Eind 2007 bracht ik het spel "Spannend Spel voor een Stel" uit, wat ik met hulp van een hoop Fokkers had gebouwd. Sindsdien ben ik met de ontwikkeling van versie 2 bezig, wat door o.a. mijn baan en meer functionaliteit al een tijdje op zich laat wachten. Inmiddels is het spel bijna klaar voor de test, er moeten alleen nog opdrachten worden nagelopen en een korte handleiding worden geschreven.
Het is nog niet bekend wanneer dat klaar is, zodra ik de testversie uitbreng laat ik dat ook in dit topic weten.
Voor degenen die de vorige topics om de een of andere reden hebben gemist nog even een linkje en screens van versie 1:
Erotisch spel, nu met screens!Erotisch computerspel, deel 2![]()
![]()
Versie 1.0 en informatie over de ontwikkeling van versie 2 vind je op:
http://www.spannendspel.nlFeatures die in versie 2 zullen zitten zijn:
Homo / Bi opdrachten
Meer dan 2 spelers
Opdracht-editor waarmee je zelf opdrachten kan toevoegen, wijzigen en verwijderen
Mogelijkheid om de "niet-uitvoerende" speler(s) de opdracht te laten weigeren (met puntenverlies)
Mogelijkheid om na accepteren van een opdracht alsnog aan te geven dat de opdracht niet naar behoren is uitgevoerd
Categorieën weigeren per speler
Opdrachten koppelen aan inventaris, en inventaris laten opgeven bij de setup. Hiermee krijg je dus geen "Ga in bad" opdrachten meer als je geen bad hebt 
Opdrachten kiezen op basis van kleding die nog aan is / kleding niet meer zelf invullen, maar kiezen uit kledingsoorten (shirt, trui, hemd, boxer, slip, sokken e.d.)
Spelopties veranderen tijdens het spel: Optioneel, niet alle instellingen zijn even goed aan te passen als het spel al bezig is, denk aan kledingwaardes (uitgesteld, meerwaarde niet duidelijk)
Niveaus beschikbaar stellen bij voldoende punten / kleding uit. Nu zijn erotische en kinky opdrachten vaak al beschikbaar als er nogkleding aan is.
Meer features, meer opdrachten. Denk aan webcams, (video)camera's, bierflesjes, fohns, SM attributen enz.
Meer mogelijkheden voor puntenbesteding, zoals terugkopen van eigen kleding
Opslaan van spel: Persoonlijk vraag ik me af wanneer je later verder wilt met dit spel als je druk bezig bent met kinky opdrachten, maar goed. Het opslaan van de spel-setup lijkt me echter wel heel prettig
; deze featue zit nog niet in de beta.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.