Nu nog even een rondje mountainbikenquote:Op zondag 28 juni 2009 14:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Iemand zei: wat stoer van je! dat je dat durft! en mijn reactie was meteen: ik heb vandaag (of was het gisteren) nog iemand teleurgesteld als zijnde stoer. Maar ze waren het niet met je eens
Like I never did that beforequote:Op zondag 28 juni 2009 14:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nu nog even een rondje mountainbiken![]()
Merciquote:Op zondag 28 juni 2009 14:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
oh zeg dat dan![]()
* Dan krijg je hierbij Yuri's predicaat van stoerheid![]()
[ afbeelding ]
3 uur is nog redelijk vroegquote:Op zondag 28 juni 2009 15:40 schreef MaJo het volgende:
Net pas wakkerDat krijg je als je tot 3 uur doorwerkt
Nu maar weer keihard aan mijn paper
BBQquote:Op zondag 28 juni 2009 15:55 schreef TradeMarkie het volgende:
tijd om bier te drinken en vlees te bereiden boven gloeiende kolen!
om half 4 word het toch al zo'n beetje lichtquote:Op zondag 28 juni 2009 17:12 schreef Etcetera het volgende:En weer thuis
Leuk feestje gehad gisteren, ben om half 4 plat gegaan en de rest toen het licht werd
BBQ FTWquote:Op zondag 28 juni 2009 15:55 schreef TradeMarkie het volgende:
tijd om bier te drinken en vlees te bereiden boven gloeiende kolen!
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Welke is het de òlaf, de cristian de bjork?
quote:
Het is een Ikea boekenkast, de Markor inderdaad (quote:Op zondag 28 juni 2009 16:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Lees nu net dat de kast van d praxis komt dus zal wel geen bijzondere naam hebben
Hier is het pizzaquote:Op zondag 28 juni 2009 17:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
BBQ FTW![]()
Helaas, niet vandaag. Maar ook lekker: tilapiafilet, aardappeltjes en broccoli
Ook lekkerquote:
Sushi wordt t hierquote:Op zondag 28 juni 2009 17:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
BBQ FTW![]()
Helaas, niet vandaag. Maar ook lekker: tilapiafilet, aardappeltjes en broccoli
quote:
Ik niet, blief geen visquote:Op zondag 28 juni 2009 17:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik wil ook ik wil ook ik wil ook ik wil ook ik wil ook ik wil ook ik wil ook ik wil ook
![]()
![]()
sushi
Ik ook het meeste nietquote:
vegetarische sushi ? dan is het toch ook geen sushi meer?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook het meeste nietMaar de vegetarische sushi en die met tonijn zijn zó lekker
Precies.quote:
Dat MaJo weer aan het werk gaat?quote:
quote:
Ik geloof je hoor maar ik vond die post van jou en jojo zo grappig te combineren.quote:
Een mede-ADDer dien je te steunenquote:Op zondag 28 juni 2009 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor maar ik vond die post van jou en jojo zo grappig te combineren.
Ruim boven de 2500quote:Op zondag 28 juni 2009 22:28 schreef qonmann het volgende:
Hoeveel woordjes nog ? over de helft ?
ff volhouden nog hé ~!quote:
Of het denkbaar is dat Bosnië binnen een aantal jaar een volledig representatieve democratie kentquote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
ff volhouden nog hé ~!
Het wordt een mooie paper , waar gaat ie over ?
Sla je me nu omdat ik je niet steun of omdat ik niet op Jude Law lijk?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een mede-ADDer dien je te steunenMaar die opmerkingen achter elkaar zijn wel grappig ja
Ik denk dat Stichting BREIN je IP al na trek.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:59 schreef Etcetera het volgende:Ik zou zweren dat ik van Lost alles had gedownload op lanmacht, maar heb alleen seizoen 2
Nou ja, over 2 weken weer een kans
Omdat ik legaal aan het downloaden ben?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat Stichting BREIN je IP al na trek.
Kan dat ook al? ik laat anderen meestal voor mij downloadenquote:Op zondag 28 juni 2009 23:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat ik legaal aan het downloaden ben?
Volgens de Nederlandse wet is het toegestaan om te downloaden, mits dat voor eigen gebruik is. Dat is de thuiskopie.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan dat ook al? ik laat anderen meestal voor mij downloaden![]()
Trieste lieden die Brainiacs. Ik download nooit omdat ik gewoon de opslagcapaciteit niet heb.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens de Nederlandse wet is het toegestaan om te downloaden, mits dat voor eigen gebruik is. Dat is de thuiskopie.
Software mag je over het algemeen niet legaal downloaden (zoals Adobe shit enzo) maar als het freeware/shareware is, geldt dat natuurijk weer niet.
maar Brein doet wel heel veel moeite om het legale downloaden illegaal te maken ja
Okay. Ik moet toch maar weer eens een computer met grotere opslagcapaciteit kopen. Dan ga ik ook weer eens wat dingen downloaden.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik share op een lan tegenwoordig 1,02 terrabyteEn daarvan is minimaal 500Gb films en series
quote:Ik zou je wel willen doorverwijzen naar de site van Brein, maar die ligt nog steeds platen er staan voornamelijk leugens op dat downloaden in z'n geheel illegaal is enzo
Kun je er geen (externe) hd aanknopen? werkt ook welquote:Op zondag 28 juni 2009 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Ik moet toch maar weer eens een computer met grotere opslagcapaciteit kopen. Dan ga ik ook weer eens wat dingen downloaden.![]()
[..]
Ja wat, 't is echt zoquote:![]()
![]()
![]()
Ah kijk dit zijn nog eens tips!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je er geen (externe) hd aanknopen? werkt ook wel
ik moet er nog 1 hebben als backup trouwens, maar dat terzijde.
Ik geloof je ook maar ik vind het gewoon leuk. Ik heb het niet zo op met die downloadnazi's.quote:Ja wat, 't is echt zo
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:34 schreef MaJo het volgende:
3300 woorden
Alleen zijn het allemaal losse flarden die ik nog aan elkaar moet lijmen
nog een kwart, schat ikquote:Op zondag 28 juni 2009 23:34 schreef MaJo het volgende:
3300 woorden
Alleen zijn het allemaal losse flarden die ik nog aan elkaar moet lijmen
En moet ook nog de conclusie schrijven dus komt goedquote:Op zondag 28 juni 2009 23:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
nog een kwart, schat ik
ff doorgaan nog ..
Lijmen/Het Been, mooi boek was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |