Daar zit ik niet op te wachtenquote:Op zondag 28 juni 2009 20:06 schreef Desunoto het volgende:
Wat is dit nou weer voor klacht?![]()
Dat is lief.Zo'n hondje die bij iedereen op schoot wilt springen.
Tenzij er mensen allergisch/bang zijn voor honden dan. Maar anders is het gewoon leuk.
Ik heb zelf ook een hond, maar hij gaat echt niet mee naar verjaardagen hoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:06 schreef Desunoto het volgende:
Tenzij er mensen allergisch/bang zijn voor honden dan. Maar anders is het gewoon leuk.
Het is smerig, egoistisch en ongewenst voor mensen die er niet van houden.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:06 schreef Desunoto het volgende:
Zijn in de regel wel opgevoed/rustigquote:
Ik zoek net een leuke motivational door te googlen op "dogs suck". Jammer dat mijn filter uitstaat.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:16 schreef Desunoto het volgende:
Wat een haat in dit topic.
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:11 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Het is smerig, egoistisch en ongewenst voor mensen die er niet van houden.
Bijna alle eigenaars van zo'n trutding denken dat iedereen er van gecharmeerd is.
Nou vind ik een Duitse herdershond of een Bouvier prima honden
maar zo'n kefding, nee en zeker niet met een drukke verjaardag.
Voor het geval je mij aanspreekt: het was in mijn huisquote:Op zondag 28 juni 2009 20:20 schreef Fascination het volgende:
Beter blijf je zelf thuis, hoopje stront.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |