quote:kanker gay kop kanker flikker ga dood met je kanker fakes hahah xD nep
nep
goedkope kanker troep
quote:wat een kk homo
quote:aaaaaaaaaaaaah jij bent gay,,, vieze mense kanker lelijke mense die gay zijn hahaha xD noemt ie zichzelf mooiboy
Ik word er erg verdrietig vanquote:vette neurt
Zeer ondergewaardeerd idd.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:59 schreef Stofje het volgende:
Ik vind trouwens dat Brinta een ondergewaardeerde pap is.
Hoevaak eet jij Brinta? Het vervelende van Brinta is, is dat je je schaaltje wel direct moet afwassen of in het water moet zetten. Je krijgt het anders bijna onmogelijk schoon.quote:
Heb het even niet meer gegeten, maar heb nog wel een pak staan.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoevaak eet jij Brinta? Het vervelende van Brinta is, is dat je je schaaltje wel direct moet afwassen of in het water moet zetten. Je krijgt het anders bijna onmogelijk schoon.
Zo herkenbaarquote:Op zondag 28 juni 2009 23:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb het even niet meer gegeten, maar heb nog wel een pak staan.![]()
Je moet ook goed de mengverhoudingen in de gaten houden, voor je het weet kan je er mee metselen.
En dan moet echt opschieten om er water bij te doen anders moet je dat bakje uit gaan zitten bikkelen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Maar, al doende leert men! Té harde Brinta is echt een blok beton en niet echt lekker. Moet je er weer melk bij flikkeren en dan zul je altijd zien dat je melk op is. Oh, dat is zó frustrerend!
Oh, dat heb ik nooit geprobeerd, maar dat is helemaal geen onaardig idee! Ik ga er morgen hagelslag overheen mieteren!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dan moet echt opschieten om er water bij te doen anders moet je dat bakje uit gaan zitten bikkelen.
Maar het is zeer lekker spul waar je makkelijk dingen bij kan doen om het nog lekkerder te maken.
Vers fruit bv.
Dat is best mogelijk. En dat zou zó zuur zijn...quote:Op zondag 28 juni 2009 23:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Die jongen is later de fucking directeur, terwijl al die MBO-paupers kopietjes maken en koffie rondbrengen!11111111!!!EINZ!ROFL
Mwoah...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |