Zolang je er beiden geen problemen mee hebt zie ik niet in waarom het niet zou kunnen werken!quote:Op maandag 29 juni 2009 02:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het heeft tientallen jaren zo gewerkt en sommige mensen kiezen daarvoor.
In bepaalde opzichten kan ik wel begrijpen waarom, ook al zou het mijn ding niet zijn.
Huisvader zijn is een normaal ding in deze tijd idd.quote:Op maandag 29 juni 2009 03:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je er beiden geen problemen mee hebt zie ik niet in waarom het niet zou kunnen werken!
Dat zeg ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 03:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang je er beiden geen problemen mee hebt zie ik niet in waarom het niet zou kunnen werken!
Yup, alle Singles hebben ineens een relatie. Jij bent blijkbaar de enige die is overgebleven...quote:
Hey dat gevoel had heb ik vanmorgen ookquote:Op maandag 29 juni 2009 07:13 schreef Q. het volgende:
Ja, bedtijd. Jammer dat de baas daar anders over denkt.
Omdat de vrouw later de kids gaat verzorgen?quote:
Met m'n exquote:
Ik wou zeggen dat dat niet zo gek is voor iemand van 14, maar je bent twee keer zo oudquote:
Bijna, 17 december is het pas 28quote:Op maandag 29 juni 2009 09:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat dat niet zo gek is voor iemand van 14, maar je bent twee keer zo oud
Ga je dat nu elke keer zeggen als het woordje ex, sex, zoenen, liefde, whatever voorbij komt?quote:
allemaal een relatie met HWquote:Op maandag 29 juni 2009 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, alle Singles hebben ineens een relatie. Jij bent blijkbaar de enige die is overgebleven...
[ afbeelding ]
Hmm, daar moet ik je gelijk in geven, het waarom is mij ook niet helemaal duidelijk, hou het op frustratie denk ik?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ga je dat nu elke keer zeggen als het woordje ex, sex, zoenen, liefde, whatever voorbij komt?
ik vraag me af, waarom? wil je er iets mee bereiken? wil je het gewoon kwijt? Weet je niks anders te zeggen? praat je er graag over? tell me
Dat behoort toch ook nog wel tot mijn dromen, een harem...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |