Dat had ik ook wel willen zien jaquote:Op maandag 29 juni 2009 12:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar had ik dan wel weer bij willen zijn.
Ja, om te drinken misschien. Maar niet om je kleren in te wassenquote:
Met jou wil ik ook wel altijd zoenen.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weet je toch schatMaar... alleen als jij ook met mij wil zoenen, ik ga je niet dwingen
Eerst kat je iedereen af omdat we aan het zoenen waren, en nu moeten we nog meer zoene, wat wil je nou eigenlijk?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar ze wilden dus niet {w flauweriken
Zoveel drank was er niet op Parkpopquote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, de volgende meet is het dus de bedoeling dat wij vrouwen de mannen zodanig dronken gaan voeren dat ze met elkaar gaan zoenen?
dat jij met d-h ging zoenen had ik idd nog wel willen zienquote:Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst kat je iedereen af omdat we aan het zoenen waren, en nu moeten we nog meer zoene, wat wil je nou eigenlijk?.
Wij willen gewoon sletterige mannen waar we misbruik van kunnen maken natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst kat je iedereen af omdat we aan het zoenen waren, en nu moeten we nog meer zoene, wat wil je nou eigenlijk?.
lijkt me leuk!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, de volgende meet is het dus de bedoeling dat wij vrouwen de mannen zodanig dronken gaan voeren dat ze met elkaar gaan zoenen?
ik gooi het liever over m'n kleren danquote:Op maandag 29 juni 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, om te drinken misschien. Maar niet om je kleren in te wassen
Ja, ik bedoel, dat vrouwen zoenen, met een vrouw en een man zoenen, been there done that.quote:
je wou gewoon zelf met DH zoenenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat jij met d-h ging zoenen had ik idd nog wel willen zien
Yoghurt trekt de brand eruitquote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand amazing tips tegen verbrandheid?
Karnemelk er op smeren.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Gewoon Ang3l mee nemen de volgende keerquote:Op maandag 29 juni 2009 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, dat vrouwen zoenen, met een vrouw en een man zoenen, been there done that.
We moeten wel een beetje grensverleggend te werk gaan als singles natuurlijk.
bladeren witte kool erop...of komkommer..werkt echt topquote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Als ik met 2 mannen zoen sta ik toch liever zelf in het middelpunt van de belangstelling, ipv dat ik me op een gegeven ogenblik het 5e wiel ga voelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon Ang3l mee nemen de volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |