Ik heb een nichtje die hier vaak komt slapen en dus hebben we kinderverhaaltjes die we haar vertellen voordat ze gaat slapen(de dame in kwestie is 5 jaar oud) nee geen pics you sick fucks
Nou kwam ik een verhaaltje tegen die ik opmerkelijk raar vond.Laat ikhet begin maar ff typen:
Het verhaalboek heet 1-minuut goedenacht verhaaltjes Advonturen in dromenland
Ahem......puntmuts heet het eerste verhaaltje
Heb jij je ook wel eens afgevraagd waarom kabouters altijd een rode puntmuts dragen?Wil je het hele verhaal horen?Kom dan met me mee naar het elfenwoud en luister goed
Tot zover goed toch?Iedereen is jong geweest en groeide op met sprookjes en bekijkt ze nog steeds in een wat 3d animatie vorm
Nu begint het:
Kabouter Doebie was een beetje een gekke kerel.Hij zat altijd in zijn paddestoel drankjes te brouwen(dat is cool denk ik). Medicijnen noemde hij zijn brouwsels(net in real time). Op een dag was hij bezig met een nieuw brouwseltje.Het smaakte nogal flauw(dus ik denk meer zout

) Hij ging in zijn keukentje op zoek naar iets dat pittig smaakte(dat moet dan een fucked up klein keukentje zijn maar dat doet er niet toe denk ik dan)Het enige dat hij vond,was een pot met.....(hier komt ie) KONIJNENKEUTELS. OFTEWEL DIERENSCHIJT!!!!!!!!!! .als het niet erger kon worden gaat het nog een regel verder. Nou ja hij had wel vaker gekkere dingen in zijn and i fuck you not dit is in bovenstaande komma's "medicijnen"gedaan
Welke zieke gestoorde perverse witbaardige rode puntmuts dragende kabouter in een kinderverhaal voegt schijt toe in een medicijn.....en hij heeft nog raardere dingen in zijn "medicijnen"toegevoegd.En dat moet ik lezen aan mijn nichtje.
Serieus ik durf sommige disney films niet aan mijn nichtje te laten zien,bijvoorbeeld fantasia met de duivel erin of the wizzard of ozz met die akelige heks

of de originele sjaakie en de choco flavor fabriek waarin ze in een soort van achtbaan een clip laten zien waarin een kip onthoofd word. Maar dit!!!!!!!schijt voor een medcijn!!!!!!!!!
Mijn god.
Klacht:zieke rotzooi die ik mijn nichtje wou voorlezen
Klacht 2: Belgen die zulke shit uitbrengen
Anti-klacht: Mijn nichtje is gek op de film Final fantasy 7 advant children en we kijken dat vaak
Bonus klacht: mijn nichtje heeft me 2x verslagen vandaag met mario party ds(ze steelde de sterren)
Verwachte reacties: Ts........arrrrr fuck it
Zijn er misschien nog meer van dat zulk verhaaltjes die je een wtf moment tevoorschijn haalt?