wanneer gaan we weer knuffelen?quote:
Hehequote:Op maandag 29 juni 2009 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
bang dat je reputatie van nette jongedame weg gaat?
oh wacht,.. euhm....
idd, memento_mori is lovend over mequote:Op maandag 29 juni 2009 11:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zeg je, er is iets mis met hem, hij word te vaak opgehemelt.
Hw en onzekerquote:Op maandag 29 juni 2009 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien is hij stiekem heel erg onzeker en weet alleen rip dat.
die helpt hem steeds op deze manier
Door Ripley, Oppenheimer.....quote:Op maandag 29 juni 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, memento_mori is lovend over me.
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
bang dat je reputatie van nette jongedame weg gaat?
oh wacht,.. euhm....
Hw lijkt op zo'n presentator imo... kan alleen niet ff zo verzinnen bij welke omroep e.d.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik mag datquote:Op maandag 29 juni 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry dat ik je niet terug heb gebeld van de week, maar was een beetje laat thuis....quote:
En ik dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik mag datmaar ik ben lovend over iedereen die dat verdient dan
Dus bij deze:
Kingmob, je bent tof om mee te praten
Venco, je bent echt supergezellig en een leuke meid
Jimbo, jij bent tof maar dat wist ik al
de rest volgt misschien nog
Dan is het goedquote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor jou wil ik wel een uitzondering maken.
geen ideequote:
Ik doe de EO jongerendagen iddquote:Op maandag 29 juni 2009 11:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hw lijkt op zo'n presentator imo... kan alleen niet ff zo verzinnen bij welke omroep e.d.
Je maakt er een F5-topic van?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dus bij deze:
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dus bij deze:
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dus bij deze:
Waarom morgen pas? Jij bent gewoon nooit lief op maandag?quote:
En ik maar tot half één 's nachts wachten met gaan slapenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je niet terug heb gebeld van de week, maar was een beetje laat thuis....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb niet zoveel liefheid in me, dus mn liefheid is nu ff opquote:Op maandag 29 juni 2009 11:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom morgen pas? Jij bent gewoon nooit lief op maandag?
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar tot half één 's nachts wachten met gaan slapen.
Ik was om half 1 pas thuis... vond het te laat om je toen nog te bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
knuffels en pijn horen idd niet samen te gaanquote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen ideeiig als ik niet vol blauwe plekken ben
Je laat ze komen tot de heer ?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar tot half één 's nachts wachten met gaan slapen.
Koop een ventilator DM, ik heb er heerlijk mee geslapen afgelopen nacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Zoiets, en iets met kruizen enzoquote:
Dat is inderdaad de enige manier om heerlijk te slapenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Koop een ventilator DM, ik heb er heerlijk mee geslapen afgelopen nacht.
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Koop een ventilator DM, ik heb er heerlijk mee geslapen afgelopen nacht.
Gebruik je dan ook:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gebruik je dan ook:Ik persoonlijk niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ik miste mijn eigen portie liefdequote:Op maandag 29 juni 2009 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]dat waren gewoon voor mij de tofste mensen gister en liejse en remlof maar die posten hier nu ff niet, niet dat ik de rest niet leuk vond maar met een groot deel heb ik amper gesproken
Noukje! Mijn erg lieve liftgeefsterquote:
Ik doelde meer op het constante ophemelen. Als iemand leuk is dan merk je dat zelf wel, denk ik dan.quote:
Goedemorgenquote:
Je bent niet de enigequote:
Morguh mevrouw die er ook niet geheel onbevlekt vanaf gekomen isquote:
Ik moest hem wel posten na je kruizen opmerkingquote:
Oh jaquote:Op maandag 29 juni 2009 11:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Morguh mevrouw die er ook niet geheel onbevlekt vanaf gekomen ismaar dan anders dan de anderen
Ik reageerde ergens op he. En noemde hem in een adem ook oud, een patser en een slet. Dus ik vind het nogal meevallen. Je stelt je aan.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het constante ophemelen. Als iemand leuk is dan merk je dat zelf wel, denk ik dan.
Ik zeg wel eens over vrienden dat het een goeie kerel is, maar daar blijft het dan bij.
Wij zeiken elkaar altijd af.
Gezellige vriendschap danquote:Op maandag 29 juni 2009 11:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het constante ophemelen. Als iemand leuk is dan merk je dat zelf wel, denk ik dan.
Ik zeg wel eens over vrienden dat het een goeie kerel is, maar daar blijft het dan bij.
Je moet het ook allemaal niet zo serieus opvatten hier manquote:Op maandag 29 juni 2009 11:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
heeft nouk ook gezoend?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Morguh mevrouw die er ook niet geheel onbevlekt vanaf gekomen ismaar dan anders dan de anderen
Er staat anders dan anderen. Dus als de anderen gezoend hebbenquote:
maar jou vind ik ook wel supertof, dat weet je wel maar bij dezequote:Op maandag 29 juni 2009 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik miste mijn eigen portie liefde
Kan mij die meet schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |