Herkenbaar, ik ben ooit om half 7 in de tuin van een vriend wakker geworden.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het enige rare wat ik doe is midden op straat liggen
Volgende week zaterdag ga ik me bezattenquote:Op zondag 28 juni 2009 14:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben ooit om half 7 in de tuin van een vriend wakker geworden.
Toch niet in een plas kots?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:59 schreef padlarf het volgende:
Wehe, ik word wel eens wakker in mn bed, maar met al mn kleren, jas en schoenen incluis, nog aan
Vanochtend nog.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:59 schreef padlarf het volgende:
Wehe, ik word wel eens wakker in mn bed, maar met al mn kleren, jas en schoenen incluis, nog aan
Ik donderdag. Zoals gewoonlijk. En vrijdag, examenuitreiking van een vriend.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag ga ik me bezatten
Toen je nog jong was...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef Zotheid het volgende:
De laatste keer dat ik dat had is echt 5 jaar geleden of zo.
Veel plezier!quote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Vanochtend nog.![]()
Nu ga ik biertjes drinken met m'n /b/rotha's. Fijne dag verder.
Geile zoen,
McF
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag ga ik me bezatten
quote:
Wonderbaarlijk genoeg heb ik in mn leven pas 1 keer gekotst van alcoholquote:Op zondag 28 juni 2009 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch niet in een plas kots?
Dat lijkt me nogal naar wakker worden.
Niet, alleen bier drinken!quote:Op zondag 28 juni 2009 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nee het gaat over vrouwen die bier drinken en shaq roken.
Eins.quote:
Mwah wel meerdere keren.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk genoeg heb ik in mn leven pas 1 keer gekotst van alcohol
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, shag is voor lutsers en lelijke dikke wijven.Doei.
het ging over kotsen door alcoholquote:Op zondag 28 juni 2009 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah wel meerdere keren.
Ook een keer toen ik een voedselvergiftiging had van de chinees![]()
een keer was wel mooi (quote:Op zondag 28 juni 2009 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah wel meerdere keren.
Ook een keer toen ik een voedselvergiftiging had van de chinees![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |