Dit klinkt bekend.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier is het "wat voor kleur is dat? Wat is dat, is dat een ..., Waarom doe je dat, wat ben je aan het doen etc."
Leuk vind ik.
Tot je een keer de stofzuiger in de oven vindt... Of ze gooit een pak bakmeel op de grond die je op mag zuigen of...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:44 schreef Jarno het volgende:
Dit klinkt bekend.
Ik vind het ook wel grappig, ook om d'r een beetje te dollen. Als je dan de stofzuiger pakt ("ga jij doen dan daarmee papa") zeggen dat je appeltaart gaat bakken. Zie je d'r echt even diep nadenkenen dan "nee toch!".
quote:Op maandag 20 juli 2009 06:28 schreef Belana het volgende:
mijn peuter is de laatste tijd weersteeds vroeger wakkervanmorgen was het kwart voor 5
![]()
Nou moesten we er vandaag uit omdat we weer moeten werken, maar toch. Het kind is de rest van de dag stront chagrijnig echt heel leuk. ik wens ze succes op het kdv vandaag...
Dat houd ik mezelf ook voor. Alhoewel Fleur gisteren de slaap niet kon vatten en dat vond ik zoooo sneu. Maud lag toen al lang en breed te snurken.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:03 schreef Belana het volgende:
Stiemie en Linde
Vicky, Liam slaapt tegenwoordig ook goed, dus het komt met Ezra vast ook wel goed uiteindelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes en vooral, heel veel beterschap met Kim, want het is nu wel even genoeg geweest met al dat ziekzijn bij jullie in huis.![]()
ligt het aan mij of gaat je Nederlands sterk achteruit de laatste tijd?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ze moet plaszakje, want plasje opvangen is niet gelukt.
Zometeen hapost.
Ze heeft met de warme dagen toch wel genoeg gedronken, hé?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:46 schreef Stiemie het volgende:
Vandaag de uitslag van Linde's urinekweek gekregen en het was dus blaasonsteking. Nu vraag ik me echt af hoe ze daaraan komt. Misschien de oma's ook nog maar eens een keer duidelijke instructies geven over het schoonmaken na een poepluier tijdens het logeren. Zelf letten we er namelijk altijd al erg goed op.
Ja gelukkig blijft ze altijd wel goed drinken. En daarnaast hebben we omdat ze ook koorts had veel 'vochtig' fruit gegeven zoals aardbeien, meloen en nectarines.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:18 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ze heeft met de warme dagen toch wel genoeg gedronken, hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |