Zulke dingen zijn bagger.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:50 schreef TLC het volgende:
Nintendo DS is tof![]()
Alleen is een cover van een game met de afbeelding van mevrouw tensen toch wel een tragisch dieptepunt in het bestaan van de Japanse gamefabrikant![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat laatste.
Als ze echt leuk blijken te zijn koop ik ze.
Ik ben nog geen leuke spelletjes tegen gekomen![]()
Oh dat snaking ja. Volgens mij krijg je daar duim rsi van als je het ook op rechte stukken doet.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Op de DS is cheaten enorm simpel. Met een flashcard kun je gewoon allerlei cheats zo aanklikken en er is ook manier om dat te doen met originele cartridges. Zo kun je dingen doen als een 500cc kart krijgen waarmee je natuurlijk onverslaanbaar snel bent, of constant sterren hebben.
En dan is er nog de snaking-tactiek. In een bocht kun je een snelheidsboost krijgen als je slipt en dan snel links/rechts afwisselt met de d-pad. Sommigen hebben dit zo onder de knie dat ze dit constant kunnen doen, ook op rechte stukken. Het is feitelijk dus gewoon onderdeel van het spel, maar het ondermijnt het spelplezier wel enorm. Het heeft niks meer te maken met echt racen.
Dat dusquote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:
Oh dat snaking ja. Volgens mij krijg je daar duim rsi van als je het ook op rechte stukken doet.
In jouw geval misschienquote:Op maandag 29 juni 2009 21:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn bagger.
Het enigste vette game die op de DS is Advance Wars, atm...
Hoezo, omdat ik ze niks aan vind...quote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
In jouw geval misschienkijk verder dan je neus lang is zou ik zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |