Precies.quote:

Dat MaJo weer aan het werk gaat?quote:

quote:

Ik geloof je hoor maar ik vond die post van jou en jojo zo grappig te combineren.quote:

Een mede-ADDer dien je te steunenquote:Op zondag 28 juni 2009 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor maar ik vond die post van jou en jojo zo grappig te combineren.

Ruim boven de 2500quote:Op zondag 28 juni 2009 22:28 schreef qonmann het volgende:
Hoeveel woordjes nog ? over de helft ?

ff volhouden nog hé ~!quote:

Of het denkbaar is dat Bosnië binnen een aantal jaar een volledig representatieve democratie kentquote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
ff volhouden nog hé ~!
Het wordt een mooie paper , waar gaat ie over ?

Sla je me nu omdat ik je niet steun of omdat ik niet op Jude Law lijk?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een mede-ADDer dien je te steunenMaar die opmerkingen achter elkaar zijn wel grappig ja

Ik denk dat Stichting BREIN je IP al na trek.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:59 schreef Etcetera het volgende:Ik zou zweren dat ik van Lost alles had gedownload op lanmacht, maar heb alleen seizoen 2
Nou ja, over 2 weken weer een kans

Omdat ik legaal aan het downloaden ben?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat Stichting BREIN je IP al na trek.

Kan dat ook al? ik laat anderen meestal voor mij downloadenquote:Op zondag 28 juni 2009 23:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat ik legaal aan het downloaden ben?

Volgens de Nederlandse wet is het toegestaan om te downloaden, mits dat voor eigen gebruik is. Dat is de thuiskopie.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan dat ook al? ik laat anderen meestal voor mij downloaden![]()

Trieste lieden die Brainiacs. Ik download nooit omdat ik gewoon de opslagcapaciteit niet heb.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens de Nederlandse wet is het toegestaan om te downloaden, mits dat voor eigen gebruik is. Dat is de thuiskopie.
Software mag je over het algemeen niet legaal downloaden (zoals Adobe shit enzo) maar als het freeware/shareware is, geldt dat natuurijk weer niet.
maar Brein doet wel heel veel moeite om het legale downloaden illegaal te maken ja

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |