abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70653332
Dat kan een leuke week worden: goede producten

Maar hoe doen julie dat als je maar 6 actieproducten mag meenemen?? Ik zou zo al meer producten kunnen zien die ik ook zou willen meenemen?? Er zijn hier 3 AH's in de buurt. Maar dan kan ik dus maar 3x 6 stuks producten nemen. Het gaat toch om TOTAAL 6 producten, niet 6 productsoorten??

Ik merk al dat hier mensen zien die goed "gebekt" zijn. Zouden jullie je tips/argumenten willen delen (MP??)
pi_70653365
Maximaal 6 producten inderdaad. Niet in de volgende AH stoer vertellen dat je ook al bij de andere AH bent geweest en al 6 producten hebt, want dan gaan ze zeiken. Als ze moeilijk doen over ja dit mag niet afronding of als je gelooft dat iets niet in de voorwaarde staat, gewoon naar de voorwaarde vragen! Desnoods print je zelf even de voorwaarden uit, en schuif je die onder hun neus. Dan aantonen dat het nergens op slaat wat ze zeggen.
pi_70653459
Ik ging op één dag 2x naar dezelfde AH met dezelfde mensen achter de IB. Als jij de winkel uit en dan weer in loopt ben jij een nieuwe klant .
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:12:10 #229
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70653987
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 22:39 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Gelukkig heb je zelf ook door dat dat wel heel triest is!

Wel lekker uitgekookt!
Ja, het is dat er Persil op het spel stond. Voor pleepapier ofzo had ik het niet gedaan, maar Persil is gewoon een kostbaar product. Ik vond van mezelf dat triest gedrag daarom wel toegestaan was

Over twee keer per dag dezelfde AH: da's wel een beetje onnodig risico nemen, vooral als er 30 AH's in de buurt zijn. Wat wel triest is, is dat je wel eens verwijten krijgt dat je 'er een sport van maakt' als ze vinden dat je loopt te graaien. Rot op. Mijn incasseringsvermogen is wat dat betreft echt stukken omlaag gegaan. Eerst was ik echt blij als het 'lukte', nu ga ik gewoon schaamteloos mijn gelijk achterna (wanneer ik het heb natuurlijk, dus niet in casu Persil of Andrelon).
pi_70654157
Deden ze niet heel vervelend als je voor de 2e keer kwam??

Ik heb hier bij één filiaal al vervelende ervaring met één persoon (die er ook altijd bij gehaald wordt, het is niet de bedrijfsleider) Krijg bij deze persoon een beetje het idee dat wat ik haal bij hem van z'n salaris wordt afgetrokken
Ik had maandag de hero gehaald en ik ging donderdag m'n geld terughalen: kreeg ik zo'n reactie: Omdat je zo aardig bent krijg je het terug (sarcastisch bedoeld) en het appeltaartje(bon) kreeg ik niet want die actie was over (dat ie mij daar mee te pakken, ik heb al een stapeltje thuis) Ik ben nog even de discussie aangegaan en dacht erover om het HK weer in te schakelen maar het was zo warm.....

Ik durf te wedden als ik bij hem 2 keer terug kom dat ik dan niets terugkrijg
pi_70654478
Voor de duidelijkheid het gaat om 6 actieproducten per soort. Dat wil dus zeggen dat je in feite van elke variatie 6 producten mee mag nemen aangezien variaties verschillende producten zijn.

Echter is het zo dat deze regel niet duidelijk op de actievoorwaarden staat, dus is open voor interpretatie bij elke afzonderlijke appie, dat wil zeggen: mogelijk lukt het bij de ene appie om in totaal 6 producten mee te nemen en bij de ander mag je gewoon 6 producten van alle variaties meenemen.

Mocht je er in totaal maar 6 mogen meenemen: neem dan 6 van 1 "hoofdgroep" zeg (als voorbeeld) conimex, daar neem je er dan 6 van mee, loop de winkel weer in en koop nu 6 van een andere hoofdgroep zeg (weer als voorbeeld) dreft. Je bent elke keer een nieuwe klant en elke keer heb je een ander product en wijs je hen er dus op dat de prijs hiervan niet de laagste is dus zijn ze verplicht om er 6 te vergoeden.

Wat betreft de variaties: dit is echt zo open voor de eigen interpretatie van de betreffende appie dat het eigenlijk gewoon een gok is, soms lukt het, soms niet. Ik en een huisgenootje hebben besloten om niet langer 6 per variatie te nemen. Puur omdat we het debatteren (lees: gezeik) zat zijn en we ons bezwaard voelen om telkens 50 artikelen weer te retourneren.
pi_70654653
quote:
[b]Op zaterdag 4 juli 2009 23:18Krijg bij deze persoon een beetje het idee dat wat ik haal bij hem van z'n salaris wordt afgetrokken
ik sprak vorige week de filiaalmanager en die vertelde me dat het AH filiaal zelf de kosten moest betalen... (!)
pi_70654689
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:39 schreef Annejan het volgende:

[..]

ik sprak vorige week de filiaalmanager en die vertelde me dat het AH filiaal zelf de kosten moest betalen... (!)
Bij mij zei hij: Ja hoofdkantoor betaalt. Ik: Ok, anders kwam k namelijk niet meer Moest hij wel om lachen
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_70654713
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:39 schreef Annejan het volgende:

[..]

Daar verdient geen enkele werknemer ook maar een cent minder door hoor.
pi_70654785
Klopt, ze draaien zelf voor de kosten op. Hoe zou jij er op reageren? Ik zou een bordje ophangen met 'Hier geen laagste actieprijs garantie meer.'
pi_70654934
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:45 schreef Cooleflikker het volgende:
Klopt, ze draaien zelf voor de kosten op. Hoe zou jij er op reageren? Ik zou een bordje ophangen met 'Hier geen laagste actieprijs garantie meer.'
Doordat ze onder de AH-franchise willen vallen hebben zij zichzelf contractmatig verplicht om aan de acties die het hoofdkantoor instelt mee te doen.

ik vind er niets zieligs aan, zij plukken er de vruchten van om onder de AH-naam te verkopen, dat is hun eigen keuze geweest.
pi_70655605
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:51 schreef BelovedNL het volgende:

[..]

Doordat ze onder de AH-franchise willen vallen hebben zij zichzelf contractmatig verplicht om aan de acties die het hoofdkantoor instelt mee te doen.

ik vind er niets zieligs aan, zij plukken er de vruchten van om onder de AH-naam te verkopen, dat is hun eigen keuze geweest.
mogen ze ook zelf hun eigen prijzen verzinnen? of zitten ze vast aan de prijzen die het HK aan hun opgeeft?

toen ikzelf nog bij ah werkte, kwamen de prijsmutaties van het HK.
dan lijkt het me dus vreemd dat elk filiaal zelf voor de kosten op moet draaien, als ze er zelf niks aan kunnen doen dat een concurrent goedkoper is, en dat ze, door een actie die ze niet zelf hebben gestart maar wel aan mee moeten doen, geld uit eigen portemonnee terug moeten geven aan de klant.
pi_70655757
ze hebben wel geleerd met de coca cola, die 6 verpakkingen zijn moeilijk verkrijgbaar.
pi_70655880
En toch nog een foutje.

'Alle coca cola voordeelpakken' Onder voordeelpakken versta ik toch echt ook de 4-packs!
pi_70656256
Hebben jullie dit al gelezen op de AH site?
"Spaar voor euro's korting met AH munten"
Aankomende week is de grappigste ooit!
en weer cola!
pi_70656355
Eerst even 30 euro besteden bij de kassa = 6 muntjes. Daarna 30 euro terug, muntjes mag je houden.

Nieuw Slogan: 'Gratis geld bij/met Albert Heijn'
pi_70656420
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:27 schreef Cooleflikker het volgende:
En toch nog een foutje.

'Alle coca cola voordeelpakken' Onder voordeelpakken versta ik toch echt ook de 4-packs!
Dat is een vrij kansloze missie, op de 6 verpakking staat Voordeel. Op de 4 pack niet
pi_70656489
Zoo wie goede aanbiedingen heeft mag mij Pmen

check mijn history maar, ik ben niet van AH
pi_70656602
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:51 schreef snabbi het volgende:

[..]

Dat is een vrij kansloze missie, op de 6 verpakking staat Voordeel. Op de 4 pack niet
En toch staat er ergens voordeelpack, op de verpakking of op het prijskaartje. En een 4-pack is altijd voordeliger, net zoals een 2-pack, 6-pack e.z.v.
pi_70656686
Volgens mij kan het een hele leuke week worden, ik heb al wat dingettjes gezien
pi_70656791
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 22:49 schreef Dropdown het volgende:
Ik ging op één dag 2x naar dezelfde AH met dezelfde mensen achter de IB. Als jij de winkel uit en dan weer in loopt ben jij een nieuwe klant .
Totdat je te vaak komt.... dan ben je vaste klant
pi_70657107
quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:07 schreef Steno het volgende:

[..]

Totdat je te vaak komt.... dan ben je vaste klant
Dat kan niet
pi_70657198
Dit zijn zeker leuke aanbiedingen.. word weer lekker toetjes eten deze week
En hopen dat de andere aanbiedingen ook gaan lukken.. ik ga maandag zeker proberen
pi_70657317
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:58 schreef Cooleflikker het volgende:

[..]

En toch staat er ergens voordeelpack, op de verpakking of op het prijskaartje. En een 4-pack is altijd voordeliger, net zoals een 2-pack, 6-pack e.z.v.
Volgens mij staat er multipack op, maar goed ik zou zeggen probeer het.

Conimex boemboe mix - door de 3 halen 2 betalen is deze 0,73 euro per stuk. Bij MCD is deze 0,71 euro.
Huggies zijn 6 euro per pak bij etos (aanbieding van vorige week)

Dat wordt dringen maandag
  zondag 5 juli 2009 @ 07:25:07 #250
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70660006
quote:
Op zondag 5 juli 2009 00:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Zoo wie goede aanbiedingen heeft mag mij Pmen

check mijn history maar, ik ben niet van AH
FOK! is een openbaar forum, als we dit topic alleen maar gaan gebruiken om om pm´s te bedelen dan zijn we snel klaar natuurlijk

Conclusie:
- heb je info posten voor iedereen
- ga niet liggen roepen dat je pm´s wilt hebben of dat je een pm verstuurd hebt

Kan me ook vaag iets herinneren dat we dat na de herstart zo af hadden gesproken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')