Is dat haar pitbull imitatie?quote:
Anna heeft een weekend van pannekoeken, patat en pizza achter de rug.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ohja, eten, wat is dat? Maar maak me er niet druk om verder. Bami, lasagne, macaroni en natuurlijk pizza, patat, pannenkoeken lust ze wel. En stukjes komkommer, paprika, tomaatjes en wortels.
Droog brood (yuk) en crackers eet ze. En appels is ze gek op. Dus ze krijgt wel genoeg binnen verder.
Koek en snoep en ijs is ook altijd goed
Oh, nu roept gilt ze. Mama ik heb gepoept. Eens kijken of het echt zo is. Helaas slapen niet gelukt. Maar wel tijdje op de kamer geweest.
Dat deed Mikael ook wel eens. Dus jammer maar dan gaat het weg. Er kwam (volgens mij nog geen uur later) wel een moment dat ie er weer mee wilde spelen. Jammer dan maar had je het zelf maar op moeten ruimen. Keer daarna ruimt ie echt wel op. Dat gaat hem geen tweede keer fout.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ohja, dat gaat hier ook zo. Soms werkt waarschuwen wel meteen. Laatste dagen niet. En iets weggooien mag gewoon van haar.Laatst met potloden en kleurplaten. Had ze alles uit de la gehaald, vloer bezaaid. Na waarschuwen nog steeds niks opgeruimd. Toen gezegd laatste keer, anders prullenbak. Vond ze best, ging ze meehelpen.
Ik geloof dat wij van 2 tot 2,5 regelmatig zoiets hadden van 'HELP! Hoe lang duurt dit nog?'. Maar wat ik al zei, ze zit nu nog maar sporadisch in de gang, eet weer (wat) beter, ruimt zelf op, etc. Alleen het (gaan) slapen is nog een beetje problematisch maar dat ligt volgens mij aan het warme weer.quote:
Uhuh, hier ook zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Moonah het volgende:Wat hebben wij toch een makkelijk kind als ik hier soms lees.
*in handjes knijpt...!
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
*Pfieuw!
Mijn lieve schatje had vandaag diarree. Hij liep de hele middag in zijn blote billen en is élke keer op het potje gaan zitten. Zó knap! En goor!![]()
![]()
Sorry hoor Vicks, dat het er wéér over gaat!![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef Vivi het volgende:
Nee dat niet, hij ruilt d'r zo in![]()
Laatst fietsten we langs het hertenkamp en daar liep een leuk meisje dat iets jonger was dan hij;
"Mama, meisje, kijk! Ik wilt daar heen! *wijst* ".
Zo gezegd zo gedaan..
"Hajjo meisje, ik ist Dean, ga jij daah zitten? Ik gaat ook zitten, kijk een bloem! Leuk he!? *Babbeldebabbel".
En vervolgens wilde ie wel met d'r mee naar huis.
Dit probeerde een jongentje laatst ook bij I. alleen ze was er niet zo gecharmeerd van. Op een gegeven moment pakt het jongentje haar hand vast om te gaan spelen oid. En toen *pok* knal tegen z'n hoofdquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef Vivi het volgende:
Laatst fietsten we langs het hertenkamp en daar liep een leuk meisje dat iets jonger was dan hij;
"Mama, meisje, kijk! Ik wilt daar heen! *wijst* ".
Zo gezegd zo gedaan..
"Hajjo meisje, ik ist Dean, ga jij daah zitten? Ik gaat ook zitten, kijk een bloem! Leuk he!? *Babbeldebabbel".
En vervolgens wilde ie wel met d'r mee naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |