quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:42 schreef Agiath het volgende:
[..]Als je het niet volgt, inside mensen zeggen van de zomer.
Waarom altijd zo negatief, kneus
omdat je je dan niet verheugt op iets wat niet komt ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:42 schreef Agiath het volgende:
quote:
http://www.eurogamer.nl/a(...)ury-hands-on-previewquote:Wij kunnen alvast niet meer wachten tot het eind september is en we aan de slag kunnen gaan met Fury.
Gut o gut. Meneertje is op zijn fragiele pik getrapt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:42 schreef Agiath het volgende:
Niks op mijn pik getrapt, je doet gewoon altijd zo irritant hier, alsof je alles maar weetquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gut o gut. Meneertje is op zijn fragiele pik getrapt.
Frusti.
Frankieeee, ouwe![]()
De logica ook hequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:33 schreef Snever het volgende:
Zo, GTA4 heb ik alvast gekocht. 33 euries
Nu de Playstation 3 nog
Ik corrigeer graag mensen die met onjuiste informatie komen. Dat klopt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Niks op mijn pik getrapt, je doet gewoon altijd zo irritant hier, alsof je alles maar weet
Het is was in ieder geval verstaanbaar in tegenstelling tot het gehijg van jou.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:21 schreef Agiath het volgende:
Maar ach op PSN hoorde ik al dat je ook zo'n kutstemmetje hebt, past wel bij je.
EDGE geeft 'm een 9.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:23 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij denkt ook echt dat ik serieus ben?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja man, dat moet je ook echt allemaal precies weten
Bekijk je eigen post nog eens. Lijkt er wel een beetje op als je diequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij denkt ook echt dat ik serieus ben?
Iedereen snapt toch zelf wel dat je niet dat hele ding uit je kop hoeft te kennenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bekijk je eigen post nog eens. Lijkt er wel een beetje op als je diemee leest.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:13 schreef delano.888 het volgende:
Verder is t wel leuk om hem vast wat te bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
psn card via paypal?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef Snever het volgende:
Dus ik als ik het goed begrijp is Battlefield 1943 alleen aan te schaffen met Creditcard![]()
Ik heb Battlefield 1942 zovaak gespeeld he. Echt super game
Heb ook geen paypalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:04 schreef Remake het volgende:
[..]
psn card via paypal?
http://itunes-express.web.officelive.com/playstation.aspx
Online CC aanmaken?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef Snever het volgende:
Dus ik als ik het goed begrijp is Battlefield 1943 alleen aan te schaffen met Creditcard![]()
Ik heb Battlefield 1942 zovaak gespeeld he. Echt super game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |