www.premierleague.comquote:Op zondag 28 juni 2009 12:20 schreef Clesar03 het volgende:
Waar heb je die speelschema's trouwens gevonden dndiek?
kon er van de primera division nog geen vinden, alleen de startdatum
Ik ookquote:Op zondag 28 juni 2009 12:13 schreef Clesar03 het volgende:
tvp, ik offer me wel op als er eentje vrijkomt
Burnley en Wolves zijn al vergevenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:31 schreef dndiek het volgende:
Clesar03 mag één van de promovendi uitkiezen als zijnde zijn club
Dan mag ie er 1 van de 1 uitkiezenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Burnley en Wolves zijn al vergeven
En dat is dan wel weer een leuke keusquote:
Primaquote:Op maandag 29 juni 2009 10:12 schreef WeebI het volgende:
@ dndiek: als je nog niemand hebt wil ik de icoontjes wel weer maken.
Ook hier ben je van harte welkom om mee te strijden om de weekoverwinningquote:
Okquote:Op maandag 29 juni 2009 17:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ook hier ben je van harte welkom om mee te strijden om de weekoverwinning
Nou doei dan maar weerquote:Op maandag 29 juni 2009 20:23 schreef stefan92 het volgende:
Tja, maar op deze manier kunnen andere mensen zo goed als nooit meedoen.![]()
Wat een vriendelijke reactie.quote:
Ik had ook eerst iedereen kunnen pm´en en de reactie van iedereen af kunnen wachten voordat ik dit topic opende..... En die mensen zijn al ooit eerder geweest dan jij, dus jij had een paar jaar geleden gewoon eerder moeten zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 20:51 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Wat een vriendelijke reactie.![]()
Snap de regel wel een beetje, maar dat voorrang blijft toch wel raar, want het is toch allemaal een kwestie van er eerder zijn?
![]()
Er kunnen er meer mee doen voor de weekoverwinning, dat idee van een Chelsea 2 is echt niet uitvoerbaar.....quote:Op maandag 29 juni 2009 20:59 schreef Beschouw het volgende:
Nu zijn er 20 deelnemers, maar er kunnen toch wel meer mensen meedoen aan de toto? Maak van 21e kandidaat bijvoorbeeld ManU 2, van de 22e Liverpool2, van de 23e Chelsea2 etc.
Als dan de wedstrijd Blackburn-Manchester United op het programma staat, speelt de deelnemer die Blackburn is 2 wedstrijden: eentje tegen ManU1 en een tegen ManU2. Aan het einde van de rit zijn er geen 38 wedstrijden meer gespeeld, maar meer. Maar iedereen heeft uiteindelijk wel hetzelfde aantal wedstrijden achter zijn naam. En zo hoeven we niemand van deelname uit te sluiten.
Dat is het wel, als je maar wil.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Er kunnen er meer mee doen voor de weekoverwinning, dat idee van een Chelsea 2 is echt niet uitvoerbaar.....
Ik vind dat ik er op de huidige manier al genoeg tijd en moeite in steek, maar als iemand anders het leuk lijkt dat je met dubbele tegenstanders gaat werken, be my guest..... Ik laat de organisatie voor wat het is en we proberen het anders......quote:
Ik ben het met je eens hoor. Het is jammer voor de mensen die buiten de boot vallen (ikzelf ook op dit moment). Maar het kost op deze manier al tijd genoeg, het moet voor de organisator ook leuk blijven. En daarnaast heb jij ook nog redelijk wat stats die je bijhoudt.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik vind dat ik er op de huidige manier al genoeg tijd en moeite in steek, maar als iemand anders het leuk lijkt dat je met dubbele tegenstanders gaat werken, be my guest..... Ik laat de organisatie voor wat het is en we proberen het anders......
Het laatste wat ik wil is diek voor het hoofd stoten. Heb grote bewondering voor wat hij met zijn toto's doet en als bonus steeds leuke stats presenteert. Maar ik vind het ook jammer dat er mensen naast de boot vallen. Het was maar een idee, die post van mij. Zonder bijbedoeling. Alsd iek niet de extra moeite wil doen, heeft hij groot gelijk. Hij heeft zo al werk genoeg met zijn toto's. Maar kom bij mij niet aan dat het niet kan. Het kan wel, maart het kost nog veel meer werk. En dat diek dat niet wil, begrijp ik ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:24 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Het is jammer voor de mensen die buiten de boot vallen (ikzelf ook op dit moment). Maar het kost op deze manier al tijd genoeg, het moet voor de organisator ook leuk blijven. En daarnaast heb jij ook nog redelijk wat stats die je bijhoudt.
Snap ik. Maar je organiseert zelf ook een toto, dus je kunt ongeveer inschatten hoeveel tijd het kost. En bij jou kan inderdaad iedereen meedoen, maar het ligt gewoon eraan wel concept je kiest. Daarom kun je eventueel zeggen: als iemand te vaak niet meedoet wordt hij vervangen. Er verder zijn er sowieso op Fok genoeg toto's waaraan iedereen mee kan doen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Het laatste wat ik wil is diek voor het hoofd stoten. Heb grote bewondering voor wat hij met zijn toto's doet en als bonus steeds leuke stats presenteert. Maar ik vind het ook jammer dat er mensen naast de boot vallen. Het was maar een idee, die post van mij. Zonder bijbedoeling. Alsd iek niet de extra moeite wil doen, heeft hij groot gelijk. Hij heeft zo al werk genoeg met zijn toto's. Maar kom bij mij niet aan dat het niet kan. Het kan wel, maart het kost nog veel meer werk. En dat diek dat niet wil, begrijp ik ook.
lulquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:15 schreef mcyodogg het volgende:
Mooi, alleen het logo van City bij vitessezuid klopt niet. Zo hoort ie:
[ afbeelding ]
Nu alquote:Op zondag 28 juni 2009 12:19 schreef Beschouw het volgende:
Aston Villa v Wigan Athletic 1
Blackburn Rovers v Manchester City 2
Bolton Wanderers v Sunderland 1
Chelsea v Hull City 1
Everton v Arsenal X
Manchester United v Birmingham City 1
Portsmouth v Fulham X
Stoke City v Burnley 1
Tottenham Hotspur v Liverpool 1
Wolverhampton Wanderers v West Ham United 1
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:51 schreef dndiek het volgende:
Rucebo mag dus komend seizoen met Stoke City spelen
Was al geplaatst omdat er een aantal mensen op vakantie is......quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:51 schreef DutchGooner het volgende:
Vind het niet gepast om de nieuwe speelronde te plaatsen maar gezien de tijdsdruk...
En Everton, Fulham en Aston Villa spelen Europa League dus hun Premier Leagueduels gaan ook niet door. Desondanks moet je het wel nu invullen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:38 schreef Anonymousz het volgende:
Arsenal speelt vanavond V CL
dus Arsenal - Bolton gaat niet door
Vorig seizoen was twee maal 0-0, dus het was niet voor niets dat dat ik nu weer op een gelijkspel had ingezet ...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef Dos37 het volgende:
Gewonnen omdat Doc geen vertrouwen had in zijn eigen club
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:17 schreef Clesar03 het volgende:
Voor de eer
za 22/8 ma 24/8 Liverpool - Aston Villa 1
Hahaquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef Smeich het volgende:
Is stevengerrard nu zijn toto vergeten in te vullen? Dat scheelt dan weer een spreekwoordelijke slok op een borrel voor mij!
Too bad peanutbutterquote:
Ik dan weer welquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:09 schreef Dos37 het volgende:
Jammer 10 goed is iets wat ik nog nooit heb gehaald
Zie Italiëquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:30 schreef Beschouw het volgende:
Diek is snel met stand. Zou dat zijn omdat ie bovenaan staat?
Ik ben ijzig kalm hoorquote:
Je bent zeer zeker een kenner, aangezien je voor de 8e speelronde exact hetzelfde als ik voorspelquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:58 schreef Rucebo het volgende:
Ik ga best goed zie ik.
za 03/10 16.00 Bolton Wanderers v Tottenham Hotspur 2
za 03/10 16.00 Burnley v Birmingham City X
za 03/10 16.00 Hull City v Wigan Athletic 2
za 03/10 16.00 Wolverhampton Wanderers v Portsmouth 1
za 03/10 18.30 Manchester United v Sunderland 1
zo 04/10 14.30 Arsenal v Blackburn Rovers 1
zo 04/10 16.00 Everton v Stoke City 1
zo 04/10 16.00 West Ham United v Fulham X
zo 04/10 16.00 Chelsea v Liverpool 1
ma 05/10 21.00 Aston Villa v Manchester City X
Ow, zonder te kijken in ieder geval...quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:26 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Je bent zeer zeker een kenner, aangezien je voor de 8e speelronde exact hetzelfde als ik voorspel
Waar moet ik die vinden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:40 schreef dndiek het volgende:
Hier nog iemand die de tussenstand nog niet heeft gevonden?
Ja, maar dan op een concurerend forumquote:Op donderdag 26 november 2009 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
wordt dit trouwens nog wel bijgehouden ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |