abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70441952
Afgelopen avond was ik nietsvermoedend met mijn auto aan het rijden totdat een jongen met scooter ineens de weg oversteekt en ik maar net de scooter weet te ontwijken. Desondanks dat ik deze scooter heb kunnen ontwijken ben ik natuurlijk wel geschrokken, en heb deze jongen natuurlijk aangesproken, bleek ineens dat deze jongen (na eigen zeggen schade heeft). Ikzelf geloof hier niks van, maar nu is het wel zo dat hij mij hiervoor verantwoordelijk wil houden. Weet iemand misschien hoe sterk ik juridisch sta, want ik heb nog nooit ervaring gehad met dergelijke gevallen, ik pas altijd op met rijden, maar nu is het toch helaas bijna misgegaan. Hoe zit dat nu precies met de verzekering et cetera?
  zondag 28 juni 2009 @ 10:04:44 #2
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_70441963
Wie had er voorrang?
Paint om eea. te verduidelijken misschien?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 juni 2009 @ 10:05:25 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70441970
Je hebt hem niet geraakt? Is hij wel gevallen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_70441997
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:04 schreef Hyperdude het volgende:
Wie had er voorrang?
Paint om eea. te verduidelijken misschien?
Ik natuurlijk. Het gebeurde gewoon binnen een woonwijk, wil ik gaan draaien rijdt er ineens totaal onverwachts een scooter met een rotsnelheid uit een brandgang.
  zondag 28 juni 2009 @ 10:08:56 #5
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_70442008
Draaien als in "keren" of een zijstraat indraaien?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_70442031
Oei draaien ..... dat kan wel eens foute boel zijn.
  zondag 28 juni 2009 @ 10:15:12 #7
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_70442065
Draaien is een speciale handeling... Heeft volgensmij iedereen voorrang voor jou...
You know, I've learned something today
  zondag 28 juni 2009 @ 10:16:10 #8
141593 GTIMk1
Wauw! Ik hier
pi_70442082
Volgens mij is een brandgang een voetpad, dus jij hoeft niet te verwachten dat daar met een rotgang een scooter uit komt rijden.
pi_70442092
Scooterrijders........ zucht.
Je staat wel met 1-0 achter, wat dat betreft worden ze, ondanks dat het de meest asociale weggebruikers zijn, meestal in het gelijk gezet. Misschien eens een verduidelijking van de situatie? Als hij niet geflikkerd is, en jij geen schade hebt hoe heeft hij het dan voor elkaar gekregen schade aan zijn scooter te verkrijgen!?
  zondag 28 juni 2009 @ 10:18:02 #10
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_70442103
Is er politie bijgekomen?
  zondag 28 juni 2009 @ 10:22:19 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_70442141
Heb je een schadeformulier ingevuld? Zo nee, geen probleem. Het beste in zo´n geval is trouwens om gewoon de politie te bellen. Wedden dat hij dasn ineens weg was geweest=
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_70442167
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Heb je een schadeformulier ingevuld? Zo nee, geen probleem. Het beste in zo´n geval is trouwens om gewoon de politie te bellen. Wedden dat hij dasn ineens weg was geweest=
Nee, ik had het druk want ik had een afspraak met iemand en wist vrijwel zeker dat deze jongen uit zijn nek lulde. Dus ik ben maar gewoon weggereden nadat ik hem duidelijk had gemaakt dat hij maar naar de politie moet gaan.
  zondag 28 juni 2009 @ 10:27:21 #13
66444 Lord_Vetinari
pi_70442187
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:25 schreef F04 het volgende:

[..]

Nee, ik had het druk want ik had een afspraak met iemand en wist vrijwel zeker dat deze jongen uit zijn nek lulde. Dus ik ben maar gewoon weggereden nadat ik hem duidelijk had gemaakt dat hij maar naar de politie moet gaan.
Niet slim Nu staat hij zeker sterker als hij inderdaad naar de cops is gegaan. Dan krijg je er 'doorrijden na een ongeval' bij en dat is een misdrijf.
pi_70442210
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:25 schreef F04 het volgende:

[..]

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat zo'n jongen dan ook daadwerkelijk zelf naar de politie stapt. Hebben jullie uberhaubt wel iets van gegevens uitgewisseld zodat hij jou kan achterhalen?
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_70442243
Als hij hem niet heeft aangetikt dan maakt het niet uit. Dan spreek je niet over een ongeval. Je kan nog wel aansprakelijk gesteld worden maar dan zal de scooter rijder wel getuigen nodig hebben.

Ik zal me iig niet teveel zorgen maken.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_70442245
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:29 schreef Joachim het volgende:

[..]

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat zo'n jongen dan ook daadwerkelijk zelf naar de politie stapt. Hebben jullie uberhaubt wel iets van gegevens uitgewisseld zodat hij jou kan achterhalen?
Kenteken ja meneer agent kijk al mijn kappen kapot door deze kerel die door is gereden
Als ik TS was zou ik zelf even naar de cops gaan en checken of ze iets gehoord hebben van dat gastje en meteen zijn verhaal laten noteren incl niet geraakt (dus geen ongeval )
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zondag 28 juni 2009 @ 10:34:47 #17
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_70442255
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:29 schreef Joachim het volgende:

[..]

Als die gozert het kenteken heeft genoteerd kan de politie je achterhalen
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_70442261
Misschien heeft die jongen wel het kenteken genoteerd en zo naar de politie gegaan.

Maar het ligt echt aan de weg/misschien een paintje ?
pi_70442284
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:33 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Kenteken ja meneer agent kijk al mijn kappen kapot door deze kerel die door is gereden
Als ik TS was zou ik zelf even naar de cops gaan en checken of ze iets gehoord hebben van dat gastje en meteen zijn verhaal laten noteren incl niet geraakt (dus geen ongeval )
Dat kan inderdaad, maar vervolgens wijs je naar je auto die geen krasje heeft. Dan kan er natuurlijk nog een heel verhaal komen dat hij moest uitwijken en daardoor gevallen is oid, maar volgens mij sta je dan niet echt sterk.
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_70442286
Paint komt later wel, heb ik nu niet echt zo zin in. Ik wacht gewoon af of ik iets hoor van de politie, maar het lijkt me niet echt zo'n type dat met de politie zal praten.
  zondag 28 juni 2009 @ 10:38:36 #21
66444 Lord_Vetinari
pi_70442303
Heb je zijn kenteken wel?
pi_70442317
Als je geen schadeformulier hebt ingevuld en er zijn geen getuigen, trek die jongen aan het kortste eind.
"Leef met Vlag en Wimpel, maar hou het simpel"
  zondag 28 juni 2009 @ 10:41:31 #23
66444 Lord_Vetinari
pi_70442335
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:39 schreef Gijsch het volgende:
Als je geen schadeformulier hebt ingevuld en er zijn geen getuigen, trek die jongen aan het kortste eind.
Ja ja. En niemand komt op het idee, dat deze scooterrijder wel eens een paar vriendjes kan inschakelen om als 'getuige' op te treden? TS is echt niet slim bezig geweest.
pi_70442351
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:37 schreef F04 het volgende:
Paint komt later wel, heb ik nu niet echt zo zin in. Ik wacht gewoon af of ik iets hoor van de politie, maar het lijkt me niet echt zo'n type dat met de politie zal praten.
Maak nou maar gewoon een paint anders kunnen we je niet helpen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_70442357
Op zich wel. Als je namelijk een formulier invult, geef je al toe dat er 'iets' is gebeurd. Volgens TS is er niets gebeurd, dus dan is het logisch dat je geen schadeformulier invult.
"Leef met Vlag en Wimpel, maar hou het simpel"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')