abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3840539
en we zijn los!
right cookie
  maandag 15 april 2002 @ 15:59:08 #2
12525 X4x4
 ouwe duimelaar
pi_3840596
Weg bij FHV. Zinniz, en dan ook nog bier in plastic fles maken....

Grolsch heeft vernieuwingsdrang.

pi_3840665
bron: fd.nl

Het nieuwe biermerk, dat verkrijgbaar wordt in drie verschillende fruitsmaken, staat geheel los van het merk Grolsch. Dit uit zich behalve in de smaak, eveneens in verpakking en imago. Grolsch introduceert het nieuwe merk in week 20, die begint op 13 mei.

Met het nieuwe biertje, dat 5% alcohol bevat, zegt Grolsch een antwoord te willen geven op de zich wijzigende consumentenvoorkeur. Het bedrijf heeft last van de afnemende bierconsumptie in Nederland ten gunste van populaire lichtalcoholische mixdrankjes zoals Bacardi Breezer.

right cookie
  maandag 15 april 2002 @ 21:58:50 #4
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_3845070
bier is lekker, breezers zijn te drinken, maar bier met een fruitsmaakje lijkt me niet echt iets. ik vond de grolsch-lemon al minders...

maar het zal wel veel gedronken gaan worden...

Ga doorrrrrr!
pi_3845794
ik heb die grolsch grapefruit altijd erg kunnen waarderen... heerlijk licht en niet zo ranzig zoet als die andere fruit-alcohol drankjes
  dinsdag 16 april 2002 @ 12:51:13 #6
10888 Kayuk
Home away from home
pi_3850797
Ik begin er niet aan, want ik ben gewoon geen bierdrinker. Zodra ze iets met rum, vodka o.i.d. (zwaarder spul dus) maken moegn ze weer aankloppen. En voor zover ik bier drink, vind ik Grolsch echt smerig.
  dinsdag 16 april 2002 @ 12:53:37 #7
22674 neugeltje
Life is like a garden, dig it?
pi_3850831
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 12:51 schreef Kayuk het volgende:
Ik begin er niet aan, want ik ben gewoon geen bierdrinker. Zodra ze iets met rum, vodka o.i.d. (zwaarder spul dus) maken moegn ze weer aankloppen. En voor zover ik bier drink, vind ik Grolsch echt smerig.
Kayuk; die bieren zijn er al:

Bier met Rum, Bier met Grand Marnier, Bier met Tequila, Bier met Wodka en dat allemaal premixed in een doorschijnend flesje.

pi_3865246
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 12:51 schreef Kayuk het volgende:
BARBAAR!
  dinsdag 30 april 2002 @ 22:16:54 #9
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_4017942
binnenkort een breezah girl vs Zinniz boy meeting?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 30 april 2002 @ 22:19:41 #10
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_4017972
En wat is zinniz?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 30 april 2002 @ 22:20:15 #11
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_4017980
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:19 schreef E.T. het volgende:
En wat is zinniz?
www.zinniz.nl ?

of anders effe bij grolsch kijken.

dinsdag 30 april 2002 @ 22:22:40 #12
3011 E.T.
pi_4018000
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:20 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

www.zinniz.nl ?

of anders effe bij grolsch kijken.

Van beide sites wordt je geen steek wijzer.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 30 april 2002 @ 22:24:38 #13
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_4018020
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:22 schreef E.T. het volgende:

[..]

Van beide sites wordt je geen steek wijzer.

zoek even op zinniz als onderwerp/inhoud vind je een met slotje en foto's
  dinsdag 30 april 2002 @ 22:25:43 #14
3011 E.T.
pi_4018024
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:24 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

zoek even op zinniz als onderwerp/inhoud vind je een met slotje en foto's

Misschien makkelijker om het hier op fok in een topic wat erover schijnt te gaan ook te vermelden wat het is?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 april 2002 @ 22:27:13 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4018035
is dat dat breezer bier?
pi_4018239
Grolsch heeft dat Zinniz ontwikkeld omdat er veel minder bier wordt verkocht omdat iedereen van die breezers loopt te drinken.

Dat ze voor Zinniz een heel nieuw imago bedenken en niet vanuit het grolsch imago gaan promoten is omdat iedereen anders denkt dat het een bier met een smaakje is, en volgens mij is dat het juist niet.

Trouwens, breezers kosten iets van ¤ 1,40 in de supermarkt/inkoop en dat Zinniz gaat zo rond de ¤ 0,95 kosten. Op zich wel slim..

pi_4171054
En heeft iemand ze al gekocht/geproefd? Ik zag ze net in de supermarkt staan dus heb de 3 smaken (onder de pakkende namen als tropical red, crispy lime en orange twist ) maar meegenomen.. voor ¤ 0,99 per stuk trouwens.

Naja vanavond ga ik ze testen

pi_4181077
Omdat gezien de reacties van de laatste tijd iedereen heel geinteresseerd lijkt in Zinniz vertel ik maar even wat ik er van vond...

Itt tot wat ik had verwacht, is het duidelijk bier en geen mixdrankje. De 'vruchtensmaak' die ze aan de verschillende versies hebben meegegeven is niet vies, maar te zwak van smaak. Het moment dat je het doorslikt proef je de vruchtensmaak even, maar van een nasmaak kan je niet echt spreken. Crispy lime vond ik het minst lekker, Orange twist en Tropical red zijn iig lekkerder . Ik verwacht niet dat men nu massaal overstapt van breezer naar zinniz omdat het wel erg veel op gewoon bier lijkt, maar stukken duurder is. Voor dat extra geld wat je normaal voor een breezer betaald (meestal 3x zo duur als een biertje) krijg je dan iets wat behoorlijk op gewoon bier lijkt.

Conclusie: om te proeven was 1 euro per flesje wel leuk, maar ik koop het ws. nooit meer..

dinsdag 14 mei 2002 @ 00:42:07 #19
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_4181277
Ik drink dus in de zomer regelmatig een biertje met een scheut bitterlemmon er in. Moet ik het daarmee vergelijken?
  dinsdag 14 mei 2002 @ 01:49:46 #20
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_4181915
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:52 schreef ProZac het volgende:
Grolsch heeft dat Zinniz ontwikkeld omdat er veel minder bier wordt verkocht omdat iedereen van die breezers loopt te drinken.

Dat ze voor Zinniz een heel nieuw imago bedenken en niet vanuit het grolsch imago gaan promoten is omdat iedereen anders denkt dat het een bier met een smaakje is, en volgens mij is dat het juist niet.

Trouwens, breezers kosten iets van ¤ 1,40 in de supermarkt/inkoop en dat Zinniz gaat zo rond de ¤ 0,95 kosten. Op zich wel slim..

bier met een smaakje.
en daar doen WIJ niet aan mee he kanis?
daar heb je geklijk in gunnink.
wij houden het egwoon. gewoon bier.
zonder smaakje.
en als je er een smaakje ion wil dan doe je dat er zelf in.
rum en wodka bijvoorbeeld.
runm en wodka kanis.
doe jij nou maar gewoon gunnink, dan doen wij al gek genoeg.
  maandag 27 mei 2002 @ 21:35:48 #21
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_4351874
OK, ik durf nu ook wel uit de kast te komen.... ik drink regelmatig Oud Bruin (ook wel Fout Bruin genoemd) met een vruchtensapje er doorheen gemixt
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_4352094
Ik heb het dit weekend op, alleen bij de 1e slok proefde ik een beetje van dat fruit. Daarna niet meer.
Het is best wel lekker hoor.
Blackball, the new disease!
pi_4352507
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
is dat dat breezer bier?
treffend uitgedrukt
  maandag 27 mei 2002 @ 23:27:53 #24
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_4354062
quote:
Op maandag 27 mei 2002 22:10 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

treffend uitgedrukt

Krijgen we dan binnenkort ook Zinniz-Chicks?
pi_4360016
Het is iig smerig.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 29 mei 2002 @ 22:34:46 #26
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4376299
kweet het nog nie.. snel keertje halen lijkt me lekker in ieder geval

te pink 2.5 bevalt me ook zeeeer goed duz deez denk ik ook wel

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  vrijdag 7 juni 2002 @ 08:57:05 #27
12525 X4x4
 ouwe duimelaar
pi_4486026
.... enne, de postercampagne is ook al niet om aan te zien....
pi_4630572
ik heb het laatst gekocht, bij AH is het iets meer dan 60 eurocent per flesje/blikje (even duur, 2,49 per 4).
Het is best lekker, natuurlijk niet zo zoet als breezer, maar er zit een duidelijke vruchtensmaak aan en het lijkt qua smaak helemaal niet op grolsch. Er staat btw wel 'brewed by Grolsche bierbrouwerij' op.
Ik vond zelf crispy lime het lekkerst en orange het minst. Verder schuimen de blikjes heel erg (ze zijn niet zonder schuimfontein te openen) en zijn de draaidopjes op de flesjes wel grappig maar niet met blote handen open te draaien, je kan daarvoor beter ff een mouw of t shirt gebruiken
Verder denk ik dat Zinniz van alle hippe biertjes het minst 'bier' is. Dommelsch Ice en Amstel Bright hebben een gewone biersmaak en zijn bovendien nog duurder.
Het zou best eens wat kunnen worden, als grolsch zich beter concentreert op de marketing, want ik zie de spotjes bijna niet op TV, waar je doodgegooid wordt met Amstel Bright en Dommelsch Ice reclames.
pi_4634470
echt, kan iemand mij vertellen wat er crispy is aan die crispy lime? en ik vond het wel lekker, maar dat is omdat het waarschijnlijk 99% grolsch is...
The uproar of one hand clapping.
  zaterdag 22 juni 2002 @ 22:36:03 #30
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_4707057
ik heb 't vandaag gekocht

ik koop 't NOOIT meer

(niks mis met grolsch hoor, maar dit is echt goor)

...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
pi_4708448
De Lime was heeerlijk. Ik heb m vorige week op, en vond t jammer dat k er maar 1 gehaald had...
ZinniZ moet kunnen dus. En misschien willlen ze met dit bier meer vrouwen "overhalen" ?
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet.
  maandag 24 juni 2002 @ 01:47:28 #32
24371 wouterheid
Effectenlease is mooi
pi_4723893
tropical red is ronduit smerig...
orange gaat wel....maar niet voor herhaling vatbaar
Uw financieel adviseur met Effect. Mzzl :O
  maandag 24 juni 2002 @ 01:49:24 #33
24371 wouterheid
Effectenlease is mooi
pi_4723917
Wat is amstel bright trouwens voor spul?

Dommelsch Ice vind ik toruwens niks bijzonders..smaakt gewoon naar bier, maar dan duurder?!

Uw financieel adviseur met Effect. Mzzl :O
pi_4799309
Nou ik heb het van de week op bij een vriend van me, drie smaken even getest.

En het staat een beetje tussen breezer-achtige drankjes en bier in... maar daarom valt het naar mijn mening dus gewoon tussen wal en schip. 't is gewoon niks!

Maar ik hoorde wel dat het heel goed liep...
Nou, ik vind het maar niks

Maar ze moeten het wel zo proberen bij Grolsch. Ik was eergister op een feestje waar het vol zat met 16-jarige VBO-scholiertjes (examenfeestje van een vriendin van de vriendin van een vriend van me).. en ze dronken ALLEEN MAAR breezer, metz en smirnoff ice... en ik zat met mijn vriendin het bier op te drinken..

ik heb me zelf zelden zo oud gevoeld.. wat een kloof..

Jaap

pi_4822420
afgelopen vrijdag was er een garaga - 2stap avond bij ons in het Swing. Gesponserd door Zinniz... 3000 gratis flesjes gekregen, nog geen kwart verkocht. Tis niet te zuipen. En de mensen zelf van Zinniz zijn zo dom... teriinnnnggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg. Valt echt geen zinnig woord mee te wisselen.

Nou jah, het wordt een flop, en dat heb ik die medewerker van Zinniz ook verteld

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_4822483
mwoah... 'k vond 't best goed binnen te houden. En het is ook best lekker.
Maar je moet 't niet proberen te vergelijken met bier...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 1 juli 2002 @ 11:12:48 #37
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4829582
--------------------------------------------------------------------------------
Zinniz, refreshing beer in 3 smaken
zeer kritisch heb ik dit drankje toch maar eens in alle 3 de smaken in huis gehaald. En eigenlijk moeten we hier ook niet al te moeilijk gaan doen, Bier moet bier zijn, en wij mannen willen eigenlijk geen smaakje.

Er zijn dus 3 smaken, Lime, Tropical Red (hoe origineel zijn die 2 al) en Orange. Tja Orange, dat dacht ik dus ook.

Na 2 dagen in de koelkast kwam het er eindelijk van, ik kon ze tot mij brengen (stoere zinsopbouw). Nu dacht ik, om alle smaken lekker door te laten dringen doe ik er 1 per dag, zodat ik ze afzonderlijk goed kon beoordelen.

We begonnen vrijdagnacht met Orange. Het begon al ongelukkig want wat deed ik, ik wilde de dop met een flessenopener er af halen, en *buts* hij viel om. (ik kwam er de volgende dag ook achter dat het een draai dop was). maar niet getreurd, zoveel was er nou ook weer niet uit het flesje. Nou ja getreurd, ik vond deze dus eigenlijk niet echt een succes. een erg zure smaak die me nou meer deed denken aan zo'n afgrijselijke fluorbehandeling bij de tandarts die je als kind daar nog wel eens mag krijgen. (ja dames en heren, ik heb trauma's). cijfer voor deze versie was een 4

Zaterdagnacht, al licht aangeschoten kom je op een zaterdagnacht na het werk thuis. En waar heb je dan zin in, je tweede zinniz, de Limeversie. Het flesje bestuderend kom je er dan achter dat het idd een draaidop is, american style dus. En waar je de dag daarvoor een slecht geoel bij kreeg was dit dan wel weer een succes. deed me erg denken aan corona. cufer was een 7.

Zondagavond, lekker een avondje vrij, en wat doe je dan. idd, een goed boek, een chill out cd'tje, je laatste Zinniz Tropical Red en dan lekker in een heerlijk warm bad. En geloof het of niet, deze is echt gruwelendig lekker. Ik had niet verwacht een rood biertje zou kunnen smaken, maar waarempel, deze was zelfs nog de lekkerste van de drie. cyfer een 8,5

Het neigt natuurlijk allemaal wel een beetje naar breezer. En een man drinkt zijn bier meestal gewoon als bier zijnde zonder teveel poeha. Maar ik denk dat ik deze zomer nog wel een paar flesjes van Lime & Tropical Red ga aanschaffen.

overalcyfer een 6,5 tot 7. Ik denk dat het product geen heel groot succes gaat worden omdat het het zoveelste alcholmixje is wat op de markt komt. en er zijn opzich al genoeg verschillende bier soorten.
Een jaar in de schappen gaat ie denk ik wel halen

pi_4830018
Ikzelf vond het niet te zuipen!

niet te omschrijven, maar gewoon iew!

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_4830172
Zinniz, Dommelsch Ice en Amstel Bright zijn allemaal wel te drinken, alleen Zinniz komt een beetje in de richting van de Breezers

doe mij maar een gewoon lekker koud verfrissend biertje, niets Breezer-achtig ofzo

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_4830536
Zinniz is gewoon een zeer waterig biertje met wat kleur- en smaakstoffen en suiker toegevoegd. Best wel te drinken op een warme zomerdag maar echt kapot ben ik er niet van.
Ik kreeg er zelf lichtelijk Shandy-associaties bij... (kent iemand dat nog?)
Unox, the worst operating system.
  maandag 1 juli 2002 @ 12:31:27 #41
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_4830602
Ach...ik vond het niet zo speciaal. Ik had de lime en mijn zus had de orange. Later hoefde zij niet meer en toen heb ik het maar door elkaar gegooit en dat was..meer speciaal
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_4831016
Ik heb alleen de crispy lime geproefd, en vond hem niet zo speciaal, ik proefde het fruit niet, dus het smaakte gewoon naar bier zonder smaak (bijv heineken).

Dopjes zijn wel handig, heb gelukkig niet zon gevoelige handen

maandag 1 juli 2002 @ 14:09:12 #43
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_4831843
nou ik heb de smaken toch ook ff geprobeerd, want je kan pas oordelen als je het geprobeert hebt.

mijn ongezouten mening -> Zinniz = Troep rotzooi , goot water, riool prut.

Het smaakt nergens naar, misschiendat de generatie van de breezers het lekker vindt maar ik niet.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_4833124
'k vond die rooie errug lekker
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_4876871
Heb vanmiddag zo'n flesje Zinniz Tropical gehaald, maareh... BLEEEEEH wat een troep, maarja bij de jeugd zal het wel weer aanslaan
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
  donderdag 4 juli 2002 @ 01:32:11 #46
31753 ZixS
oldskool
pi_4877057
blaagh ik vond breezer al goor, maar Zinniz is nog erger
  vrijdag 17 januari 2003 @ 00:33:25 #47
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7943513
quote:
Op donderdag 4 juli 2002 01:32 schreef ZixS het volgende:
blaagh ik vond breezer al goor, maar Zinniz is nog erger
het is niet zo'n suces ,v3rtelden ze mij eergisteren bij de grolsch brouwerij, waar het vandaan komt... maar er komt een nieuwe smaak ... lemon... wellicht wordt dat wat.... voor de dames... zinnis is ge-aimd op de breezer dames immers..

Grolsch is overigens wel een oke merk, heel gastvrij en een leuke brouwerij om te bezoeken... ...

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 17 januari 2003 @ 12:24:36 #48
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_7948510
als bier gewoon lekker is, waarom willen ze daar dan iets aan veranderen.
Ik vind het niet vies die zinniz (behalve de rode variant) maar "gewoon" bier is toch lekkerder.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_7950339
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 00:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

het is niet zo'n suces ,v3rtelden ze mij eergisteren bij de grolsch brouwerij, waar het vandaan komt... maar er komt een nieuwe smaak ... lemon... wellicht wordt dat wat.... voor de dames... zinnis is ge-aimd op de breezer dames immers..

Grolsch is overigens wel een oke merk, heel gastvrij en een leuke brouwerij om te bezoeken... ...

ik ben der 2 keer geweest voor een rondleiding

ze waren idd errug gastvrij ja

ik lust geen bier maar vindt het wel leuk om te zien daar hoe het gemaakt wordt enzo

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_8073731
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 12:24 schreef Goofup het volgende:
als bier gewoon lekker is, waarom willen ze daar dan iets aan veranderen.
Ik vind het niet vies die zinniz (behalve de rode variant) maar "gewoon" bier is toch lekkerder.
Ach, een extra biertje voor de afwisseling is nooit verkeerd natuurlijk.
En die rode....tja...die komt gewoon bij car van cevitan vandaan
Maar de gele en oranje zijn wel erg lekker maar niet de beste doordrinkdrank.
pi_8179102
1 woord voor:
RANZIG!
pi_8278517
dat Grolsch zich zo kan verlagen tot het BreezAh segment zeg daarbij is het nog om te ook. Ik zou zeggen bierbrouwer blijf bij je vat! en nee ik heb niet speciaal mijn pic aangepast
  woensdag 9 april 2003 @ 15:26:00 #53
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_9678705
http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC/0,2622,1650-Voorpagina__1541108_,00.html

ZinniZ komt volgende week terug. Nieuw concept, laatste kans. Nu nog 2 smaken in plaats van 3, met andere namen.
Ik vond ZinniZ niet geweldig, pas toen het 5 flesjes de euro wegging heb ik me er echt aan gewaagd.

Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_9678913
quote:
Op woensdag 9 april 2003 15:26 schreef SigmundFreud het volgende:
http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC/0,2622,1650-Voorpagina__1541108_,00.html

ZinniZ komt volgende week terug. Nieuw concept, laatste kans. Nu nog 2 smaken in plaats van 3, met andere namen.
Ik vond ZinniZ niet geweldig, pas toen het 5 flesjes de euro wegging heb ik me er echt aan gewaagd.

http://www.zinniz.nl/zinniz.jpg

[Dit bericht is gewijzigd door Tombias op 09-04-2003 15:33]

pi_9678933
Ik vind dat spul dus echt niet te zuipen
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
pi_9695009
We hebben hier bij de AH die twee nieuwe smaken zinniz nu ong. 2 weken in het assortiment. Er is "al" 1 four-pack verkocht

Ben benieuwd wat het gaat worden met Zinniz.\
Tis in ieder geval niet lekker

donderdag 10 april 2003 @ 12:12:45 #57
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_9695425
Ik heb ergens gewerkt waar gesponserd werd door ZinniZ,
mooi geel is niet lelijk, zullen we maar zeggen .

Ohja, ik heb nog nooit een flesje durven opentrekken van die rommel, voor mezelf, that is .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_9705245
quote:
Op donderdag 10 april 2003 12:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ergens gewerkt waar gesponserd werd door ZinniZ,
mooi geel is niet lelijk, zullen we maar zeggen .

[afbeelding]

Ohja, ik heb nog nooit een flesje durven opentrekken van die rommel, voor mezelf, that is .

Ik heb geen bucks, maar wel euro's
dussssss.....???

ontopic: ...zelf heb ik het drankje ook nog nooit gedronken....

pi_12978951
schop

De AH is Zinniz ondertussen ook wel zat, want het gaat uit het assortiment

En dat werd tijd ook, want het verkoopt echt voor geen ene meter

FOK!fossiel zaterdag 6 september 2003 @ 15:08:13 #60
1455 Keroppi
kool kikker
pi_12981529
Ik vond de oude smaken (crispy orange enzo) niet echt lekker, die nieuwe smaken daarintegen wel

Maar ik denk dat ze het meer als vrouwendrankje hadden moeten promoten want toen ze het tijdens een feest bij mijn studie verkochten liepen alle dames er mee weg, terwijl de heren bij het vertrouwde Grolsch bleven.

Chick on a mission
pi_12981637
Ik vind het trouwens best goed te drinken. Eigenlijk.
For great justice!
pi_13290252
Via http://www.reload.nl/iconbattle/ kun je voor 23 september een beeldmerk maken voor Zinniz en kun je winnen:

De 5 genomineerde inzendingen dingen mee naar de hoofdprijs, die door de vakjury wordt verkozen, en een publieksprijs.
De winnaar van de vakjuryprijs wordt bij daadwerkelijk gebruik van het beeldmerk door Zinniz- in 2004 op ieder Zinniz flesje vermeld. Hij of zij wint daarnaast een Apple G-5 computer.
De winnaar van de hoofdprijs ontvangt een Apple G-5 desktop computer. De publieksprijs winnaar ontvangt een Apple 30 Gb iPod.

pi_13293744
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_13313605
zinniz is nep-breezah

maar tis wel van grolsch

vind het redelijk stumperig dat grolsch zich zo laat opnaaien door die breezahtroep maja

ik drink het niet iig....

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')