Hij sliep toch met kinderen?quote:Op maandag 29 juni 2009 08:58 schreef Trannellius het volgende:
Welke verhalen over Michael en kinderen zijn dat dan? Heb ik iets gemist?
Beter dan schijnheilig meejanken omdat je er anders niet bij hoort.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
Pubers die overal tegenaan schoppen en de drang voelen om zich op een forum te verdedigen.
Als het je niet boeit, waarom maak je er dan een topic over?quote:Op maandag 29 juni 2009 08:54 schreef Gokhan03 het volgende: het me totaal niet boeit dat Michael Jackson dood is.
(..)
Klacht: Mensen die aandacht willen krijgen en gelijk MJ fan worden als ie dood is zodat ze er ook bij horen
Je kunt ze toch ook downloaden?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:16 schreef Jimbo het volgende:
of of of van die mensen die gelijk alle MJ Cd's uit de winkels kopen
Waar heb je last van zeg je?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:08 schreef sinadO het volgende:
Ik heb er ook altijd moeite mee als mensen mij raak opkijken.
Hoezo is zijn dood een verlies? Het verlies was 15 jaar geleden... Je doet nu net alsof hij nu nog werk uit zou brengen wat nog enig toegevoegde waarde zou hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:49 schreef Davoice het volgende:
Natuurlijk is het een verlies voor de muziekwereld, hij heeft velen beīnvloed en er zijn maar weinig die zich met hem kunnen meten. Maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal..
Je kunt je natuurlijk afvragen of je hiermee Quicy Jones wel genoeg credits geeft.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:49 schreef Davoice het volgende:
Natuurlijk is het een verlies voor de muziekwereld, hij heeft velen beīnvloed en er zijn maar weinig die zich met hem kunnen meten. Maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal.
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:02 schreef zovty het volgende:
Wat is raak opkijken nou weer?!
34 jaar oud zijn en nog steeds op een forum rondhangenquote:Op maandag 29 juni 2009 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
Pubers die overal tegenaan schoppen en de drang voelen om zich op een forum te verdedigen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
Logisch toch.. emotie. Ik merk t bij mijzelf ook, maar ik was ook wel fan voor z'n dood.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:34 schreef DurumDoner het volgende:
Het is wel zo dat iedereen ineens overdreven Michael fan is. Echt irritant.
Sadquote:Op maandag 29 juni 2009 10:10 schreef Kings het volgende:
Ik heb nichtjes van 12 jaar die op msn namen hebben als 'R.I.P. MJ, you will light up heaven with your music',
Je leven nog voor je hebben, en dan vergooien door op een forum te hangen...quote:Op maandag 29 juni 2009 10:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
34 jaar oud zijn en nog steeds op een forum rondhangen
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
34 jaar oud zijn en nog steeds op een forum rondhangen
Op een maandagochtend om 11 uur als je zomervakantie hebt en er geen flikker te doen is? Waarom niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je leven nog voor je hebben, en dan vergooien door op een forum te hangen...
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
MJ...
Most overrated artiest ever.
Of zal ik "most overrated pedo ever" zeggen....
Neophyte FTW !
Of Dries Roelvinkquote:Op maandag 29 juni 2009 10:13 schreef karr-1 het volgende:
Ik vrees dan ook voor de dag dat Jan Smit of Frans Bauer heen gaat......
Ja bedanktquote:Op maandag 29 juni 2009 09:16 schreef Jimbo het volgende:
of of of van die mensen die gelijk alle MJ Cd's uit de winkels kopen
Je bent gewoon een irritant pestventje met een gebrek aan aandacht en gaat daarom maar in 't openbaar roepen dat je 't vooral helemaal niet "boeiend" vindt dat Michael Jackson dood isquote:Op maandag 29 juni 2009 08:54 schreef Gokhan03 het volgende:
Hey,
Als er iemand dood gaat is het wel erg. Dat kan ik begrijpen. Maar waarom gaan mensen mij raar aankijken dat het me totaal niet boeit dat Michael Jackson dood is.
1. Ik vind zijn muziek 3 keer niks
2. Zal waarschijnlijk wel een "goed" mens geweest zijn maar dat doet mij ook al niets.
3. Hij is geen familie of vriend van me
4. Er staan verhalen over MJ en kinderen op internet..ik weet niet in hoeverre dat klopt maar ook dat geeft mij niet echt een positieve gedachte over hem.
Waarom zou ik het erg moeten vinden???
Gister kreeg ik als antwoord: "Ja hij is heel bekend" Hitler was ook bekend maar die mist ook toch niemand![]()
Klacht: Mensen die aandacht willen krijgen en gelijk MJ fan worden als ie dood is zodat ze er ook bij horen
Snelste reductio ad Hitlerum ooit!quote:
QFTquote:Op maandag 29 juni 2009 13:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je bent gewoon een irritant pestventje met een gebrek aan aandacht en gaat daarom maar in 't openbaar roepen dat je 't vooral helemaal niet "boeiend" vindt dat Michael Jackson dood is
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
MJ...
Most overrated artiest ever.
Of zal ik "most overrated pedo ever" zeggen....
Neophyte FTW !
Zo werkt Nederland hč: brood en spelen, meer niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Beter dan schijnheilig meejanken omdat je er anders niet bij hoort.
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:12 schreef anomalocarisje het volgende:
IS MICHAEL JACKSON DOOD???//?//???//
Dan moet jij vast een hele fijne vriendin hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |