Goed bezig meis !! Je weet waarvoor je het doetquote:Op zondag 28 juni 2009 12:09 schreef Ofresca het volgende:
Mensen wat een heerlijk weer!![]()
En ik mag lekker gaan studeren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeej, ik ben niet de enige!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:12 schreef El_Matador het volgende:
Hier is het (nog) grijs en ik ben volgens mij de enige die niet naar ParkPop gaat. Veel plezier voor degenen die wel gaan.
Ik ga vandaag maar es een huishouddagje houden. Administratie, was en vakantie voorbereiden...![]()
Latersz
PS: Ofresca sterkte met studie
Voor Lowlands natuurlijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Goed bezig meis !! Je weet waarvoor je het doet
Armenie, Georgie en Azerbeidzjan.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jeej, ik ben niet de enige!Vakantie waarheen?
Als ik nog een kaartje kan regelen (vooral nog geld voor heb na mn vakantie), dan ga ik ook.quote:
Oh tof! Luiervakantie of lekker actief?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Armenie, Georgie en Azerbeidzjan.
En een dagje Riga.
Zin IN!!
Haha, ik als ik geen her heb. Hele goede motivatie.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik nog een kaartje kan regelen (vooral nog geld voor heb na mn vakantie), dan ga ik ook.
Een luiervakantie in de Kaukasus?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh tof! Luiervakantie of lekker actief?
Precies! Daar doe je het voor...quote:Haha, ik als ik geen her heb. Hele goede motivatie.
Het leek me al onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een luiervakantie in de Kaukasus?![]()
3 weken backpacken door oorlogsgebied.![]()
[..]
Precies! Daar doe je het voor...
Nee, met een vriend van me. Die is nu al in de Oekraine om een docu op te nemen:quote:Op zondag 28 juni 2009 12:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het leek me al onwaarschijnlijk.Maar lijkt me heel indrukwekkend. Ga je alleen?
Gaat wel, maak me veels te druk, is niet goed met dit weerquote:
Stoer! Al eens eerder met hem wezen backpacken?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, met een vriend van me. Die is nu al in de Oekraine om een docu op te nemen:
www.oranjedocu.nl
We zien elkaar in Riga en reizen dan door naar de Kaukasus. Waarschijnlijk gaan we daar ook filmen, ff afhankelijk of het kan allemaal.
Nee, met dit weer is dat inderdaad een slecht plan.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:03 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Gaat wel, maak me veels te druk, is niet goed met dit weer
Hard aan de studie?? Lukt het een beetje?
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:07 schreef Ofresca het volgende:
Nee, met dit weer is dat inderdaad een slecht plan.Morgen kun je weer verder bellen toch?
Het vordert gestaag. Maar er zit zeker vooruitgang in!
Mooi kut dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:11 schreef Jannuk het volgende:
[..]morgen moet ik sowieso regelen da tik een leenstoel krijg voor mn vakantie, anders valt die ook nog in het water, dat zou helemaal 3 keer kut zijn! Met de snelheid van de leverancier
kan ik me niet voorstellen dat mn stoel of gerepareerd wordt of vervangen wordt voor 10 juli.
Ja:quote:Op zondag 28 juni 2009 13:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Stoer! Al eens eerder met hem wezen backpacken?
quote:
Inderdaad! Maar echt niets voor mij. Moet je nog veel regelen?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja:
2007 - Moskou, Oekraine (Kiev & Odessa), Transnistrie, Moldavie (Chisinau), Roemenie (Boekarest)
2007/2008 - Sofia & Istanbul
2008/2009 - Londen
Dit wordt wel de heftigste en langste reis van allemaal. Maar wel spannend.
Ik regel het liefst zo weinig mogelijk (we hebben ook geen visum voor Azerbeidzjan, dat gaat nog wat worden), maar probeer wat couchsurfers op te duikelen (niet om te slapen, wel om contact te maken).quote:Op zondag 28 juni 2009 13:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar echt niets voor mij. Moet je nog veel regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |