Dat dit kan in Nederland!!!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:35 schreef patty het volgende:
Toch vinden een paar mensen het hi-la-risch om in elk topic deze opmerking te maken. En vooral als het totaal niks met het onderwerp te maken heeft, want dat is natuurlijk helemaal om op je dijen te kletsen!![]()
((11!!
Nee, Alberto Stegemanworst was eerder dan jou.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:47 schreef Fortitudo het volgende:
ik ben er mee begonnen volgens mij
met zijn hoofd en plaatje + ongelofelijk
wel grappig
Noobs hebben geen recht van spreken schatquote:Op maandag 29 juni 2009 09:55 schreef RickTheGreatest het volgende:
Het is net zo kut als 1 en einz typen tussen de !!, dus bek dicht.
En je faalt alweer.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:16 schreef patty het volgende:
[..]
Noobs hebben geen recht van spreken schat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nederland¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One man can make a difference, Davoice makes the difference
Ja wat een zelfoverschatting van mijn zijde hequote:Op maandag 29 juni 2009 11:13 schreef Bob-B het volgende:
TS vindt zichzelf oldbie, maar kon niet voorspellen hoe dit topic zou gaan lopen, zodat ze kon besluiten om het niet te maken.
dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 29 juni 2009 11:31 schreef patty het volgende:
[..]
Ja wat een zelfoverschatting van mijn zijde he
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan zal ik tussen je dijen ketsen![]()
![]()
![]()
WHIIHHIHIHIHI OFMMGMGMGM HI-LA-RISCJH!!!111111111
Je bent overigens wel een ontzettende kutmod dat je zo actief meedoet met het verneuken van mijn topic.quote:
Faal, dat is kankerchilquote:Op maandag 29 juni 2009 09:55 schreef RickTheGreatest het volgende:
Het is net zo kut als 1 en einz typen tussen de !!, dus bek dicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |