Zou die turk op het nolensplein, met half kebabzaak / half telefoonzaak, zoiets doen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:29 schreef Klonk het volgende:
oeh, weet een van jullie of er in Venlo ergens een gsm unlock winkeltje zit, ben heel hard na aan het denken maar met weinig resultaat...
Op de gasthuisstraat naast Van Heijster, de schoenenwinkel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou die turk op het nolensplein, met half kebabzaak / half telefoonzaak, zoiets doen?
met die lebara zooi buiten bedoel je ? rijtje slager en je vorige werkgever ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Op de gasthuisstraat naast Van Heijster, de schoenenwinkel.
Die ja!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
met die lebara zooi buiten bedoel je ? rijtje slager en je vorige werkgever ?
Je kunt ook omlopen, dan is er niks aan de handquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog niet op slippers die linke trappetjes afgaan!
Waar?!?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:25 schreef Klonk het volgende:
ik heb nog naar je gezwaaid, maar je keek niet
Een uur geleden stond ik nog onder de douche.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:26 schreef Klonk het volgende:
ik was bij de primafoon of hoe die crap winkel ook heet, uurtje geleden ofzo, dus toen ik langs je toko liep nog even gezwaaid maar er kwam geen terugzwaai
Whehehe! Ik vroeg het net maar het was ze blijkbaar niet opgevallen. Die hebben het te druk met Call of Duty.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:37 schreef Klonk het volgende:
je collega´s zullen wel gedacht hebben: wat is dat voor een blije
Ik verkoop ineens ook een stuk minder Wii-games!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:58 schreef Klonk het volgende:
volgens mij staat de gemiddelde gamer al niet bekend om overmatig bewegen
Geen idee. Ben er voorheen nog nooit geweestquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:59 schreef Ruder het volgende:
Weet iemand of je zaterdag om 23.30 nog binnenkomt bij FreeFunk?
Ik moet tot 23.00 werken. vandaar...
Zondag wel vrij gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |