Daar zit ik niet op te wachtenquote:Op zondag 28 juni 2009 20:06 schreef Desunoto het volgende:
Wat is dit nou weer voor klacht?![]()
Dat is lief.Zo'n hondje die bij iedereen op schoot wilt springen.
Tenzij er mensen allergisch/bang zijn voor honden dan. Maar anders is het gewoon leuk.
Ik heb zelf ook een hond, maar hij gaat echt niet mee naar verjaardagen hoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:06 schreef Desunoto het volgende:
Tenzij er mensen allergisch/bang zijn voor honden dan. Maar anders is het gewoon leuk.
Het is smerig, egoistisch en ongewenst voor mensen die er niet van houden.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:06 schreef Desunoto het volgende:
Zijn in de regel wel opgevoed/rustigquote:
Ik zoek net een leuke motivational door te googlen op "dogs suck". Jammer dat mijn filter uitstaat.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:16 schreef Desunoto het volgende:
Wat een haat in dit topic.
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:11 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Het is smerig, egoistisch en ongewenst voor mensen die er niet van houden.
Bijna alle eigenaars van zo'n trutding denken dat iedereen er van gecharmeerd is.
Nou vind ik een Duitse herdershond of een Bouvier prima honden
maar zo'n kefding, nee en zeker niet met een drukke verjaardag.
Voor het geval je mij aanspreekt: het was in mijn huisquote:Op zondag 28 juni 2009 20:20 schreef Fascination het volgende:
Beter blijf je zelf thuis, hoopje stront.
Dat zal het zijn, thnxquote:Op zondag 28 juni 2009 20:24 schreef TheThirdMark het volgende:
TS is gewoon jaloers dat een stelletje kutmormels meer aandacht krijgen.
Oh sorry.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:23 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Voor het geval je mij aanspreekt: het was in mijn huis![]()
Maar (schoon)familie enzo, voor de lieve vrede en je vriendin mag je niets zeggen etc.
Smerige beesten zijn het.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:06 schreef Desunoto het volgende:
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME GEEN KANKER LELIJKE ALTO, GORE HONDEN.
Dan ja.quote:
Leuke Nick, een van die kutmormels heette Timmmmm.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Ik ken echt niemand die dat doet. Conclusie: TS moet zijn vriendenkring uitbreiden naar mensen die niet in F&F zitten.
gewoon aan een touw aan het tuinhekje binden - je laat zo'n beest toch niet binnen he?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:03 schreef Clairvaux het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die aso's die hun kutkeffertje meenemen naar een
verjaardag. Hele huis vol mensen, lopen er constant van die mormels rond die de hele
dag lopen te bedelen en te kwijlen.
![]()
da's dan wel je eigen schuld he? Je familie kun je niet uitzoeken - je schoonfamilie wel!!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:15 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Leuke Nick, een van die kutmormels heette Timmmmm.![]()
Ik acht zeker enkele mensen die ik vandaag gezien heb rijp voor F&F. Helaas krijg je
die in een relatie er gratis bij. Schoonfamilie enzo.![]()
gewoon op zijn poot gaan staan dat ie breekt - moet ie naar de dierenarts - probleem opgelostquote:Op zondag 28 juni 2009 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laatst was er een zo'n worst op pootjes op bezoek en die werd me toch strak in het gareel gehouden![]()
Werd nog net niet onder de tafel geschoven.
bang voor honden? nou eh... dan moet je je er ook naar gaan gedragen he? als je in de stad loopt steeds portieken induiken en zo als dr een grote hond aan komt - nogal omslachtig.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
TS eigenlijk ben je er al te laat mee, maar je had moeten zeggen dat je zwaar allergisch of bang bent voor honden...
Mja dan zou ik gaan voor de optie: allergische reactie en je gezicht maar verbergen in een zakdoek die je eerst hebt ingesmeerd met uiensap.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:41 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
bang voor honden? nou eh... dan moet je je er ook naar gaan gedragen he? als je in de stad loopt steeds portieken induiken en zo als dr een grote hond aan komt - nogal omslachtig.
Liegen is goed - maar je moet wel een beetje handig liegen - eerst nadenken - dan liegen.
Dus per saldo gebruiken leugenaars hun hersenen beterder dan andere mensen - daar schijnt een wetenschappelijk onderzoek over te bestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |