Het is dan ook weer komkommertijd, dan kosten ze geen drolquote:Op maandag 29 juni 2009 17:59 schreef Ofyles2 het volgende:
De prijs van één kilo komkommers vandaag:
30,5 cent per kilo.
Eeeeeh...... ik vrees dat ik niet veel verder kom dan H&M, V&D...... maar ik zal nog even nadenkenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:42 schreef Etcetera het volgende:
LB, weet jij misschien een leuk adresje waar ik een hoedje kan kopen in de stad?
Actuele stand: die site ligt nog steeds plat.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik share op een lan tegenwoordig 1,02 terrabyteEn daarvan is minimaal 500Gb films en series
Ik zou je wel willen doorverwijzen naar de site van Brein, maar die ligt nog steeds platen er staan voornamelijk leugens op dat downloaden in z'n geheel illegaal is enzo
Vergeet de fles drank niet om in je handen te houden.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanavond mijn Marilyn Monroejurkje aan
En een soort sm-schoenen die van mn ma zijn
Ik had een heel andere suggestie van jou verwacht.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeet de fles drank niet om in je handen te houden.
Jij hebt een goed geheugenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeet de fles drank niet om in je handen te houden.
quote:
Die heb ik al gezien.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had een heel andere suggestie van jou verwacht.
Jij zit altijd te loeren op foto's.
Maar waarom krijg ik ze niet te zien? Ik word steeds van Nergenshuizen naar Niemandsland (en terug) gestuurd.quote:
Ik vind het een wonder dat er nog veel mensen zijn die op de plek van de ramp zijn geweest en niet kort na de ramp zijn overleden aan stralingsziekte. Die gasten hebben een gigantische dosis in hun lichaam gekregen.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:49 schreef Whiteguy het volgende:
Dan gooi ik het wel in de groep.
Pics or it didnt happen!
trouwens C4, wat vond jij als kenner nou van die chernobyl docu ?
In dit geval gaat dat dus niet op. Anders had je het nog wel geweten.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat zeggen sommigen ook over mij.
Maar als ze dat niet gedaan hadden, had het dan ook meer schade opgeleverdquote:Op maandag 29 juni 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het een wonder dat er nog veel mensen zijn die op de plek van de ramp zijn geweest en niet kort na de ramp zijn overleden aan stralingsziekte. Die gasten hebben een gigantische dosis in hun lichaam gekregen.
Ik vind het erg dat de Russische overhedi de zaak probeerde stil te houden en de brandweerlieden, militairen en bouwvakkers zonder (werkende) bescherming het gebiend in stuurden. De overheid had gewoon schijt aan de maximale dosis die een mens op mag lopen.
Er is een verschil tussen directe en indirecte straling (fall-out). Ter plaatse was/is het vooral de directe straling die een probleem vormt. Dat zal ook nog tienduizenden jaren zo blijven. Al wordt de straling wel steeds ietsjes zwakker. Hierdoor blijft er een starlingsgebied van zo'n 5/10kilometer rond de centrale.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar als ze dat niet gedaan hadden, had het dan ook meer schade opgeleverd
(nu is de oorzaak redelijk snel 'contained', als ze die voorzieningen hadden getroffen zou dat misschien weken geduurd hebben), of was het ergste toch al voorbij en had dat niet zo veel meer uit gemaakt?
Ik heb echt geen idee hoe zoiets werkt qua schade/straling.
Die foto is gewoon hier op het forum geplaatst.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar waarom krijg ik ze niet te zien? Ik word steeds van Nergenshuizen naar Niemandsland (en terug) gestuurd.
Een andere aanrader is de speelfilm "The day after". Een film uit de jaren 80 die men in de UK pas dit jaar voor het eerst heeft uitgebracht. Men vond de film te schokkend.quote:
Dat was het vorige topic misschien, ik heb niets gezien (of ik was met andere werkzaamheden bezig).quote:Op maandag 29 juni 2009 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die foto is gewoon hier op het forum geplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |