Marokkanen passen zich niet aan aan de nederlandse cultuur, ze praten berbers onderling en blijven moskeeën bouwen. Over Chinezen hoor je nooit iemand, het lijkt wel alsof ze totaal niet aanwezig zijn in Nederland. Ze zorgen niet voor overlast en vormen samen geen criminele allianties. Al vanaf eind 1800 zijn ze in ons land aanwezig, dat is al veel langer dan de Marokkanen, Italianen, Grieken of Turken hier kwamen om te arbeiden. Toch wil ik de Chinezen niet voorbij laten gaan aan gezeik ik wil ik even lekker over Chinezen zeiken.
Chinezen wonen bijvoorbeeld in Nederland maar voelen zich 200% Chinees. Ze gaan voornamelijk met Chinezen om, gaan rond hun 16e naar Chinese scholen in de grote steden waar ze hun taal en schrift verbeteren. Verder kunnen de 1e en 2e generatie Chinezen enkel chinees praten en komen totaal niet onder de nederlanders(waar de andere allochtonen zich minstens tussen de rest mengen) Dit geef mij het gevoel dat ze zich beter voelen als nederlanders, ze willen niets met nerderlanders te maken hebben. Chinezen zijn hier in nederland om rijk te worden en de vruchten te plukken van ons land, maar wat krijgen we er voor terug? Bami met fabrieksham en omelet die tussen de ratten is klaargemaakt.
Tenslotte zijn veel Chinezen rijk, ze beginnen vaak eigen bedrijfsjes zoals restaurants, toko's of andere handeltjes. Ze hebben alleen chinezen in dienst, deze zijn vaak illegaal en werken onhygiënisch. Het zullen ongetwijfeld goede marktmannen zijn en weten hoe ze centen kunnen verdienen. Dit geld sturen ze vervolgens naar CHina zodat die economie word gestimuleerd en ze ons langzaam inhalen. Ook vind ik chinese chickies vrijwel altijd lelijk en hebben ze een rare vlekkerige puisterige huid(dit is serieus weet iemand hoe dit komt), dus dat is in principe ook wel een klacht.
Klacht: Chinezen
![]()
![]()
![]()