Het is dan ook een BS-topic. Slotje graag!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:38 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe kan je een stoel in je nek hangen??
Alleen, het probleem is dat hij een ei IN zijn voet heeftquote:Op zondag 28 juni 2009 22:45 schreef Disorder het volgende:
Als je een ei hebt kan het zijn dat je iets gescheurd hebt. Even naar de eerste hulp van het ziekenhuis gaan voordat je meer beschadigt.
BS?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Het is dan ook een BS-topic. Slotje graag!
ziekenhuis is 40 minuten rijdenquote:Op zondag 28 juni 2009 22:50 schreef Smart-Einstein het volgende:
Een EI is idd wel één van de symptonen van een ingescheurde enkelband, ook omdat je aangeeft er bijna niet meer op te kunnen lopen. Zou toch ff langs de huisarts/ziekenhuis gaan!
Klopt. Heb een paar weken geleden mijn enkelband gescheurd en er zat binnen 2 minuten een gigantisch ei op. Een duidelijk kenmerk van een scheur. Dat, en de bloeduitstortingen die waarschijnlijk nog gaan volgen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:50 schreef Smart-Einstein het volgende:
Een EI is idd wel één van de symptonen van een ingescheurde enkelband, ook omdat je aangeeft er bijna niet meer op te kunnen lopen. Zou toch ff langs de huisarts/ziekenhuis gaan!
quote:
Ik zou dat met die aardappel proberen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:58 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
vraag me alleen wel af hoe ik morgen m'n schoen aanmoet doen
absoluut geen zin in!quote:
slippers? het wordt toch 28 gradenquote:Op zondag 28 juni 2009 22:58 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
vraag me alleen wel af hoe ik morgen m'n schoen aanmoet doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |