Dan wil ik Barca!!!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:29 schreef dndiek het volgende:
Zijn er nog mensen die mij kunnen overtuigen waarom ik Barça aan hun moet laten....?
Zo ja, dan wil ik Xerez CD, anders dan behoud ik Barça
Yo estoy aquí! Succes met de organisatie Clesar03.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:14 schreef Clesar03 het volgende:
Het nieuwe seizoen begint pas op 30 augustus, maar toch zou ik graag alvast de teams vast hebben liggen. Gelieve dus alvast door te geven of je ook dit seizoen weer meedoet!
Club Atlético de Madrid - Smeich
Dan ben jij een vieze overlopertquote:
Als jij Barca houd zou ik graag Xerez willen, alles beter dan Malaga (behalve Betis en al het andere wat niet uit Andalusië komtquote:Op zondag 28 juni 2009 21:29 schreef dndiek het volgende:
Zijn er nog mensen die mij kunnen overtuigen waarom ik Barça aan hun moet laten....?
Zo ja, dan wil ik Xerez CD, anders dan behoud ik Barça
Maar ik ben deels blauw. Barca is rood en blauw. Ik ben fan van Iniesta ( Het formidabele Andrés Iniesta topic #1 ) en Guardiola ( Het geniale Josep 'Pep' Guardiola topic. ). En en en dat zou ik gewoon echt kei tof vinden, dndiek! Echt waar!!!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan ben jij een vieze overlopert, maar niet overtuigend genoeg
voor Betis moet je denk ik in een ander topic zijnquote:Op zondag 28 juni 2009 22:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Als jij Barca houd zou ik graag Xerez willen, alles beter dan Malaga (behalve Betis en al het andere wat niet uit Andalusië komt)
Vooruit dan!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar ik ben deels blauw. Barca is rood en blauw. Ik ben fan van Iniesta ( Het formidabele Andrés Iniesta topic #1 ) en Guardiola ( Het geniale Josep 'Pep' Guardiola topic. ). En en en dat zou ik gewoon echt kei tof vinden, dndiek! Echt waar!!!
Oepsquote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
voor Betis moet je denk ik in een ander topic zijn
Nu niet meerquote:Op zondag 28 juni 2009 22:44 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben er ook weer bij. Huelva is gedegradeerd. Real Zaragoza nog vrij?
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vooruit dan!
Ik naar Xerez
BS naar Barça
Kost hem 1 fles rosé
Leuk lijstjequote:Op zondag 28 juni 2009 15:41 schreef dndiek het volgende:
[ code verwijderd ]
kolom 1 naam
kolom 2 aantal voorspellingen
kolom 3 behaalde punten
kolom 4 gemiddelde score
Almeria dus? of toch Malaga?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Leuk lijstje![]()
![]()
Voor mij zal het wel weer UD Almería worden , al is Malaga ook wel een leuk clubje![]()
en aangezien WeebI wel voor Real Madrid zal gaan zal ik die maar niet afpakken![]()
Dan zou ik die graag overnemenquote:
quote:
quote:
graagquote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef WeebI het volgende:
@ Clesar: Als je nog niemand hebt wil ik de icoontjes wel weer maken.
Zoals ook in de OP staat, hebben de deelnemers van vorig jaar in principe voorrang. Mochten er users beslissen om niet meer mee te doen, dan krijgen mensen die op de wachtlijst te staan hun teams toegewezen. Ik heb je nu op de wachtlijst gezet.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:19 schreef stefan92 het volgende:
Kan ik meedoen? Als het kan wil ik wel meedoen, maar zie teams onder voorbehoud ofzo staan?
Als je maar wel goed presteert in de Champions League, ik ben niet voor niets derde geworden met die prutsers uit Gijónquote:
malaga vind ik goed als nog een plek vrij isquote:Op maandag 6 juli 2009 15:41 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
Of wil je liever Málaga?
En:
[ afbeelding ]
@ Anonymousz: stevengerrard heeft Mallorca al. Het enige team dat nog vrij is is Málaga (of Real Valladolid, dat ligt aan Chiel-Montagne), maar Sporttv is volgens mij de eerste nieuwkomer die aanspraak maakt als Gordon_Shumway zich niet meldt of zijn deelname laat voor wat het is.
Is lezen nu echt zo moeilijk?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
malaga vind ik goed als nog een plek vrij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |