abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70530727
Goed bezig Anna!!! Hou je mama wel bij de les he!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70535914
Gistermiddag waren de meiden boos, heul boos !
Ze wilden hun kleren uitdoen en ik had daar ff geen zin in, maar ja...2 tegen 1, dus dan helpen ze elkaar wel...

Eenmaal bloot....op het potje zitten en plassen. " mammaaaaaa, doekjes (wc papier), klaarrrrr". Ze trokken hun kleren weer aan en gingen tekenen....

*KP moet nog even wennen*
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:54:36 #53
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70539988
kp, ik vind ze wel heel erg stoer hoor, die 2 kleine ondeugende miepjes van je

B. heeft vannacht dus bij mij geslapen en zijn papa in B's bed. Alledrie uitgerust aan de dag begonnen. B. viel ook pas om 23.5 in slaap ofzo (ik lag al 3x lang en breed te tukken terwijl hij nog de olifant aan het spelen was )
Vandaag laat ik hem denk ik maar wakker, geen middagdutjes meer!

Oh, en qua zindelijk worden. Hij wordt wakker en commandeert al 'Pamper uit!'
Nuf said
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:07:17 #54
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70557886
Wat knap zeg, al die zindelijk wordende kindjes!
Devin heeft al 4 keer op het potje geplast en 1 keer zelfs een klein beetje gepoept. Hij vindt het zo leuk, vooral het doorspoelritueel en zodra zijn potje geleegd is wil hij dan ook "Meer!"
We hebben een wonderpotje voor hem met een zwarte vlek erin en zodra er ook maar een paar druppels op komen verdwijnt het zwarte en zie je een zonnetje. Erg motiverend

Verstoppertje spelen is het nu helemaal voor hem en hij heeft er een nieuw stopwoordje aan over gehouden: "papa/mama/poes/deken/whatever... waabejjenou?"
.... met gevoel voor drama....
pi_70558543
KP wat goed zeg van je meisjes!
En B ook al zo goed bezig! Fijn dat jullie toch nog uitgerust waren vanmorgen. Wij moesten Mahre weer uit ons bed halen en in haar bed leggen, maar ze heeft wel lekker geslapen en wij dus ook!
En Devin wat heb jij een leuk potje zeg, werkt inderdaad wel motiverend!

Hier was Mahre ook in de weer met het potje, eerst een paar keer een plasje vandaag en daarna gepoept. Ze was helemaal trots en kwam me knuffelen! Zo schattig. Daarna riep ze jeh en met haar billen schudden (ze kijkt Fifi en Bombus doet dat ook als ie iets goed heeft gedaan...) Wij maken er ook een ritueeltje van, samen potje leeggooien in de wc incl zwaaien en dag roepen! Ben best trots!
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:24:51 #56
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_70560810
Zo, was topic kwijt..

We zijn nu Mahre aan het uitputten.. hopelijk is Hart in Aktie slaapberwekkend genoeg voor haar...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_70564020
Kim heeft vandaag ook op het potje gepoept! Was ze heel trots op. Ik ook.
Kim vraagt ineens bij alles welke kleur het is.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:41:40 #58
144006 chacama
Ondernemend!
pi_70575144
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim heeft vandaag ook op het potje gepoept! Was ze heel trots op. Ik ook.
Kim vraagt ineens bij alles welke kleur het is.
Leuk! Nieuwe dingen leren. Hier is alles gewoon blauw.... zelfs de pindakaas.

Maud wil ook alles weten nu: was dah? doe je? Ben je? Enz. enz..... nog even en dan gaan we over tot waarom? En ze zit in de 'ik verzamel alles'-fase. Stokje hier, papiertje daar en het liefst de bloemen uit de tuin, maar dat ben ik ze maar aan het afleren.... hou geen bloemen meer over Heeft ze trouwens ook geleerd van me. Alleen het verschil tussen uitgebloeid en bloeiend is nog niet zo makkelijk te onderscheiden...geloof ik.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:53:16 #59
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70575474
Wat goed zeg al die kindjes die zindelijk worden Hier hebben we besloten om het maar weer even te laten rusten.

Chacama we leren Linde nu dat ze alleen nog maar bloemetjes mag plukken die in het gras staan. Ze begon voortuinen en geveltuinen van mensen leeg te plukken
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:17:34 #60
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_70576192
Wij hebben er hier eentje rondlopen die elk moment van de dag vraagt: Wat is daaat??
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_70576957
Ja we verhuizen naar hier!!!
Mijn kleine spookje is vandaag 2 jaar !!!

Al even geen dreumes meer, maar gedraagt zich als een echte peuter.

En met de dag lijkt hij meer te kunnen. Zo leuk!!

Net in de supermarkt
Nee mama, pepijn ook helpen tas opruimen. Wou hij de boodschappen bij de kassa weer in de tas doen

Alleen vond hij vannochtend 5.30 wel een mooie tijd om je verjaardag te beginnen. Dus nu ligt hij al weer heerlijk te slapen.
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:53:18 #62
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_70577037
Gefeliciteerd!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:56:46 #63
190853 RockabeIIa
pi_70577141
p_iglet van harte en welkom!

Ik had je stiekem vanochtend al deze kant op getoverd
pi_70577385
p_iglet, van harte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:45:01 #65
144006 chacama
Ondernemend!
pi_70578681
Pepijn en P_iglet. gefeliciteerd met je grote kleine man.
pi_70578738
gefeliciteerd Pepijn, P_iglet en T_igger!
pi_70579700
Gefeliciteerd P_iglet!
pi_70579764
Hiephiephoeraaa!! Welkom Pepijn
stom he, maar ik voel me hier eigenlijk al niet ech tmeer thuis Jullie zitten allemaal in de potjesfase en die zijn wij al voorbij..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:35:08 #69
190853 RockabeIIa
pi_70580040
Het komt ook door het weer vicky! Zo handig ze nu in de blote billen te laten lopen
pi_70580080
dat zeker EN veel lekkerder dan zo'n zweterige plakluier aan je kont
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70580236
Het weer werkt zeker mee wat dat betreft! Het gaat hier steeds beter, steeds minder ongelukjes.
Ben er zo blij mee, voordat ze naar de basisschool gaat is ze zeker wel zindelijk!
En nu komt ze terwijl ze ik typ met het potje bij me zitten, mama ik doe nu een joekelplas.
En nu moet ik weer mee.
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:45:31 #72
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70580330
Gheghe, een joekelplas!

Vicky, vertel eens wat meer over je grote dame! Want die potjesverhalen kennen we inmiddels wel. Grapje hoor!!!!

Hey Pepijn en P_iglet! Welkom!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:49:08 #73
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70580425
Oh trouwens, mijn peuter was vanochtend een mini-kleuter.
We hadden juffendag en ik had hem meegenomen. Echt zó leuk! De kinderen vinden dat natuurlijk ook geweldig. Thies gaat gewoon mee in de kring zitten, doet spelletjes en liedjes mee, gaat lekker met die groten mee buiten spelen, laat zich níet van de skelter jagen ("Wég! Wég!" riep hij hard terug ). Over gebrek aan assertiviteit hoef ik me geloof ik geen zorgen te maken.
pi_70580493
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:45 schreef Moonah het volgende:
Gheghe, een joekelplas!

Vicky, vertel eens wat meer over je grote dame! Want die potjesverhalen kennen we inmiddels wel. Grapje hoor!!!!

Hey Pepijn en P_iglet! Welkom!
hihi nou ja wat willen jullie weten??

Amber is heel hard gevallen. Vallen doet ze wel eens vaker, dus dacht dat het wel meeviel. Totdat ze op de fietsstoel van een van de psz moeders zat omdat ze niet kon lopen. Heeft ze gewoon een hele bal op haar knie.
HA zit gelukkig dichtbij dus daar meteen ff langsgelopen. Volgens hem geen schade aan haar knie, alleen een hele grote bloeduitstorting. Ze heeft er wel pijn aan.

Van de week zaten we in de auto en toen was de foute op 111 op Qmusic en nu zingt ze de hele dag bloed, zweet en tranen

Ze kletst de oren van je kop. Begint te kletsen als ze wakker wordt en stopt als ze gaat slapen.

Afgelopen zaterdag is ze naar het zomerfestival geweest met mijn zusje en zwager. Ze vond het geweldig!

Wat wil je nog meer weten??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:58:52 #75
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70582556
Leuk allemaal! Gezellig, naar een festival.
En ik hoef niet speciaal meer te weten hoor. Gewoon leuk om over Amber te lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')