ben niet van AH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |