abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70684282
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:23 schreef Moonah het volgende:

[..]

*Pfieuw!

Mijn lieve schatje had vandaag diarree. Hij liep de hele middag in zijn blote billen en is élke keer op het potje gaan zitten. Zó knap! En goor!
Sorry hoor Vicks, dat het er wéér over gaat!
Ja, jakkes, diareepotjes... Dat giet ook zo fijn uit...
Ik probeer hem dan toch te overhalen om op het grote toilet te gaan, dat is iets makkelijker.
pi_70703381
Wel knap hoor dat zelfs met diarree alles in het potje belandt!
Mama moonah heeft vast wel een vaker dat soort varkentjes gewassen op school

Meike geeft nu ook steeds zelf aan dat ze moet plassen, het gaat echt super. Ik neem haar ook gewoon overal mee naartoe zonder luier. Alleen met slapen heeft ze er 1 om.
Beetje jammer is dat ze nu doorheeft dat ze aandacht krijgt als ze roept dat ze moet plassen.
Dus als ik even ergens mee bezig ben moet ze uiteraard plassen. Slimmerik.
Gister nog, na 3 keer achter elkaar mijn bezigheden te hebben gestaakt om madam op het potje te parkeren, waar vervolgens niks komt, dacht ik: "oke nu negeer ik het maar een keer..." plast ze in de onderbroek.....

Hebben jullie peutertjes ook van dit soort acties uitgehaald, en hoe ga je daarmee om?
Je zou denken als ze een grote plas hebben gedaan, dat ze er dan toch wel een uurtje/anderhalf tegenaan zouden moeten kunnen?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70703513
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Hebben jullie peutertjes ook van dit soort acties uitgehaald, en hoe ga je daarmee om?
Je zou denken als ze een grote plas hebben gedaan, dat ze er dan toch wel een uurtje/anderhalf tegenaan zouden moeten kunnen?
We hadden/hebben hier een wc verkleiner met een krukje ervoor. Zo kan Mikael zelf van de wc op en af. Moet er alleen wel opletten dat ie een broek aan heeft die ie zelf naar beneden kan krijgen. Dus thuis altijd een makkelijke broek aan!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70704298
Herkenbaar, Karin.
Ik zeg haar dan dat ze haar potje naar mij toe mag brengen om bij mij te komen plassen.
  maandag 6 juli 2009 @ 17:09:44 #105
144006 chacama
Ondernemend!
pi_70706772
Maud klimt ook zelf op de wc. Loopt nu vooral in jurkjes en een onderbroekje. Lekker makkelijk voor haar om het zelf te doen en voor mij als ik moet helpen. Ze loopt nu 2 dagen zonder luier en het gaat goed!
pi_70710225
Vorige week was ik op een verjaardag bij iemand, en er was ook een (jonge) moeder met kind van pakweg 2/2½ jaar. Kind (jongetje) geeft op een gegeven moment aan dat tie moet plassen, dus ik denk, moeders neemt um mee naar de wc. Nee wat zegt moeders?..."Moet je plassen?, zal ik je een luier omdoen dan?" Nee ikke plassen. Moeders:"okee, ik doe je ff een luier om"
Ikke>>> huh?
Ik heb dr niks van gezegd want ik ken dr verder niet maar ménnnn, ik vond het very vreemd, die aanpak
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  maandag 6 juli 2009 @ 20:40:24 #107
144006 chacama
Ondernemend!
pi_70715194
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:42 schreef Fannie het volgende:
Vorige week was ik op een verjaardag bij iemand, en er was ook een (jonge) moeder met kind van pakweg 2/2½ jaar. Kind (jongetje) geeft op een gegeven moment aan dat tie moet plassen, dus ik denk, moeders neemt um mee naar de wc. Nee wat zegt moeders?..."Moet je plassen?, zal ik je een luier omdoen dan?" Nee ikke plassen. Moeders:"okee, ik doe je ff een luier om"
Ikke>>> huh?
Ik heb dr niks van gezegd want ik ken dr verder niet maar ménnnn, ik vond het very vreemd, die aanpak
Inderdaad vreemd, maar goed dat je niets gezegd hebt. Misschien is het ventje wel bang van de wc en durft ie alleen in een luier te plassen..... maar, ik zou er ook raar bij hebben staan kijken....
pi_70737634
Kim is echt vervelend vandaag. Ze is boos omdat het veel regent. Schreeuwt en zeurt. Maakt dikke troep in huis. Gooit overal mee. Heeft de gang al vaak gezien.
Hebben jullie een strafplek? Of hoe straffen jullie?
pi_70737765
Onze wc verkleiner past niet goed op de WC, we hebben er al tig geprobeerd maar ze zitten gewoon net niet lekker vast dus ze kan er niet zelf opklimmen helaas. Gelukkig heeft ze nog niet echt ontdekt dat ze aandacht krijgt met plassen (maar het stickerplassen inclusief de kado's spreekt wel heel erg aan zeg maar ).

Wie heeft er nog meer een lastige wc bril? Wij hebben een beetje vierkantig/ovaal gat, zelfs de verstelbare verkleiners snappen die niet helemaal...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_70737835
Wij hebben niet eens een strafplek Mikael die bedenkt zich altijd al als ik een keer waarschuw. Maar als ie echt niet niet luistert zeg maar dan moet ie even buiten zitten bij de voordeur. Een andere pleh hebben we eigenlijk niet waar ik hem goed kan wegzetten van alles. Maar das heeeeeel erg zeldzaam dat ie daar ff zit.
Liefde
pi_70737860
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim is echt vervelend vandaag. Ze is boos omdat het veel regent. Schreeuwt en zeurt. Maakt dikke troep in huis. Gooit overal mee. Heeft de gang al vaak gezien.
Hebben jullie een strafplek? Of hoe straffen jullie?
Ik heb vandaag ook meelijden met de juffen op het KDV, Anna trekt het echt slecht als ze na een periode buiten spelen opeens binnen moet blijven. En het is hier al de hele dag aan het miezeren. .

Bij ons is de timeout plek ook de gang, of wanneer we boven zijn de trap naar zolder. Werkt prima. Alhoewel ze er soms tot 3 x toe zit. "Ga je nu luisteren/dit en dat doen/etc?!", "NEE!", "Ok, blijf nog maar even zitten dan". .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:00:38 #112
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_70737902
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:57 schreef Jarno het volgende:
Wie heeft er nog meer een lastige wc bril? Wij hebben een beetje vierkantig/ovaal gat, zelfs de verstelbare verkleiners snappen die niet helemaal...
Hier ook, wordt op zijn plaats gehouden door 4 "pinnetjes", maar dan past het niet.
Boorste 2 eruit gelaten en dan past het een beetje.. Moet ze alleen niet teveel bewegen..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_70738009
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:00 schreef Tazz het volgende:

[..]

Hier ook, wordt op zijn plaats gehouden door 4 "pinnetjes", maar dan past het niet.
Boorste 2 eruit gelaten en dan past het een beetje.. Moet ze alleen niet teveel bewegen..
Als ze echt gaat zitten wiebelen (en ze is mevrouw Wiebel dus....) dan gaat -ie er gewoon af. Plus dat het zo instabiel is dat het gewoon eng is om erop te klimmen als uk zijnde.
pi_70738133
Ik was nogal boos omdat ze een envelop heeft open gescheurd die ik net wilde opsturen. En ze wist dondersgoed dat dat niet mag. Een stukje van een Doraboekje kapot scheuren. Dat soort dingen nu ineens. Lastig mee om te gaan vind ik.
Zie haar er wel voor aan om behang van de muur te trekken. Doet ze dat, dan heeft ze pech.
Ze heeft de muur al vies gemaakt expres.
pi_70738502
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik was nogal boos omdat ze een envelop heeft open gescheurd die ik net wilde opsturen. En ze wist dondersgoed dat dat niet mag. Een stukje van een Doraboekje kapot scheuren. Dat soort dingen nu ineens. Lastig mee om te gaan vind ik.
Zie haar er wel voor aan om behang van de muur te trekken. Doet ze dat, dan heeft ze pech.
Ze heeft de muur al vies gemaakt expres.
Oh, dat soort dingen is hier gewoon waarschuwen -> gang. Soms een tweede keer waarschuwen al naar gelang de ernst van het delict. . En ondertussen is waarschuwen vaak al voldoende. Werkt prima wmb.
pi_70738618
Boekjes kapot maken doet Mikael gelukkig niet. Die weet: Wat kapot is gaat in de prullebak. En dat wil ie niet.
Liefde
pi_70738742
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef MeNicole het volgende:
Boekjes kapot maken doet Mikael gelukkig niet. Die weet: Wat kapot is gaat in de prullebak. En dat wil ie niet.
Ja, consequent zijn is gewoon echt het enige dat helpt. Al voel je je soms wel een halve kampbewaarder, maar dat is echt het enige dat indruk maakt. (En ik trek het nog steeds niet als ze aan tafel d'r charmante glimlach in de strijd gooit).
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:21:29 #118
144006 chacama
Ondernemend!
pi_70738754
Jarno, er zijn ook verkleiners die onder de bril moeten. Ik heb die eentje liggen, maar gebruik hem niet meer. Moeten we ff kijken hoe we die bij jullie krijgen. Ben van het weekend wel in Ehv. maar dat is nog steeds niet enorm in de buurt.
pi_70738793
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef chacama het volgende:
Jarno, er zijn ook verkleiners die onder de bril moeten. Ik heb die eentje liggen, maar gebruik hem niet meer. Moeten we ff kijken hoe we die bij jullie krijgen. Ben van het weekend wel in Ehv. maar dat is nog steeds niet enorm in de buurt.
Volgens mij hebben we die van de Prenatal allemaal geprobeerd, dus als -ie daar vandaan komt... maar bedankt iig! .
pi_70738798
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, consequent zijn is gewoon echt het enige dat helpt. Al voel je je soms wel een halve kampbewaarder, maar dat is echt het enige dat indruk maakt. (En ik trek het nog steeds niet als ze aan tafel d'r charmante glimlach in de strijd gooit).
Glimlachen doet ie hier niet. Die van mij begint meteen te krijsen als een mager speenvarken
Liefde
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 juli 2009 @ 14:23:57 #121
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70738855
@menicole, vind je dat niet eng mikael buiten neerzetten, ik zou bang zijn dat er wat gebeurt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_70738898
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:22 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Glimlachen doet ie hier niet. Die van mij begint meteen te krijsen als een mager speenvarken
Anna doet gewoon een jong hondje na als ze zit te kloten aan tafel: kop scheel, grote ogen, en lief bekkie opzetten.

Grrrrrrrrrrrrrr.
pi_70738975
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:15 schreef Jarno het volgende:

[..]

Oh, dat soort dingen is hier gewoon waarschuwen -> gang. Soms een tweede keer waarschuwen al naar gelang de ernst van het delict. . En ondertussen is waarschuwen vaak al voldoende. Werkt prima wmb.
Ohja, dat gaat hier ook zo. Soms werkt waarschuwen wel meteen. Laatste dagen niet. En iets weggooien mag gewoon van haar. Laatst met potloden en kleurplaten. Had ze alles uit de la gehaald, vloer bezaaid. Na waarschuwen nog steeds niks opgeruimd. Toen gezegd laatste keer, anders prullenbak. Vond ze best, ging ze meehelpen.
pi_70739081
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:23 schreef Ynske het volgende:
@menicole, vind je dat niet eng mikael buiten neerzetten, ik zou bang zijn dat er wat gebeurt
Nee hij kant geen kant op. We wonen in een flat en hij kan wel een stukje weglopen richting de buren enzo maar echt "weg" kan ie niet. Hij blijft altijd op het matje staan. En ik sta zelf in de keuken zodat ik hem stiekum in de gaten kan houden via het raam!!
Liefde
pi_70739095
Ohja, eten, wat is dat? Maar maak me er niet druk om verder. Bami, lasagne, macaroni en natuurlijk pizza, patat, pannenkoeken lust ze wel. En stukjes komkommer, paprika, tomaatjes en wortels.
Droog brood (yuk) en crackers eet ze. En appels is ze gek op. Dus ze krijgt wel genoeg binnen verder.
Koek en snoep en ijs is ook altijd goed
Oh, nu roept gilt ze. Mama ik heb gepoept. Eens kijken of het echt zo is. Helaas slapen niet gelukt. Maar wel tijdje op de kamer geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')