Ik was de afgelopen 3 dagen met mijn vriendin een aantal steden aan het bezoeken in Belgie, mooi weer, lekker bier en een gigantische kutstad; Brussel, maar dat is bekend, wat een zielig hoopje ellende is dat toch!
Anyhoe, we waren daar op uitnodiging via een bedrijf en verbleven met een club mensen in een groot en mooi hotel.
Het hotel deed ook aan zaalverhuur en zo kwamen wij erachter dat er zaterdagavond een bruiloft zou gaan plaatsvinden.
Nou wilde het geval dat de bruiloft tot een uur of 5 duurde maar zoals vaker gaat de hotel-bar om een uur of 1 dicht.
Na een hele dag lopen en dingen doen, gingen wij voor de laatste borrel nog even in de hotelbar zitten.
De bruiloft was al in volle gang en de mensen liepen heen en weer de zaal in, ondertussen was de hotelbar al dicht maar wij hadden wel zin in een goede grap.
Samen met nog een persoon zijn wij de zaal in gelopen, het was een grote zaal met zeker een man of 300, aangezien en geen security of iets was, zijn wij aan de eerste beste tafel gaan zitten en werd de ober gewenkt.
De eerste fles roze champagne smaakte ons zo goed dat we ons mengde in de menigte en zelfs op dansvloer onze kunsten hebben vertoont.
De tweede fles was al snel binnen handbereik en die hebben wij buiten op het bankje voor het hotel meester gemaakt, we kregen namelijk het gevoel dat er toch een beetje naar ons gekeken werd.
Dit zou aan een aantal dingen hebben kunnen liggen.
3 blanken in een zaal vol Congolezen.
Een t-shirt met "Speed Zombie" tussen maatpakken en afrikaanse jurken.
Het feit dat het om 1900 begon en wij lam om 01.30 kwamen binnen vallen.
Ik wil hierbij Linda en Pierre heel veel vreugde en zaligheid wensen tezamen!