Hij had ons niet hoeven op te zoeken. Hij had het moeten vernietigen...quote:Op zondag 28 juni 2009 17:15 schreef Dagonet het volgende:
Natuurlijk niet, wat voor onrechtmatige daad heeft hij dan uitgehaald volgens jou? Of had hij stad en land moeten afleuren op zoek naar jullie om jullie printwerk na te brengen? Waarvan je niet eens weet óf dat uberhaupt wel zo is?
even googlen of het niet online is gezet... zo niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:38 schreef SkyChat het volgende:
Met beide groepen om de tafel gaan zitten en dan eens kijken wie er liegt
Op 't VMBO werkt dat, ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:59 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als je na 24 uur geen antwoord hebt ga je naar die projectleider toe en zeg je dat je heb elke dag van de week in elkaar slaat todat hij de boel in orde maakt.
nu ga ik veel's krijgen maar bij mij heeft het altijd gewerkt.
op je mbo-'hairstyling' boeit het misschien allemaal niet zo.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:50 schreef r3gi3boy het volgende:
ach grutjes, ondervind je psychologische schade door deze situatie? boegieboegieboooeee kun je nu niet meer leertje leertje doen?
groei een paar ballen en stap op die andere groep af. Je weet toch dat ze het gejat hebben?
Jij zult het dus nooit tot in de top van het bedrijfsleven redden.quote:
Beschaafd, dank u. En verder TVPquote:Op zondag 28 juni 2009 21:31 schreef Sylver_ het volgende:
Mja, dat komt lekker 'sophisticated' over..
Ook lekker "sophisticated" om werk van een ander te stelen.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:31 schreef Sylver_ het volgende:
En dan ga je dreigen om ze inelkaar te slaan?
Mja, dat komt lekker 'sophisticated' over..
Nee jij gaat het wel redden zeker?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:49 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Jij zult het dus nooit tot in de top van het bedrijfsleven redden.
Als iemand mij persoonlijk naait kan hij/zij beter zorgen dat het binnen 24 uur opgelost is en dat ik er geen enkele schade van ondervind. Ik ga geen escalaties schrijven met attachtments als bewijs
Let wel... Ik moet 100% zeker zijn van m'n zaak. Anders dan is het een heel ander verhaal.
Ik heb +1500 mensen onder mequote:Op zondag 28 juni 2009 23:22 schreef Patrickovic het volgende:
[..]
Nee jij gaat het wel redden zeker?Houd toch op man...
Jij bent ook niet meer wat je geweest bent. Had verwacht dat jij TS wel even op zijn fout kon wijzen.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:15 schreef Rosbief het volgende:
HBO recht? Kun je tegenwoordig met HBO ook al rechter worden?
Ik zou me er iig niet te druk om maken, ten eerste is het groepswerk dus kun je er sowieso meer schijt aan hebben dan wanneer je er alleen voor stond, daarnaast is het HBO en daar is alles wel recht te trekken met een extra opdrachtje hier en daar.
quote:Nu houd dit ons nog steeds behoorlijk bezig
Dreigen met fysiek geweld is nooit echt een oplossing natuurlijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:11 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ook lekker "sophisticated" om werk van een ander te stelen.
Die grens is dan allang overschreden.
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:27 schreef Buschetta het volgende:
Ik heb +1500 mensen onder me![]()
Mede door bovenstaande manier van geen BS nemen van mensen/bedrijven
Tja, het is triest ik weet het maar bij mij heeft het altijd gewerkt. Ik heb een hekel aan mensen die zich verschuilen achter management regeltjes en ervan uitgaan dat men de "officiele" weg volgt om tot een oplossing te komen. Als ik zeker van mijn zaak ben ga ik echt niet mijn tijd verspillen. En aan al die mensen die metquote:Op zondag 28 juni 2009 23:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dreigen met fysiek geweld is nooit echt een oplossing natuurlijk.
Maar je moet wel een goede houding aannemen ten opzichte van zulke mensen en vooral niet met je laten sollen. Het moet niet jouw probleem zijn, maar het probleem van de andere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |