Niet om het een of ander maar 4mensen liepen naar station Venco jij en ik ? wie was die vierdequote:Op maandag 29 juni 2009 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
op t einde ging t ook mij allemaal wat te ver gaan maar ik noiem verder geen namen. Auto heb ik helemaal niet gezien trouwens![]()
aaargh zon is a bitch
Maar natuurlijk! Je weet toch!quote:
Dat was Sinceria hoor, die met ons mee gingquote:Op maandag 29 juni 2009 00:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar 4mensen liepen naar station Venco jij en ik ? wie was die vierde
Op het einde stond ik bij Guusquote:Op maandag 29 juni 2009 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
op t einde ging t ook mij allemaal wat te ver gaan maar ik noiem verder geen namen. Auto heb ik helemaal niet gezien trouwens![]()
aaargh zon is a bitch
Daarom! Heb jij verder geen leuke singles-roddels?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, is allemaal in het kader van het singles-soa-ogram.
Post jij altijd in je slaap?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Op het einde stond ik bij GuusHeb dus niks van de Singles orgie meegemaakt
(of misschien wel
)
Vandaar!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Je weet toch!
ik vind het zo stom om dat te zeggen, haha
Uhuh. Ik ben een watje hèquote:Op maandag 29 juni 2009 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar!
Ja is het ook eigenlijk (beetje groep8 basisschool). Lekker boeiend wie wi is zolang het maar gezellig is
Dat wist ik al hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 00:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh. Ik ben een watje hè
Haha, daaromNja, misschien weten sommige nu juist wel wie ik ben/was
![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was Sinceria hoor, die met ons mee ging
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat een uitermate aangename dame is.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was Sinceria hoor, die met ons mee ging
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik liep niet naar t cs, ben in mn eentje met een tram gegaan
Leuke meid is hetquote:Op maandag 29 juni 2009 00:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat een uitermate aangename dame is.
Dat indd. lief meisje. Ze heeft iets geheimzinnig over zich.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:39 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:39 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat heb ik weer gemist! Schande!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat indd. lief meisje. Ze heeft iets geheimzinnig over zich.
ik was naar t toilet en toen ik daar weg ging kwam ik nog 2 van de groep tegen die bier gingen halen(ik betaalde want anders kwam t niet goed) maar toen ik terug was,was een deel weg opeensquote:Op maandag 29 juni 2009 00:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
blijf het niet aan bieden jij bleef zitten
Als je leest ipv de moraalridder probeert uit te hangen had je geweten dat die zuurstok van de NS vertraging had. Dus is het ding later op het station dus heb je minder danwel geen tijd om een kaartje te kopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent gerfrustreerd -begrijpelijk- omdat je zelf een stommiteit hebt begaan en slaat nu om je heen om anderen van die stommiteit de schuld te geven. De NS, de BS, de conducteur die je had moeten matsen, en nu ook nog ik.
Ga slapen en morgen ben je weer vrolijk.
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was naar t toilet en toen ik daar weg ging kwam ik nog 2 van de groep tegen die bier gingen halen(ik betaalde want anders kwam t niet goed) maar toen ik terug was,was een deel weg opeens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |