Je weet toch. Hyperintelligente mensen zijn soms wat verstrooid. Zo ook ik.
Vroeger maakte ik thuis al furore door af en toe wat absurde dingen te doen. Vooral voortkomend uit het feit dat ik niet goed twee dingen tegelijk kan (ik ben een echte man jwz

). Dus als ik weer eens sterke verhalen aan het vertellen was tijdens het afruimen van de tafel, zette ik wel eens de gebruikte borden in de koelkast en de vanillevla in de afwasmachine. Enfin, je weet zelf hoe shit gaat kill.
Zo herinner ik me ook nog een keer dat ik 11 jaar was en de rest van de familie mededeelde dat ik even ging urineren, maar mijn gedachten blijbkaar inmiddels zo afgedwaald waren dat ik naar de keuken liep, de pedaalemmer opende, het apparaat ter hand nam en er net op tijd achter kwam dat dit niet de meest ideaale plaats was om mijn goudgele vocht (niet te verwarren met dat andere goudgele vocht) te lozen.
Vanochtend was het weer raak. Ik heb 's ochtends vaak een vast ritueel aan handelingen:
Wakker worden, al dan niet door wekker
Scheren
Douchen
Aankleden en mijn haar doen
Ontbijten (vaak achter de computer om mail te checken en FOK! te lezen)
Tanden poetsen en luchtjes opdoen.
Weggaan (in dit geval naar de kerk)
Dit is in principe een ideaal uitgedokterde volgorde. Nou ben ik verre van autistisch dus licht afwijken van dit ritueel doet mij niet direct panikeren. Vanochtend had ik het echter niet helemaal op een rijtje. Zo deed ik in plaats van tandpasta, gel (ook in een tube) op mijn tandenborstel.
Nadeel is nu dat mijn tandenborstel ietwat vertieft is en ik mijn tanden met mijn vinger heb moeten poetsen.
Klacht: Soms wat verstrooid zijn
Subklacht: Tandenborstel niet meer bruikbaar.
Dit topic mag tevens als een uitnodiging gezien worden voor jullie om jullie verstrooide ervaringen te delen met ons.