Dat biedt in ieder geval voor mij (ons?) weer kansen!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:23 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie... dit weekend van zowel een kennis als een vriend genomen dat bij beiden ook de relatie op de klippen is gelopen...
Zit 't in de lucht ofzo?
Hmm ik ken serieus bijna niemand met een relatiequote:Op zondag 28 juni 2009 14:23 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie... dit weekend van zowel een kennis als een vriend genomen dat bij beiden ook de relatie op de klippen is gelopen...
Zit 't in de lucht ofzo?
Komt door het weer hè! Dan spelen de hormoontjes op!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:23 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie... dit weekend van zowel een kennis als een vriend vernomen dat bij beiden ook de relatie op de klippen is gelopen...
Zit 't in de lucht ofzo?
Bij mij is het andersom. Ik ken relatief minder singles.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik ken serieus bijna niemand met een relatiebijna iedereen waar ik mee om ga is single
ach kom op hey tis ook maar een mens,quote:Op zondag 28 juni 2009 14:40 schreef JoeyT het volgende:
Arme Michael... Wat een kut begin van het weekend was dat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach kom op hey tis ook maar een mens,Maar een mens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerste bestaat 'maar' een mens niet... Ten tweede heeft hij gewoon erg veel voor deze wereld gedaan...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
ja je kan goed merken dat het parkpop weekend isquote:Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef Ofresca het volgende:
Ff pauze hoor. Ga vanavond wel weer verder.
Wat een rust hier!
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach kom op hey tis ook maar een mens,Lieve schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
ja je kan goed merken dat het parkpop weekend is
Met mij is het primaquote:Op zondag 28 juni 2009 16:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]En dat het mooi weer is. Hoe is 't met jou?
Oh tuurlijk, remlof is dus niet onlinequote:Op zondag 28 juni 2009 16:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
ja je kan goed merken dat het parkpop weekend is
Tentamenweken, dus erg overtuigend is het inderdaad niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wel goed, klinkt niet echt overtuigend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |