Fok! KLB is zo goed als een dagboekquote:
quote:
Zak over de kop (en okselsquote:Op zondag 28 juni 2009 00:23 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
maar je zou der wel neuken he
Ben jij datquote:
Weer zo'n held die zelf geen foto op z'n fobo heeftquote:Op zondag 28 juni 2009 00:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij zou blij moeten zijn als zij überhaupt hoi tegen je zei
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er circuleren genoeg foto's van mij rond op fok dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weer zo'n held die zelf geen foto op z'n fobo heeft
Mooi altijd zoiets
Al stond je in de krant.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Er circuleren genoeg foto's van mij rond op fok dus.
Vanwaar die haat?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Al stond je in de krant.
Maar je bent wel een held zeg, echt hey![]()
Keep up the good work dude!! yeah
Haat? Ik zou niet durvenquote:
Hihi! Vertel eens, waaromquote:Op zondag 28 juni 2009 00:54 schreef reetveter het volgende:
Ik stond laatst trouwens wel in de krant
Ik proef de haatquote:Op zondag 28 juni 2009 00:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Haat? Ik zou niet durven
[..]
Hihi! Vertel eens, waarom?
met een handeling kan ik je maken of brekenquote:Op zondag 28 juni 2009 01:12 schreef RickoKun het volgende:
IK KAN HAAR WEIGEREN WANT IK BEN LEKKER!!!!!!111111111111
Ze klinkt niet Nederlands.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:17 schreef muay-toy het volgende:
TS wat een kansloos lelijk autistisch nerdje ben jij zeg.
Chelina Manuhutu is een van de mooiste vrouwen van Nederland!
Waarom?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schaduw.quote:
Probeer maar te redden wat er nog van je schamele bestaan te redden valtquote:Op zondag 28 juni 2009 00:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Al stond je in de krant.
Maar je bent wel een held zeg, echt hey![]()
Keep up the good work dude!! yeah
Ik kan je verzekeren dat onze geliefde reetveter er 10x beter uitziet dan jij, en hij in zijn volledige recht staat om een grap over jouw foto te maken.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mooi altijd zoiets
Leuk hé, je vermaken met wat pixels?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:17 schreef muay-toy het volgende:
TS wat een kansloos lelijk autistisch nerdje ben jij zeg.
Chelina Manuhutu is een van de mooiste vrouwen van Nederland!
Het blijft photoshop.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:21 schreef afcajos het volgende:
OH NOES FUCKING DISGUSTING BITCH!!
[ afbeelding ]
ik raad je aan eens buiten te komenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk hé, je vermaken met wat pixels?
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mooi altijd zoiets
Pubers van 15 die stoppels onder oksels bij vrouwen eng vindenquote:
haha die donuts drinken bier uit een koffiebekertjequote:
Jij was toch die kneus die niet wist dat vrouwen beenhaar hadden?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:08 schreef Rosbief het volgende:
Dat ze überhaupt haargroei heeft daar, slikt ze testosteron?
HOAX!!! Ik ben met 101 vrouwen geweest en geen eentje had okselhaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Jij was toch die kneus die niet wist dat vrouwen beenhaar hadden?Nou hier is nog een schokkende ontdekking voor je: 99 v/d 100 vrouwen hebben ook okselhaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |