ach gossie....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:31 schreef Vicky het volgende:
Amber is thuis alleen drinken wil ze niet echt. Ze ligt te slapen op de bank.
Drinken moet, dus elk kwartier pakken we een spuitje met water en dat spuiten we in haar mond.
Mini dvd speler misschien een idee?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:32 schreef ik80 het volgende:
heeft ze ondertussen al gedronken? altijd zieli zoiets bij die kleintjes....
kunnen jullie peuters al op een computer oid spelen (vtech/laptop enz) welke zijn fijn welke niet?
ik zoeks iets voor in de auto zondag als we naar frankrijk gaan.( andere tips ook welkom)
Nee, we hebben de vakantie nooit gevonden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:49 schreef Moonah het volgende:
Fijn dat jullie het goed hebben gehad PM.
Maar je hebt de vakantie niet meegenomen begrijp ik...
Wij hadden er een op weg naar Italie en hij is geen een keer vastgelopen hoor, wel een uitkomst, al moest Dean na 11 uur rijden bij het uitstappen alsnog huilen omdat ie wilde "oto jijen"quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:52 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
over de dvd speler....het schijnt dat de dvd vaak vastloopt, omdat de auto schudt, laat maar zeggen...Misschien even goede info hierover opzoeken?
Lijkt mij bere handig zo'n dvd speler!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef PM-girl het volgende:
Vicky, hopelijk knapt ze vlug op en is het resultaat ook goed!
Belana, nog proficiat! 3 jaar alweer!![]()
Mijn peuter heeft heerlijk gekampeerd in een tent de afgelopen twee weken!![]()
"Waar is de vakantie nou?" vroeg hij telkens, want in een tent slapen is natuurlijk gewoon in een tent slapen.
Peuterpraat.quote:
Hopen dat dit helpt... en dat ze weer vocht binnen krijgt...quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:49 schreef Vicky het volgende:
Amber heeft vanacht goed geslapen maar is nu elke keer heel erg aan het spugen. Wat ze driknt komt er meteen weer uit. Krijg als het goed is zetpillen voor de misselijkheid.
Nog steeds slaapproblemen lees ik...quote:Op maandag 13 juli 2009 21:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou, Kim is mega overstuur en wil absoluut niet slapen. Ze gilt, schreeuwt en stampt alleen maar keihard. Waar ze ineens last van heeft
Terwijl het zo goed ging vandaag. Goed luisteren, gezellig spelen.
wij dreigen ook met het spuitje als ze niet wil drinkrn. Net verhaaltjes voorgelezen en als ze weer een slok nam las ik nig een verhaaltje. Ik heb 5 verhaaltjes gelezenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:15 schreef Lenaatje het volgende:
Oh Vicky, ik weet precies hoe je je voelt! Wij hadden dat net zo met Mahre. Ik voelde me echt een boeman op het laatst van het steeds zeggen dat ze moet drinken. Het is niet leuk. Je had het spuitje ook al geprobeerd he? Mahre vond dat heel niet leuk dus wij zeiden steeds dat ze of zelf moest drinken en dat we het anders met het spuitje zouden doen. Op het laatst begon ze al te drinken als ze het spuitje al aan zag komen.
Sterkte
herkenbaar!! Amber begint met kleppen als ze wakker wordt en stopt als ze gaat slapen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:54 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Grappig toch dat je soms met dat gekwebbel denkt: 'waar zit de uitknop!' Maar twee jaar geleden deed je niets anders dan spreken uitlokken en dacht je dat je er nooit genoeg van zou krijgen. Niet dat ik het zat ben, hoor. Maar soms.... ach er zullen ouders zijn die het herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |