McDonalds is honoring Michael Jackson with a new sandwich called the McJackson.quote:
Joh, wat ben je lollig. Maak die grappen maar over een jaar, niet nu.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
McDonalds is honoring Michael Jackson with a new sandwich called the McJackson.
It's a 50 year old piece of meat in between 4 year old buns.
Huiliequote:Op zondag 28 juni 2009 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, wat ben je lollig. Maak die grappen maar over een jaar, niet nu.
quote:
Ach ieder zijn mening.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kakkerlakquote:
Wat een onzin, dit kan best, er werden ook gelijk grappen gemaakt over Apeldoorn, dat was echt veel erger dan de dood van een of andere gestoorde muziekheldquote:Op zondag 28 juni 2009 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Triest kuttopic, TS mag de tering krijgen
Beetje respect mag best getoond worden
Er is iemand overleden en je gaat er grappen over maken vind ik nét even wat anders dan iemand de tering wensen omdattie zo onsmakelijk doetquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Er is iemand overleden en je gaat er grappen over maken vind ik nét even wat anders dan iemand de tering wensen omdattie zo onsmakelijk doet
Te moeilijk voor je om dat onderscheid te maken?
quote:
Respect begint bij jezelf.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Triest kuttopic, TS mag de tering krijgen
Owja: censuur hierkutbeleid in GC
Beetje respect mag best getoond worden
Schijnt dat ze hem helemaal niet mogen cremeren. Met al die medicijnen behoort ie bij het chemisch afval.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:36 schreef Kopbal het volgende:
Paar gehoord al:
Overeenkomst tussen MJ en puisten: komt allebei op je gezicht met puberteit.
Ze gaan MJ cremeren en uitstrooien in de zandbak zodat kinderen er nog mee kunnen spelen.
Ach lief kakkerlakje van me, ga je weer proberen op de persoon te spelen? Donder toch op kutjong.quote:
Wie speelt er nou op de persoon?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach lief kakkerlakje van me, ga je weer proberen op de persoon te spelen? Donder toch op kutjong.
Als je ze nu zelf had verzonnen...quote:Op zondag 28 juni 2009 23:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
McDonalds is honoring Michael Jackson with a new sandwich called the McJackson.
It's a 50 year old piece of meat in between 4 year old buns.
uiteraard wederom niet grappigquote:
Blijft mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:01 schreef Chinless het volgende:
Het is bruin en het zit in een luier?Die was heul niet bruin meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:01 schreef Chinless het volgende:
Het is bruin en het zit in een luier?Blank bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |