Nooit van het kluitje in het riet gestuurd ?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:10 schreef Rosbief het volgende:
Nee, wel ooit van het kastje naar de muur gestuurd. En van de regen in de drup gevallen.
Nooit op een dood spoor beland ?quote:
Nee maar ben wel eens met wat schapen over een dam gevlogen met 1 vogel in de hand.quote:
Ik heb wel eens een kinderhand gauw gevuld.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:17 schreef Batmobiel het volgende:
Heb wel eens een kind zijn badwater weggegooid...
Kinderhanden vullen met een appel en een eiquote:Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een kinderhand gauw gevuld.
Het was dan ook voor spek en bonen.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:23 schreef Batmobiel het volgende:
[..]
Kinderhanden vullen met een appel en een ei
Die bonen mag je hebben, maar ik laat me het spek niet van het bord halen, ook niet door een spekkoper als jij.quote:
relatef, maar zeker geen dertien in een dozijn !quote:
ik ook, was best een bloederige bedoeningquote:Op maandag 29 juni 2009 00:20 schreef Rekkie het volgende:
Ja, ben wel eens met de deur in huis gevallen
of het vijfde wiel aan de wagenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef Batmobiel het volgende:
[..]
relatef, maar zeker geen dertien in een dozijn !
Jij hebt zeker nooit het paard achter de wagen gespannen ?quote:
Wel eens iets uit je mouw geschud ?quote:
als jee een paar post boven jouw post kijkt zie je dat ik die ook al geplaatst had alleen met een verhaaltje er bij.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:26 schreef appeltjap het volgende:
Ik heb wel eens door de bomen het bos niet meer kunnen zien.
Een aap toen ik jong wasquote:
en dat doosje kwam zeker uit de lucht vallen.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:14 schreef Batmobiel het volgende:
[..]
Een aap toen ik jong wasKwam als een duiveltje uit een doosje...
Wow, daar neem ik m'n petje voor af! En dan gooi ik er met m'n petje naar Jan met de pet, zodat hij kan huilen met de pet op.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:14 schreef Batmobiel het volgende:
[..]
Een aap toen ik jong wasKwam als een duiveltje uit een doosje...
Hoewel ik zo gek ben als een deur, gaat dat mijn deur voorbij. Ik trap liever een open deur in, hoewel dat voor anderen de deur dicht doet.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben wel eens door de deur in huis gevallen![]()
Iemand heeft er duidelijk kaas van gegetenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:00 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Hoewel ik zo gek ben als een deur, gaat dat mijn deur voorbij. Ik trap liever een open deur in, hoewel dat voor anderen de deur dicht doet.
Had ie niet te veel hooi op zijn vork genomen ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:01 schreef Batmobiel het volgende:
[..]
Iemand heeft er duidelijk kaas van gegeten
jah van mijn brood af gegeten blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:01 schreef Batmobiel het volgende:
[..]
Iemand heeft er duidelijk kaas van gegeten
dat kaas krijg je niet terug, maar ik kan wel een zoet broodje voor je bakken, ook heb ik nog oude jongens krentenbrood in de aanbieding, maar dat krijg je pas als we wat beter bevriend zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
jah van mijn brood af gegeten blijkbaar.
ik heb een paar maand geleden een toneelstuk op gevoerd dat "ouwe jongens krente brood heette".quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:29 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
dat kaas krijg je niet terug, maar ik kan wel een zoet broodje voor je bakken, ook heb ik nog oude jongens krentenbrood in de aanbieding, maar dat krijg je pas als we wat beter bevriend zijn.
Vijgen na pasen ook niet zo ...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:31 schreef tong80 het volgende:
Net mosterd na de maaltijd op.
Niet aan te raden.
Je loopt nu achter de feiten aan en je hebt geen been om op te staan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |