mijn gok is dus dat ze een jaar of 12-13 waren en mammie geen lonsdale voor ze wil kopen.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Vreemd. Mensen die normaal gesproken dit soort leuzen op muren kalken dragen zelf vaak Lonsdale. Konden ze niet even op hun truitjes kijken?
Ach ze hebben Adolf ook naast Wilders gezet. Een jodenhater en een jodenlover.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:34 schreef SanJuanDePasto het volgende:
lonsdele, jodenster in combinatie met een hakenkruis.
Dus wel de doodstraf als iemand met een spuitbus wat leuzen schrijft, maar als je mede-moslim de tanden uit bek van een buschauffeur slaat is een juridische straf van geld of zitten voldoende?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef Meh7 het volgende:
Het is maar dat de doodstraf is afgeschaft, anders zou dat een gepaste straf zijn voor dit soort racisten.
Gevalletje 'IQ niet veel hoger dan schoenmaat'...quote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nieuwe pics, graag.
Edit: Hoe kan je mensen, die geen fatsoenlijke hakenkruizen kunnen maken, serieus nemen?![]()
Edit 2: EN 'Lonsdale' niet eens goed schrijven.
Ach, zo erg is het allemaal niet. Het is maar een incident he.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef Meh7 het volgende:
Het is maar dat de doodstraf is afgeschaft, anders zou dat een gepaste straf zijn voor dit soort racisten.
(foto's werken niet trouwens, misschien moet je even een link plaatsen of ze op Tinypic zetten)
edit: hier staan ze blijkbaar, http://www.trefpuntveendam.nl/Album/20090628_Turk_Der/
Racisme is geen incident.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het allemaal niet. Het is maar een incident he.
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het allemaal niet. Het is maar een incident he.
Man je weet helemaal niks over ons. Je zit maar te gissen en te oordelen. Jij durft mij een debiel te noemen maar ik krijg steeds meer het idee dat je zelf niet helemaal lekker bent.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je niet zo open bent tegen hen, of je broer wil je niet dumpen vanwege de bloedband.
Eindelijk zeg je iets verstandigsquote:Op maandag 29 juni 2009 10:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Want racisme bestaat niet en de PVV is een hoax?
hij helpt met plakkenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:36 schreef wikwakka2 het volgende:
BREAKING NEWS
Het was Joey Kindt:
Maar hoe kun je dit soort mensen serieus nemen? Met hun stoere 'hardcore' en 'lonsdele' () leuzen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:16 schreef sjimz het volgende:
Een hakenkruis en een jodenster spuiten
Het moet niet gekker worden.
tuurlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 10:44 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Kan dat dan? Blijven zitten in de brugklas
Tuurlijk wel. Dit waren kwajongensstreken. Niet zo zeuren hoor, tis niet alsof er geweld aan te pas is gekomen. Je blaast het ontzettend op. Beschouw het maar gewoon als een incident. Waarschijnlijk weten ze niet beter. Of hebben ze een slechte jeugd gehad. Of misschien voeden de ouders hun niet goed op he.quote:
Deze bewaar ik voor een volgend topic in een andere context.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dit waren kwajongensstreken. Niet zo zeuren hoor, tis niet alsof er geweld aan te pas is gekomen. Je blaast het ontzettend op. Beschouw het maar gewoon als een incident. Waarschijnlijk weten ze niet beter. Of hebben ze een slechte jeugd gehad. Of misschien voeden de ouders hun niet goed op he.
3 keer raden wie mijn inspiratie was voor die postquote:Op maandag 29 juni 2009 10:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Deze bewaar ik voor een volgend topic in een andere context.
Je kan het wel voor dezelfde groep mensen gebruiken in ieder geval.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Voor elke trieste opmerking die je post komen er 3 Wilders-stemmers bij héquote:Op maandag 29 juni 2009 10:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het is overduidelijk gemaakt door 12 jarige met een gevonden spuitbusquote:Op maandag 29 juni 2009 10:26 schreef EricT het volgende:Fout hakenkruis
Verkeerd gespelde tekst
Davidster
Wat een sneue poging
Dat zou kunnen ja. Maar ik acht de kans daarop stukken kleiner dan dat de daders autochtonen zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:23 schreef Pacmaniac het volgende:
Misschien hebben ze het wel zelf gedaan die Turken? Is hier in Rotterdam bij een bekladde Moskee ook recentelijk uitgekomen. Zou ook meteen de spelfouten verklaren!
Het wordt ze waarschijnlijk er met de paplepel ingegoten, dus ik weet niet hoe gerust ik daarop moet zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 10:32 schreef Gia het volgende:
De mensen die dit gedaan hebben zijn waarschijnlijk nog te jong om te stemmen. Dus, daar hoef je niet bang voor te zijn.
wutquote:Op maandag 29 juni 2009 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geschat is dat ruim 1 op de 4 Marokkanen atheïst is.
Wat is het verschil dan behalve dat er nu ook vmbo-brugklassen zijn?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Zeg, hoe oud ben jij? Oud zeker en geen kinderen? Dat was vroeger misschien zo, maar tegenwoordig wordt dat verschil al in groep 8 gemaakt.
Behalve voor Havo en VWO, die hebben nog wel gezamelijke brugklas. Verder heb je nog een brugklas vmbo en havo, en brugklassen voor alleen vmbo. Je hebt ook scholen waar je alleen vmbo kunt doen en dan dus niet hoger dan Kader.
Ik gok dat deze schatjes op vmbo-basis, in de brugklas zitten en het dit jaar niet gaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |